TTT deel 35

@ toos & lkinda, wilde ik ook zeggen!
hahaha

doe mij ook maar een paar steunkousen, steunzolen een rollator en een leesbril… ikke word echt dement~!
kwam er net achter dat de pil die ik vanavond had moeten nemen (waar moensdag opstaat) al weg was… dus ikke echt :retard: huh?? tis toch woensdag? ja tis woensdag? heb ik hem net dan al…? nee, net nix ingenomen? gisteren dan 2x? neeeee… ikke snap dr nix van maar het zal wel!!

@Bloem: Heel herkenbaar. :unibrow: :unibrow:

Ja weet ik maar hij gaat eerst met vakantie helaas hoop dat ik m morgen of overmorgen nog spreek voor ie op vakantie gaat, iig nog sms sturen om fijne vakantie te wensen

Je hebt um inieder geval genomen. En daar begint t mee he

@ toos hahaha, ja maar wanneer?? moet er toch wel elke dag 1 en weet niet of ie vandaag was… nou ja, das het voordeel van doorslikken, maakt mij nix uit

@ linda, tja, nu ff doorzetten meid, bel em, zeg dat je vriendin je heeft laten zitten met een kaartje voor HP en dat je het leuk vindt dat ie mee gaat… kan best voor de vakantie!! go 4 it !! en wordt het nix dan kun je altijd zeggen dat het gewoon vriendschappelijk is, no losses there

Hoi allemaal,

Hier ben ik nog even met een latertje. Heb proberen bij te lezen.

@Turkije lover, Hou er rekening mee dat de papieren niet ouder dan 3 maanden mogen zijn hè. Zoals invitatie e.d.
@Marion, het wordt even doorknallen volgende week, maar ja eerder weg is toppie. Jij ook alles onder controle.
@Babsch, ik hoop dat je nieuwe baan leuk wordt.
@Brenniej, het is gewoon niet eerlijk dat geliefden gewoon niet bij elkaar mogen zijn. Hoop dat jullie visum lukt.
@Roanna, gelukkig garantie op je beeldscherm. Wat een bak met die doos.
gelukkig kreeg je hem los van die poot.
@Bep, lekker aan het niksen gewwest?
@Cristina, wat een eind op de fiets naar Den Haag. En dat terwijl je in Rotterdam zo leuk kunt winkelen.
@Bloem, denk aan jezelf en neem genoeg rust.
@Viva, Je hebt leuke vooruitzichten allemaal. Je kids naar Side. Waar zitten ze? Ik ga over 9 daagjes ook daarheen.
@Toos, veel winkelplezier. Zondag naar Nijmegen. Gezellig de zomerfeesten zijn dan begonnen. Volgende wwek 4-daagse. M’n zussen en jongste broer doen ook mee.

Ik ga zo ook naar bed.
Was vandaag in juichstemming, omdat ik 1 dag eerder naar Side vertrek.
Jan, van Jantalya reizen belde me vanochtend op om te vragen of ik iets eerder wilde gaan. Ik zei natuurlijk geen nee. Ga nu de 20e weg
Ik kan jullie aanraden om ook eens naar Jantalya reizen te surfen. Alles wordt zeer goed geregeld door Jan,

Wie zou mijn vertrekdatum willen veranderen? Als ik het thuis doe wordt alles grijs en op school kon ik gewoon niet meer inloggen en werd ik als gast gezien.

Thanks.

Nou meisjes, ik ga nog heel even met mijn schoonzus MSNen over de vakantie die we nog moeten gaan doen en dan ga ik er echt in.

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :slapen: :dag: :kus:

Iyi Geceler. Slaap zacht.

Slaap lekker Roanna:slapen::kus:

Kan me voorstellen dat je het toppie vind, een dag eerder bij je askim. Het is je gegunt hoor

@Fransijn: Wat attent van je om zo laat nog even aan iedereen te denken.

Ik vind het ook heel fijn voor je, dat je weer naar Side gaat en nu ook nog een dag eerder. :wub: Het is je gegunt hoor!

:dag: Allen.

:turkey: Babsch: 14 juli- Alanya :turkey:
:turkey:Fransijn: 20 juli - Side:TURKEY:

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris

Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos

op speciaal verzoek :hihi:
nu extra stressen om alles op tijd af te krijgen he?

@ roanna :dag: wel ff een ADR lobbie houden he? :wink: of iets anders moois, hihih

ikke duik erin!
tot morgen

@ fransijn, dont worry, ikke neem echt plenty of rust! hahaha, vanmiddag 4,5 uur geslapen en nu lekker weer… mmmmm!!

Ik ga ook slapen tot morgen allemaal

Ik ga ook mn mandje opzoeken. Weltrusten allemaal:slapen::dag:

Ik zal de :idea::idea::idea: uitdoen en de boel op slot. :dag:

Bloemie, onwijs lief dat je de datum nog hebt willen aanpassen op dit late tijdstip.

Linda, je bent ook nog laat van de partij.

See you all tomorrow. Bye, bye.

:idea:(Vertrouwd, Beps doet het licht weer aan! :lol: )
Goedenmorgen.
De lampjes waren gister bij mij al vroeg uit. Goed maar , want moet vandaag de hele dag, maar dan

WEEKEND!!!

Ohh jullie gaan zo snel dat ik echt niet weet waar het allemaal over ging, en hoe ik moet reageren…

@Fransijn: Ik wil ook een dag EERDER!!! Maar net zo lang he!!! Lekker meis, geniet, dat heb je verdient!!

Ik moet de hele dag dus, en ik ben nog dood…moe
Tot vanaaf, of eerder als ik nog langs kom