Ttt deel 34

Mooi!!:):slight_smile:

Als Roanna, Viva en ik het kunnen kan jij het ook

@Viva: Stom he, maar dan gaat mn bloed pompen… en dan dus niet meer slapen. Zit met hele grote rode konen… rare wezens vrouwen zegt hubbie

Roanna, nog een nieuw scherm bemachtigd…

Ik ben er ook weer was ff met wat anders bezig.

Linda,5 koopavonden??? en loopt het een beetje dan??

Zelfs mij is het gelukt een nieuwe te openen, dus

Brenniej ga ervoor!!!

Ja beps, ik heb ook mijn zegje daar gedaan, maar moet wel oppassen, ik ben nogal een flapuit…zeg maar…dan wordt ik nog erger als die leeghoofden daar.

@turkije-lover: idd 5 koopavonden per week, ik werk er zelf maar 2 hoor echt niet meer loopt wel goed volgens mij, volgende maand gaan ze evalueren maar ben er bang voor dat we er niet meer vanaf komen

en nog 50+, heeft de vroedvrouw al naar de ontsluiting gekeken, of heeft niemand haar gebeld???

Inderdaad Breniiej, jij kunt dat wel. Anders heb je nog genoeg hulp hier.

@ Linda: Pfffffff, jeetje. Da’s best veel dan.

Askim is trouwens weet beter hoor!!
was ook een beetje aanstellen!:slight_smile:
HIj vond het helemaal niet erg…3 dagen in bed!:wink:

naja wel te begrijpen al dat gewerk de hele tijd!!!..

gewoon als we bij nummer 980 zijn een nieuw topic openen met die tekst die ik hiervoor heb gezegd…

@Linda: Daar zijn de grote winkels al meer dan 15 jaar mee bezig… en helaas slaat het aan. Nog ff en de grote steden gaan de 24 uur uitproberen

Brenniej, voel je je weer een beetje opgeknapt lichamelijk bedoel ik dan.

belachelijk toch Beps…die openingstijden…hebben de mensen van de vorige generatie zo voor gevochten om dat weg te krijgen, nu komt het gewoon weer terug.

De vroedvrouw is onderweg

Toos, en al weer in je werkritme…ik heb daar altijd zo’n moeite mee na de vakantie

Jammer dat jij er dan niet was om hem te verzorgen Brenniej,maar aan de andere kant maar goed ook dan had tie nog langer op bed blijven liggen:slywink:,maar hij is dus nu wel lekker uitgerust :slight_smile:

ja…toch al zeker een centimeter of 7 denken jullie ook niet

Ja ik voel me lichamelijk wel beter!!..
gelukkig wel!