truste!!
weet iemand van jullie hoe je op je mobiel het nummer moet zetten indien er iets gebeurd.
Het is iets europees geloof ik maar ik weet de letters niet meer
pffffff ik ben niet echt duidelijk he maar misschien toch iemand die me begrijpt
truste Bloemç
Truste Bloem. :idea: UIT. Oja ff nog. Mijn zoon heeft alle afleveringen van Friends op DVD zelf in Amerika gekocht. Hij en zijn vrouw zijn REUZE fans.
@Linda: Jeetje wat een leuk verhaal zeg. Nou, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hou het warm Linda.
@Jill: Ik ben zo’n digibeet he. Ik kan alleen de telefoon aan en uit zetten en bellen en luisteren. Meer niet! :lol:
haha Roanna ik ook,maar weet je wel wat ik bedoel?
Nee, echt niet. Dat weet ik niet en heb er ook nog niet van gehoord.
Stel je krijgt een ongeluk en bent gewond,dan kijkt de politie onder de letters … ? en weet zo wie ze moeten waarschuwen.
Sos…???
Nee die niet
@Jill: Ik heb zelf altijd zo’n kaartje bij me van de Hartstichting met alle gegevens bij me in het passpoort in mijn tas. Mijn man met, ik ben diabeet enzo.
Ja eigenlijk zou ik ook zoiets moeten hebben,is eigenlijk heel belangrijk he.
Dan zou ik het niet weten Jill.
Misschien ff googlen?
Oke, ik ga nu ook slapen, althans dat ga ik proberen. :drugged:
Weltrusten lieve meiden. :idea:
Ja eigenlijk wel he Jill. Kun je bij je huisarts, danwel ook je apotheek krijgen. Ik heb het van de cardiologie afdeling.
**Truste!!! **
:idea:** Zttttttttttttttttttt. Uit!!!**
@Roanna daar liggen ze hier wel achter mee hoor,ik heb niet eens een bewijs waae op staat dat ik morfine slik,dus laat ik steeds een briefje maken door de dokter.
Slaap lekker meid!!!En sweet dreams
Ja hoor zorg ik voor maar misschien komt er nog iemand binnengewipt.
SLAAP LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
Ik ga ook slapen,weer lekker dromen probleem met geluid pc nog niet opgelost morgenvroeg eerst effe met auto langs garage zit airco in nw auto maar vind m veel lawaai maken
Slaap lekker Linda en ik weet al over wie jij gaat dromen!!