ik eet capucijnerschotel, met gehak, uien, pakje van hon*g en spekkies, met komkommer en picalilli…jammie en lekker snel klaar
Bloemmie ben je vrij vandaag dan…
Ben nu lekker thuis…pffffff…nog snel even een wasje erin gedaan, en 1tje gestreken, en de badkamer even een doekje erlangs gehaald, wctje schoon beneden en boven…misschien straks nog even wat doen, maar alles is strak en opgeruimd, dus misschien morgen weer een dag…om te soppen…maar ja wel eerst morgen weer cursus en dan vergadering…bleh…
@Viva: Jij ook al? Het druppelt ook.
Ook lekker viva. Ik weet nog niet wat we eten. Moeten nog booschappen doen, maar wacht nog op 't menneke.
Ik ben ook al een bietje aan het aftellen hoor.
Mag volgende week woendag eerst nog een dag naar Rotterdam om een rondleiding te krijgen, op zo’n groot cruiseschip met lunch. Uitgenodigd door onze zoon van zijn werk. ![]()
las trouwens op het andere turkijeforum dat het vreselijk stil is in Alanya, maar dat het er stikt van de russen…zeer aanwezig…van de 14 vliegtuigen die afgelopen week vertrokken waren er 12 uit rusland…het is te hopen dat wanneer ik ga hun weer terug zijn, ik kan werkelijk niet met die mensen door de bocht. vreselijk wat een asogedrag vertonen ze daar zeg.
Ik heb ook nog even op de webcams gekeken en inderdaad je ziet maar weinig mensen daar hoor…waar ligt dat nu aan??? De prijs die Turkije moet betalen omdat de reizen zo duur worden daar naar toe. Weten jullie het??? Ikke niet.
O maar dat is wel gaaf Roanna lijkt me geweldig om zoiets te zien, ik ben nog nooit op een cruiseschip geweest…niet op de punt gaan staan he en gillen I am the king of the world…anders dan zinkt hij…hahaha:unibrow:
Nou als ik het zo bekijk dan gaan we toch echt bevallen vanavond…of de dokter en zuster moeten wegblijven…maar het begint nu toch echt menes te worden.
heb je het wel eens gegeten Roanna capucijnerschotel, er zit in dat zakje iets van kerrieachtig iets in…maar de combinatie is zo lekker…
Nee eerliijk gezegd niet, maar als ik het zo lees, lijkt het me heerlijk. Moet ik ook maar eens een keer uit proberen. Ben eigenlijk ook niet zo’n keukenprinses, maarja ik ben ook denk ik wel een beetje te verwent, door mijn kokkie hier. :biggrin:
Ja… het gaat vandaag nog wel gebeuren hoor!
Ik zal er aan denken als ik op dat schip ben. Misschien mag ik wel met Captain Stubing aan tafel? Ha, ha. :wub:
nou het is volgens mij een wereld op zich hoor zo’n groot schip…
o, het is zo snel en gemakkelijk klaar te maken, gewoon gehakt in de wok, spekkies erbij dan de uien en een blik capucijners uit laten lekken, die erbij doen en dan het zakje met water erbij…even laten pruttelen en klaar is Annie…helemaal geweldig…even komkommertje erbij en smullen maar.
snel goedkoop en lekker.
nog 48 te gaan.
@viva…klinkt heerlijk…al was nazi ook niet verkeerd jill!!
@jill…ik ga 8 weekjes naar mn vriend toe…
zijn oom heeft een eigen winkel en ik denk dat ik daar ook wel wat ga werken…
ikke ook al naar de winkel geweest…wordt hier vanaaf rijst gehakt (jaa turks) en sla…niks speciaals…als ik geen idee heb wat te maken wordt het meestal dat ![]()
Zitten we hier nu alleen met z’n 2en te beppen, Viva? :lol:
Iedereen weg?
Nou, dan ga ik ook maar even de boodschappen doen en zal denk ik, de bevalling niet mee maken.
Nouja, kom ik wel op kraambezoek. :biggrin:
bevalling moet lukken…!!
laten we de weeen alvast opwekken…
@roanna…we bewaren een beschuitje voor je…
ja even een spuitje…roanna als je terugkomt is er beschuit met muisjes
Jillllllllllllllllllllll kom ook even helpen wil je!!!
en zo niet Roanna, dan moet je het laatste stukje nog maar even meehelpen.
Oke… Van jou klinkt ook lekker Filiz.
Hou jullie haaks en ik kom straks wel de beschuit met muisjes eten. :lol: