Oh, oh, een beetje meer respect voor de oudjes he!
Ik zeg maar zo, jullie moeten nog maar afwachten, of je deze respectabele leeftijd haalt :unibrow: en dan nog 2 x per jaar op vakantie kunt. Lekker puh… :zon02:
@ roanna !!!
@ toos, ja idd, daarom, tis allemaal al lastig genoeg om op die backpack te letten en miljoenen wereldreizigers houden logs bij zonder laptop, dus dan zal mij dat vast ook wel lukken!!
Nou klink je echt als een ouwe taart. Kom ook aardig in de buurt hoor, volgens mij ben ik een jaar of 8 jonger. En nog niet leeskippig!!!
@Bloem: dat zal best lukken om je log bij te houden. Tegenwoordig zijn er overal internetcafe’s
@ toos ja idd daarom ook, wil alleen niet per dag een uurtje of 2 in het internet cafe zitten
beetje log met een leuk verhaaltje en foto’s kost een uurtje en dan vertel ik nog eens niet eens de helft…
internet is ‘daar’ niet zo snel als hier natuurlijk… maar goed, het zal wel goed komen he?
Ga zondag weer eens richting nijmegen. Moeten nodig de tuin daar opknappen en even de boel soppen
Zeker weten Bloem. Jij weet bijna altijd wel de internetcafe’s te vinden en het lijkt mij ook handiger dat je de klapdoos niet mee neemt. Moet je er zo op letten.
@Bloem:Tuurlijk wel. Dan doe je er maar wat langer over.
Ja he Toos? Net zo’n taart waar de slagroom al van af is. But who care’s? :lol: As ge maar leut het!
@ toos hahaha over de reis of over een logje??
succes dan in nijmegen volgende week 4-daagse he? dus zal wel druk daaro zijn
op het werk begonnen ze al weer over de kermis :retard: heb dr echt nix mee, leuk, maar niet een reden om voor thuis te blijven zeg maar…
weet je dames
denk dat ik weer lekker in mn bedje ga vertoeven…
klinkt errug verleidelijk!!
dussss
ff tandjes poetsen en lekker slaapie doen!
Ja roep al jaren dat ik samen met mn schoonzus een keer wil meelopen. Fles samos onder de arm gaat de rst vanzelf. Maar is tot nu toe nog niks van gekomen. Mn vader woonde vlak bij nijmegen, daar valt het nog wel mee met de drukte.
@ Bloem: Allebei, log en reis.:wereld:
Zo vanavond weer drie sollicitatiebrieven geschreven, hoop dat er iets voor me bijzit.
Goed plan Bloem. Weltrusten en slaapse.
Verder iemand nog wat te vertellen? Nee…? :paranoid: Dan ga ik er ook maar in.
@marion: wil ook graag naar de nieuwe hp-film, ben alleen nog een slachtoffer aan het zoeken die met me mee wil
Je kan in ieder geval lekker uitslapen morgen
Heb jij nog wat te vertellen dan roanna
@Linda: das toch niet moeilijk, vraag hem mee. Je kunt nu smssen
@Linda: Nou, dan moet het toch een keer lukken lijkt me.
Ja Toos, als je het op tijd zegt dat je mee loopt, mag je mijn steunkousen wel lenen. Loopt samen met die fles Samos als een raket. :lol: Kom ik op de via Gladiola, met gladiolen voor jou. Oke?