Slaap lekkker iedereen!!!
:idea:
mornink
@ beps… nog aan t bijlezen??
ikke weer geen zin!
allemaal een mooie zorgeloze dag!
Ja was nog aan het googlen voor de foto :hihi: niets gevonden natuurlijk
Ook ik geen zin, moet nu wel gaan douchen,…
Tot vanavond, vandaag begint een nieuw onderwerp, ben benieuwd
enjoy the day!
Same(moet blijven reageren, alnders loop je te snel in, je hoeft nog maar 900, gister waren het er 1300!!!)
hahahahah :hihi:
is goed… doe maar meid…
mes snijdt aan 2 kanten he?
ikke ga lekker lunch maken en richting werk
yalla
Geeft niet, wat eet je voor lunch,…dit mes snijd wel door, mijn lunch word bij de italiaan gemaakt ![]()
Goedemorgen allemaal,
Bloem,leuk dat je Turkije eraan vastplak,blijf je daar dan of kom je wel weer terug,of weet je dat nog niet.
Pfff werd vanacht wakker en moest paar keer denken waar ik was dacht dat ik in het hotel in Turkije was,maar helaas ik lag ik me eigen bedje.
Beps,succes weer vandaag
@ beps een bakkie met kwamkwammer en dolmates en mijn eigen appeltje, meestal ook een paar bammetjes, maar waren op, vanmiddag boodschappen doen, dus nu bij de appie2GO een halfje gehaald…
Meiden ik ga te werk, tot vanavond
@Bloemmie: Klinkt lekker, hoor het vanaaf verder allemaal wel
@ BEPPIE werk ze en ik zal nog eens kijken!!
owh en smakelijk bij de italiaan :hihi:
Goedemorgen allemaal
Goede morgen allemaal.
Nog goed gekletst gisteravond! Halen vandaag met gemak deel 30 want Bloem moet Beps nog inhalen :biggrin:
@Jill
Weet wat je bedoelt. Heb een poos terug op mijn werk een mail daarover gekregen maar natuurlijk zelf nog niet in mijn telefoon gezet. Was volgens mij zoiets als ICE - in case emergency. Zal mijn collega er even over mailen.
@ marion, ikke hoef beps niet in te halen, ga strax toch minimaal 6 mnd weg, dus tevergeefse moeite want dat heeft ze toch weer zo ingehaald…MAAR ikke wil wel een 6e sterretje voor ik ga, dus nog 12 weken voor 1.000 posts!! (hihi… slaat nergens op, i know, maar ja, je moet toch wat!!)
goedemorgen all…
heb even snel bijgelezen…ben alles al weer kwijt sorry
maar Jill, volgens mij was het inderdaad zoals Marion zei ICE, maar ik zou als ik jou was toch ook een sos dragen…ik weet niet of je dat kent!!
@ mk… hoe gaat ie vandaag? echt aan het aftellen op het werk? lekker dat het ietsje is afgekoeld he?
Zo en nu aan het werk. Als het zo doorgaat zijn jullie al in deel 30 als ik klaar ben ![]()
hahaha… nee hoor we wachten wel ff op jouw!!
Goedemorgen iedereen!!!
Marion goed van jou dat is het,bedankt!!!
Ga effe naar garage bent straks weer terug