Goed morgen allemaal, vond ergens een briefje met een nummer. Dat had ik ooit gekregen van ww toen ik er ook uit was gegooid. Het werkte dus ik ben terug, ook op school.
Heb niet veel tijd, want ik heb pleinwacht.
Wens iedereen een leuke dag.
Hoe is het ladies?? Hier gaat het zijn gangetje… Gister weer veel te veel geld uitgegeven… Heb de Nintendo Ds Lite gekocht Zat me zo te vervelen, dat ik dacht laat ik die eens gaan halen!! Haha ben meteen helemaal verslaafd aan mario, en de sims huisdieren Mario is net als vroeger wat ik altijd met mijn broer op de oude nintendo speelde… Wat was dat een goeie ouwe tijd!!!
@Viva
Vanavond naar Schiphol, wordt dus een lange dag voor je vandaag! Altijd leuk om daar mensen te kijken, nog leuker om te mogen vertrekken natuurlijk.
@Toos
Niet meer gekeken naar keukens. Jij wel druk aan de shop. Veel plezier in België vandaag!
Vierdaagse meelopen? Op de vrijdag word je dan in ieder geval al goed aangemoedigd. Sta ik in ons dorp met een spandoek en Roanna in Nijmegen met de gladiolen
@Bloem
Groot gelijk dat je de lp thuis laat. Een heel gesjouw met dat ding en er moet al genoeg op je rug. En dan nog het risico dat ie gejat wordt.
@Linda
Nieuwe ronde … nieuwe prijzen! Hopelijk een nieuwe baas voor jou.
Slachtoffer gezocht? Even een sms-je naar J., is het niet voor de vakantie, kan toch ook nog als ie terug is?
@Fransijn
Heb hier alles onder controle! Jij ook op het plein?
@Beps
Wordt hoog tijd dat de zon komt, nog heel even geduld, ben 's morgens ook zooooooo gammel als ik op sta.
@Cyn
Goeie ouwe tijd … hihihi. Weet nog dat ik de nin***do voor J. kocht. Hij naar school en moeders achter dat ding. Ook verslaafd aan Mario.
ikke geslaapt en toen nog een beetje geslaapt en toen was het ochtend en toen nog ff verder geslaapt en toen ging de buzzer van de bel en toen verder geslaapt en toen ging de wekker en toen nog even verder geslaapt en nu: wakkel!! jajajajjaaaaa
cappu d’r bij, lekker rustig opstaan en ff rustig wakker worden met een muziekje en ww…
mmmmmmhhhhh!! ikke moet dan helaas wel heel de dag en het zal wel weer stik druk worden vandaag, moest niet voor nix mn dienst verschuiven, maar vooruit…
het weekend staat al bijna voor de deur!! (nou ja, zaterdag om 1 uur, maar goed…)
@ fransijn, piece of cake, kleine moeite groot plezier
@ turkijelover, mmmmm barbie!! jamjam…
@ cynthia, klinkt leuk, ikke heb dr nix mee, mn oog hand coordinatie is echt naadje denk ik, ikke snap die spellekes nooit!
@ bepsske, lief slaperig bepske… werk ze en ik kom je van het weekend wel wakker houden! zin an!!
@ brenniej, succes met het werk vandaag…
ikke nog ff aanfrutten en dan weer naar het werk… zucht, as usual!
hihihi… nog maar een paar weekjes en dan begint de grote vrijheid!
@ cyn, nou ja, beetje verwarrend weer gedroomd
werd wakker gebuzzed door ik denk de postbode, maar had er geen zin voor om eruit te gaan, dus ben blijven liggen…
denk dat het kenan dogulu was die me echt wakker maakte
@ marion, yes heb er zin an, alleen jammer dat ik moet gaan werken
maar ja, ben er dus de hele dag hahahahaa! :unibrow:
verzoek nummers?? :paranoid:
@ toos, mn reisgenoot zou em lopen omdat ie een weddeschap had verloren, maar ja, druk druk, dus nu loopt ie em volgend jaar met een vriend (zegt ie)
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
@ cyn, nee leuk joh!! missschien is het wel andersom, weet jij veel
pas je wel op voor de gorilla’s!?
mmm mis het wel een beetje, met de ex ging ik ongeveer 3 a 4 x per jaar naar de zoo, vonden we allebei super… helaaaaaaassss
gezocht, donkere lange knappe vrijgezelle hetero man, die houdt van reizen, communicatief vaardig, lief en houdt van zoooooo’s!! hahahha :biggrin: any takers??