TTT deel 29...!!

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF baal als een stekker!!!
Ben ik lekker aan het werk, staan daar opeens 5 kinderen in de stal. Is het de dag van het platteland en dan komen kinderen uit groep 8 een dag mee kijken op de boerderij. Wisten wel dat het er aan zat te komen maar normaal gesproken neemt er iemand contact met je op of het uit komt die dag en hoeveel kinderen er komen, hoe laat etc. Meestal is dat ook op een woensdagmorgen. Deze keer niet dus. En het zijn er me een paar … :confused:. Zijn nu ff met hub aan het werk, heel even rust voor mij.

@ marion: surprise surprise!! gelukkig ligt het werk nooit stil, dus valt er altijd wat te kijken, maar leuk is anders!

@ toos, jij bent vroeg klaar! lekker weekend, hoe is het verder allemaal?

o lekker geregeld marion, nou ik zou even bellen of ze misschien in het vervolg even kunnen melden dat er een paar kinderen komen…

Toos heerlijk, lekker relaxen…

Ga het ook doorgeven. Normaal gesproken beginnen we dan vroeger met melken anders duurt het voor die kids te lang. Ze gaan zich dan vervelen en rondrennen tussen de dieren en die gaan vervolgens weer over de rooie.

hahahahhaa :biggrin: ik zie het alweer helemaal voor me! hahaha… sorry :hihi:

@Bloem: Heb nog geen weekend, erger nog, moet het weekend nog werken en volgende week dinsdag nog een half dagje. Enne het gaat goed hoor.
@Marion: Kan er niks aan doen maar zie het ook voor me, vind het wel komisch klinken. Zal het vast niet zijn voor jullie.
Dochter heeft vandaag een brief gekregen dat ze officieel geslaagd is. Gut gut, hadden ze dat gister nou niet kunnen doen. Ging net voor 6 uur de telefoon, dacht o sh*t, maar was ze het zelf gelukkig

gesprek gehad, krijg voor nu nog geen verdere uitbreiding, maar als die nodig is als de coordinator dat aangeeft gaat hij per direct in…ook vond dat manager dat ik geen speelbal moet zijn van de dienst…he he eindelijk iemand die nadenkt…hoe en wat het financieel wordt, dat is niet aan haar maar aan p en o.
heb er wel een goed gevoel bij…

@Viva: Klinkt in ieder geval niet negatief

@toos:gefeliciteerd met je dochter! Welke opleiding heeft ze gedaan?

Ik ga er van door moet werken van 13-21, tot vanavond

linda werkse

@ toos, maar als je toch 2 dagen vrij bent, dan heb je toch weekend?

@ viva, klinkt idd positief… duim duim dat er wat uit komt

@Toos nogmaals gefeliciteerd,heerlijk voor je dochter.

@Viva,gelukkig dat je er nu een prositiever gevoel bij hebt,ik hoop echt dat alles goed komt.

@Marion,inderdaad maar stom dat ze je niet gewaarschuwd hebben ik zou het inderdaad ook even melden.

@Jill: dank je voor je felicitatie
@Bloem: Als je het zo bekijkt wel, maar doordeweek vrij zijn is toch anders als in het weekend. Al is het ook wel lekker.

@marion…nou das lkkr zo een onaangekondigd bezoek!!

@linda…werkze

@toos…gefeliciteerd met je dochter!!

Krijg wel steeds meer het “ik zit over …dagen in turkije” gevoel, moet zeggen dat voelt ook goed

@ toos ja lekker!! maar ja, 2 dagen vrij is vrij en als je vaak in het weekend moet werken, dan heb je door de week 2 dagen vrij en dan is dat toch gewoon je weekend? zo zie ik het altijd wel!!?

tis idd een heerlijk gevoel toos…!! en t voet nog lekkerder als je dr eenmaal bent…maar oke…ik neem aan dat we dat allemaal wel weten…haha;)

ja meiden ik hoop het ook, maar goed de manager (een vrouw) begreep wel dat je iemand niet als een tissue kunt gebruiken om hem daarna gewoon weg te gooien, en dat was eigenlijk aan de orde.