Ttt deel 34

Id open nieuw deel maar vast over een paar minuten zullen we wel bevallen denk ik

3

HAHA Nieuwe!!!

verhuizen…

Op naar deel 35

hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa

STOPPPPPPPPPPPPP

Bloem doe geen moeite, die is gelukkig toch al op slot. :thumbsdown: Oh, er zijn er nog meer? Ja, bijna… :lol: ik voel nattigheid.

Zo hey, ben bij met lezen, en wat was het veel.
Kijken wat er nog is blijven hangen.
Ons Tooske weer terug in Nederland. Fijn dat je het weer zo naar de zin hebt gehad in AD.
Turkijefan ook weer terug, alleen met minder goed nieuws. Sterkte meissie.
Brenniej die steeds vaker gezellig mee komt babbelen. Fijn zeg, blijven we tenminste op de hoogte van je wel en wee. Heb nog vaak aan je moeten denken.
Spookje en Box weer in aktie. Ga maar niet in op dat soort voordat ik straks overkook. Je zal zo’n kortzichtige ouders maar hebben.
Dia ook weer regelmatig op de thee ondanks de lange werkweek.
Roanna weer aan het werk, gelukkig met de normale uren.
Viva ook internetproblemen, en troost je meissie, ook hier begeeft het een na het ander het.
Bloem in een dipje, Turkijeblues … kop op meissie … over even ligt de halve wereld voor je open. Komt allemaal goed.
Beps aan het wennen aan haar nieuwe job. Gelukkig is het na een vermoeiend dagje goed rusten in de luie stoel.
Cris nog steeds bezig met leuke dingen doen.
Turkijelover naar de housewarmingparty geweest! Toevallig in het Brabantse?
Linda problemen met de mobiel. Hopelijk krijg je J. nog te pakken voordat hij op vakantie gaat.
Fransijn bezig met de laatste loodjes, telt al lekker af voor je zeg.
Cyn aan het twijfelen! Ben benieuwd wat het gaat worden. Thailand, Sri Lanka, Maleisie. Is allemaal de moeite zeker waard vind ik. Succes met beslissen.
Pffffffffffffffff … was een hele lijst. Hoop dat ik niemand vergeten ben!!

Mijn middag bij de keukenboer. Dacht dat doen we ff, weet precies wat ik wil. Nee hoor, Viva je had gelijk, wat een informatie, zoveel nieuws weer op de markt. Een combimagnetron of een stoom-bakoven, een koelkast met een 0-graden zone, ben de naam alweer vergeten of de normale versie. En dan hebben we het nog niet over de kleur. Ik ging eigenlijk voor een lichte, maar de blauwe keek toch ook wel heel erg knus, en hubs vond die weer mooier. Met terrasdeuren in de keuken kon ook alles geplaatst worden dus meer licht binnen. Zou die blauwe ook kunnen dus. Twijfel … twijfel … raak ik daar niet snel op uitgekeken (ook ik heb dus mijn twijfels Bloem). Wat voor kraan, het aanrechtblad pffffffffffff … mijn hoofd duizelt ervan. Maar we hebben er nog maar eentje gehad, en gaan niet over 1 nacht ijs. Wat heeft nummer 2 nog te bieden, mss andere leuke ideetjes. Spannend!!! Wordt vast vervolgd dus.