Babsch: 14 juli- Alanya Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
@ Marion: moetje zeker doen! Ik verheug mij er nu al op!!!
Ikke moet nu gaan. Vandaag al meer dan 50 km gefietst en nu nog naar mijn vriendje toe⦠Oooch, nog maar even, en dan zit ik met mijn kont in Schotland of Engeland waar ik heel het jaar niet ga hoeven fietsen!
Kom ff snel hallo zeggen. Dus hallo allemaal :lol:
Ben hartstikke moe. Maar gelukkig nog maar twintig uur te gaan deze week. Dan zondag lekker een dag relaxen en gek doen, heerlijk!
Nou slaap lekker straks, ik duik er nu vast in :slapen:
gaaaaaaaaaaapppp, is het al ochtend??! :biggrin:
was zalig⦠werd alleen na 1,5 uur uit bed gebuzzed door de postbode met een pakje voor de buren, ja kom maar naar boven, is ie er, zegt ie: had je niet ff kunnen komen halenā¦? ja hallo :retard: gij wil da pakske kwoijtā¦
anyway, vaatdekgehalte was nog erg hoog, dus gewoon weer teruggekropen, tja, dan word je om 21.30 wakker en moet je nog eten, hihihi⦠had nog staan van gisteren
zo
ff bijgelezen
@ brenniej, die visumprocedure, ze denken er allemaal zo makkelijk over, maar dat is het niet, hopelijk gaat het allemaal weer lukken!!
@ babsch, wat een luxe, keuze uit 2 banen. ikke zou het wel weten, het bedrijf met de leukste randomstandigheden, werk is werk maar sfeer is zo belangrijk!!
@ marion, lekker ff de jongens over de vloer??
@ beps, thanks voor de lijst, dacht dat ik alweer lang en breed moest gaan spitten⦠soms is het zo moeilijk iets over te nemen?
maar hallo he?? :retard: idd wel adem blijven halen, soms gewoon samen met de klant: mevrouwtje, kom we gaan eens ff samen diep adem halen, hihihiā¦
uhm :paranoid: uhmā¦
@ cris, zo te horen verveel jij je echt niet! ikke zou geen baantje erbij nemen, nu nog ff lekker genieten van je vrienden!!
@ roanna, 3-dubbel breed?? en tja, dat rukken⦠beeldscherm moest daar toch weg denk ik? goed dat je het EIN-DE-LIJK gedaan hebt :hihi:
@Bloem: Ja zekers zie ik alles nu dubbel zo breed. :unibrow: En die andere? Zit al in de verpakking met losse āpootā in de verpakking, om morgen retour te gaan voor reparatie.
@Marion: Ja, wat je beloofd, moet je ook doen he? Dus gezellig met J. naar de bios.
En voor de slapenden onder ons, weltrusten en tot morgen weer.
@Bep: Nog wakker? Nou, ik denk dat ze nie meer komt, dus da wor met de kousen aan naar bed hier! Nouja, ik heb toevallig toch koude voeten.
@ turkijelover, tja⦠das vaak lastig ja, maar ben een echt avond mens, duik er strax wel weer in en kan morgen uitslapen, dus als het na 12-en vandaag, is dat niet ergā¦
je moet je favoriete bezigheden/ hobbieās goed onderhouden he :unibrow:
Hallo meiden, ben ik weerā¦
Roanna, ik doe hier de gordijnen dicht zo breed in beeld nee dat wil je niet zien.
Brenniejā¦morgen weer werken meisā¦doe rustig aan
Marionā¦harry potter leuk om met J. naar toe te gaan.
Bloemā¦nog zere spiertjes.
Bepsā¦rustigā¦rustig denk aan je bloeddruk laat je niet gek maken door die vervelen.
nu meisjes ik ga naar bed, lekker slapen, morgen voor mij een lange dagā¦ga eerst in huis aan de gang alles lekker even bij langsā¦en dan opblijven morgenavond om kids op te halen om naar schiphol brengenā¦die gaan heerlijk vrijdagochtend om 5.40 uur de lucht in naar Side voor 8 dagenā¦dus een latertje voor mijā¦dus truste allemaal.
@Viva: Lekker hoor 6 weken :vak02:. Je bent nog niet weg maar geniet ervan. Het weer wordt in ieder beter. @Brenniej: Succes morgen en doe rustig aan hoor @Bloem: Beetje opgeknapt na je schoonheidsslaapje? @Roanna: WW in breedbeeld, hoef je in ieder geval je leesbril niet op :unibrow: @Marion: Nog naar keukens wezen kijken?? Wij willen vrijdag naar harry potter. @Franslijn: Een dag eerder naar je askim
Vandaag naar de makro en I*ea geweest. Niks bijzonders gekocht. Morgen ga ik shoppen in belgie in sint niklaas
@Viva: Nee tuurlijk nie. Als jij de gordijnen dicht doet, zie ik helemaal niks meer.
@Bloem: Ach mien manneke kan zijn eigen sokken haast al niet meer uit krijgen. Nee hoor geintje. Hij is voor zijn leeftijd nog best vitaal met alles. Nouja, bijna alles. :paranoid:
@ toos, owh lekker sjoppuh! mmmmm
en dat breedbeeld mis ik toch ook wel een beetje, met die laptop sleep ik me een ongeluk, bij mn ouders hebben ze zo ongeveer wall to wall screen⦠hihi⦠moet je echt met je hoofd van links naar rechts lezen, want alleen met de oogies bewegen lukt niet⦠zo groot! hahahahaha
heb trouwens besloten op de lp NIET mee te nemen op wereldreis, maar zal dus vaak in het internetcafe zitten om mn log bij te houden enzoā¦