TTT deel 29...!!

@marion
Oh wat erg als er zomaar onaangekondigd een groepje kinderen bij je voor de deur staan. Sterkte ermee.

@viva
Gelukkig weer wat positief nieuws.

Ik nog 1½ dag, vanavond nog een etentje omdat er 2 collega’s weggaan en dan… alleen morgen nog maar. Ik ga snel weer verder, want het werk moet natuurlijk wel af!

@ mk, geniet dan nog maar ff van de rust op kantoor!! strax verlang je er weer naar terug als allebei de kids het op een krijsen zetten (tegelijk!!)

Goede middag!!!
Zo de rust is weer wedergekeerd op de boerderie :smiley: :unibrow: :smiley:

Toos en MK lekker aan het aftellen. Toos voor de vakantie en MK voor het verlof

@Viva
Eindelijk iemand gesproken met verstand, moet een goed gevoel voor je zijn.

Zo ik heb even nassi gemaakt voor vanavond,maar hij is een beetje te pikant uitgevallen.

Haha Marion,voor die kids is dat wel een hele belevenis.

Zometeen nog even bannaan bakken,jammie…

Ze hadden eigenlijk meer interesse in hun mobieltje :biggrin:

Oeps,van welke leeftijd waren ze dan?

Zo ongeveer 11-12 jaar.

@marion…haha tja dat heb je op die leeftijd…:wink:

@jil…ach maakt toch niet uit…des te meer reden om lkkr veel kroepoek te eten :wink:

@mk…at schier dus al lkkr op!!

dames zullen we deel 30 vandaag halen…?

@ jill… mmmm nasi… dat maak ik dus niet voor mij alleen… zou ik meteen een week van kunnen eten, jammer de bammer

@ marion, ahhaha, de koeien alsnog van de leg door alle bliebjes van de mobieltjes

@ filiz, voor jou ook aftellen he?

klopt…nog 12 dagen…:smiley:
begint op te schieten…
vandaag voor de laatse keer op school geweest…heerlijk vakantie gevoel heb k al…:smiley:

owh lekker!! party hardy!!

ikke ga maar eens een beetje opruimen
boodschappies doen enzo…
dus tot laterzzzz

om de boel te redden Jill een klein beetje suiker er in doen, proef je niets van maar haalt wel de scherpte eraf…

@Bloem bij deze ben je uitgenodigd!!!

@Viva gelijk even proberen of het lukt.

Ze eten hier wel graag pikant maar dit is wel erg,maar ja zoals Filiz zegt dan eten ze er maar extra kroepoek bij en ik bak ook altijd een spiegelei erbij.

Filiz lekker vooruitzicht he,ik heb het niet meegekregen was op vakantie maar ga je er werken omdat je zolang gaat?

@Jill: Of extra rijst bijkoken en erdoor doen. Ook minder heet en je hebt gelijk voor 2 dagen. :lol: Pisang goreng…mmmmm …ook lekkerrrr.

@Viva: Nou, ben blij voor je dat je nu ietsje meer duidelijkheid hebt.

Oh, we zijn er al bijna he? :biggrin: Oh wat voel ik toch??? :stuck_out_tongue:

ja
Roanna, heb er ook last van zo onder in de rug he…

Jill probeer maar met een klein beetje nasi en een piepklein beetje suiker…is het niet meer heet…maar wel pikant…