Bloem werkse!!
En ja ik kijk uit voor Gorilla’s… maar dat was in Blijdorp…
x
Bloem werkse!!
En ja ik kijk uit voor Gorilla’s… maar dat was in Blijdorp…
x
Goedemorgen dames.
Zit nog even aan de koffie en dan ook maar weer werken. Vanmiddag functioneringsgesprek, dus ga ff mijn hart luchten en aanhoren wat hun te vertellen hebben.
@Toos: Ja ja, Toos, waar heb ik dat meer gehoord? Was te laat met inschrijven en de Samos was op. :lol:
Oke, verder heb ik niet veel toe te voegen en wens jullie allemaal nog een fijne dag en voor de werkenden, werkse.
Doeg…:dag:
Ja Bloem,heb er ook wel zin in,een vriend kreeg een boekje op zijn werk waar ze wat uitmochten zoeken en hij dacht ik zoek iets op wat ik met vrienden kan doen en dat was dus deze geheel verzorgde bbq,hij hoeft alleen voor een tuin en tafel te zorgen.De rest komen ze brengen en ook weer ophalen dus afwassen hoeven we niet :biggrin:
Cyn,heb je je ninento meegenomen naar het werk?
Tis hier rustig heb net me DE punten uitgezicht :),net gebeld door een collega dat ze werk voor me opgespaard heeft dus kan me lol op,maar ja het houdt je van de straat he :slywink:
@Cyn
Wow, voor jou is de dag goed begonnen dusssssss :wub:
@Toos
Goh net te laat, das jammer zeg ![]()
Klopt komen daar woensdag langs, altijd gezellig, groot gelijk dat je dan deze kant op komt. Maar zondag is er in Nijmegen ook al van alles te doen hoor.
@Cyn
Altijd leuk aapies kijken … valt het weer mee als je thuis komt, lijkt het allemaal wat minder harig :unibrow:
@Bloem
Al aanmeldingen gehad?
@roanna
Succes met het functioneringsgesprek!
@Turkijelover
Das het goede werk. Leuke vriend trouwens dat hij aan jullie gedacht heeft.
@Turkije-Lover: Haha nee heb hem niet meegenomen!!!
@Marion
:unibrow: Haha dat is waar… :tssk:
De kinderen waren onrustig. Denk dat ik zelf de onrust veroorzaak. Ben even Hieperdepieper. Hoe zou dat komen?
Ga maar snel iets eten. Later.
@ fransijn, hahahaa, lekker he? werken met kinderen?? zijn altijd HYPER gevoelig!
@ marion, nee
helaas… is toch niet zoveel gevraagd?? hahaha
zucht
we hebben nu intern msn op het werk (alleen voor werk, dus niet naar buiten)
kom niet meer aan werken toe man! hahahaa :hihi:
Haha dat is fijn!!! Alleen tsja werken moet ook nog weleens gebeuren!
ppfpfff heb nu al geen zin meer…
hihi ik ook niet!!! :drugged:
Mijn zoon en schoondochter vertrekken vannacht naar Side Star Park…wij zijn daar verleden jaar mei ook geweest alleen gaan ze maar 8 dagen.
heeft er iemand nog iets leuks te vertellen?? ( iets dat ,me niet jaloers maakt… hihih…) :paranoid:
Nou meiden alles bijgelezen, was zoveel dat ik niet meer weet wie of wat te reageren…
Vandaag terug gegaan met de tuinset, die was verrot naar Intra t**n, is 2 jaar oud, garantie is maar 1 jaar, kreeg een bon van 50 euro om te besteden…ach het is een gebaar, en ik ben de troep uit de tuin kwijt, want we moeten hem meenemen en ze hebben hem daar gehouden…
Fransijn lekker 1 dag extra
linda…om op bellen die handel
Bloem eindelijk een beetje bijgeslapen
Roanna…ander beeldscherm
Toos, naar Nijmegen…zou volgende week vrijdag gaan, dan lopen ze toch binnen. leuk om te zien…na het soppen.
Beps…de hele dag werken ik zal aan je denken.
Zo ik moet nog stofzuigen beneden en dan vind ik het goed voor vandaag, voordat ik mijn bedje zie is het 4 uur vannacht.
@ viva, waarom doe je niet ff een tukkie vanaaf
lekker tussen 21 en 0.00 ofoz??
Zo Viva,das een mooi gebaar toch van de Intr* T**n,toch nog wat terug gekregen beter iets dan niets toch.
Bloem als ik dat doe, en ik kom dan om 4 uur thuis, kan ik niet meer slapen…ik ben al zo’n drama wat slapen betreft…
zeker weten ze zijn niets verplicht aan mij…maar een tuinset van 350 euri na 2 jaar helemaal aan gort dan vonden ze ook niet normaal vandaar die bon, ik heb er 4 leuke kussens voor gehaald voor in mijn rieten stoelen die ik van de week via de marktpla*** had gekocht…knal rood…en een kussen voor in het bankje wat hubs ook gaat white washen dus toch een geheel straks…en dat voor alles bij elkaar voor 130 euri…ikke blij…staat gaaf.
zag ook een mooie ander tuinset nou 1600 euro echt niet…staat maar buiten…nu was ik voor de stoel 100 euro kwijt 15 euro voor de verf, de tafel had ik nog…en nieuwe kussens…voor 15 euro…dus een koopje toch
klinkt leuk viva! en voor dat geld kun je over 3 jaar bij wijze van spreken nog een keer wat nieuws kopen!