TTT deel 29...!!

dit deel gaat weer als een trein

Goedemorgen allen. :biggrin:

Ik begin maar met een lach, waarom weet ik niet.

Wat zijn jullie weer lekker bijtijds dames.

@Linda: Ja, dat ding moet wel goed werken, vooral met deze hitte. Ik ben ook heel blij dat we tegenwoordig zo;n ding in de carr hebben.

Ik heb trouwens problemen met me nog geen 1 jaar oude TFTscherm. Iedere keer als ik de pc en de rest opstart, gaat de monitor steeds uit en moet ik 'm handmatig aan en uit en dat wel 5 of 6 keer zetten en dan blijft tie aan . Als die eenmaal aan is, blijft hij gelukkig wel aan. Moet ik ook maar even naar laten kijken . Want je hebt niks aan een pc, als het scherm het niet doet. :lol::thumbsdown:

@Jill: Nou, hopenlijk heeft Marion je op het juiste spoor kunnen zetten voor die alarmcode.

Fijne dag ook allen hoor.:slight_smile:

tis weer dinsdag he…? mooie dag voor een geboorte!

@ roanna…:biggrin: :biggrin: hihihi… sorry hoor… zie het al helemaal voor me hoe je 10x dat ding aan en uit zet… aan… en weer uit…aan

@Bloem: Nou daar hoef je echt niet om te lachen hoor! :lol: :lol: Geen ander dan jij, weet hoe frustrerend het is, als het spul niet werkt. :lol:

Ja erg he? Nou, aan zulke dingen kan ik me dus ook d**d ergeren. Zit je daar dat knopje in/uit te drukkken en maar hopen dat hij aangaat. Maar tot nu nog steeds gelukt. :thumbsup:

Roanna, nou daar ben je lekker mee dan, gewoon even mee terug gaan…

:drugged::retard:Nou de weeen zijn dan al begonnen hoor Bloem:nod:

@ roanna… is ie doorgebrand? zit de stekker er wel goed in? uhm… screensaver?? hihihiihi

@ viva, nee… zo vroeg toch nog niet?

@Viva: Oh, maar dat doe ik ook wel, maarja moet ik toch iets vervangends hebben. Moet er niet aan denken, dat ik weken niet meer hier kan komen, alleen door dat k*tscherm. Hahahha. Erg he?

Oke, ik ga ff douchen en nog ff hier thuis wat doen, want het is zo weer tijd om ook te …werken. :drugged:

Ja, ik voel ook al iets onder in de buik. :biggrin: Hopenlijk kan het nog even wachten.

@Bloem: Dat gaan mannekke en ik vanavond eerst ff doorlopen of het daar aan ligt. Het is eigenlijk gekomen, nadat de buurman 2 weken terug zo’n all in one printer hier had aangesloten. Miss zitten er wel stekkerjes achterin in de pc los, dus dat eerst maar ff nakijken. Maar dan moet de boel (kast enzo) ff van de kant af. Maarja, je moet er wat voor over hebben he? :lol:

De telefoon ging net en het was zo’n 000000 nr en dan heb ik het idee dat het mijn werk is, of ik eerder wil beginnen. Nee dus! En als het iemand anders is, bellen ze maar terug. Gister om deze tijd ging die ook, heb ik ook laten gaan.

Oh ik moet nu gaan! :arrow::arrow::arrow: Doei

oke Roanna, nou je hebt er zin in net als ik dus…

ja krampjes he lichterlijk…pfff … pffff…pfffffffffff

nou ik ga de hele dag maar weer wachten tot het gesprek komt, als dat er komt, hier zeggen ze altijd maar wat…

Viva sterkte en laat je niet doen he!

i am waiting…

grrrr.

Nee hoor Jill ik laat me er niet onder krijgen hoor…echt niet

zo is het maar net!!

Eerst lang supermarkt en apotheek geweest had idee dat je alleen wat meer lawaai hoort als je airco aanzet daar veel minder laat vanmiddag eerst effe collega luisteren die zelf ook airoc heeft

goede morgen allemaal…

@viva…sterkte ermee…klein krijgen ze je toch niet!!

hmzz…sorry van de rest niet erg op de hoogte…
iedereen een fijne dag…
jeetje we zijn alweer bijna aan een nieuw deel toe!!

tot later…xx

en we wachten nog even…

ja joh
strax eerst ff relaxed lunchen enzo…

Goeiemorgen dames,
Het zit er voor mij voor vandaag weer op, yeahhh, nog 2.5 werkdag.
@Viva: Succes met het gesprek vandaag