zoiets ja bloem…en dan ook nog die belachelijke alcoholcontrole, mijn buurvrouw was een kwartier eerder thuis als wij, en die heeft er niets van meegekregen…hoe laat je de boel vastlopen en het was ook nog eens levensgevaarlijk.
ik ga weer wat doen, heb vanavond een verjaardag, en morgenavond een bruiloft dus mag wel ff wat gaan rusten…doei…meiden lekker genieten van het mooie weer.
doei…
had ik ook de vorige keer toen we naar blof gingen in utrecht… alcohol controle op de ringweg…
op zich begrijpelijk: goed moment voor controle, maar wij hadden geen druppel gedronken en waren vreselijk moe, dus wilden graag naar huis…
ach ja… het doet maar… je moet er iets voor over hebben he?
mooi weer…? hier regent het!!
Bij ons is het nog steeds stralend weer, we hebben net de fooienpot geplunderd en ijsjes gehad voor een beetje afkoeling.
@toos
HEEL VEEL PLEZIER!
hihihi!! heeeerlijk!!
@Xander,knappe dochter hoor!!!
@MK jeetje meid het zal wel niet meevallen maar o dat ben je zo snel weer vergeten als alles achter de rug is.
@Filiz voor jou begint het ook al aardig op te schieten.
PFFFFFFF weet het even niet meer,voor iedereen een knuffel!!!
@ jill: en hoe is ie met jou dan…???
Iemand tips voor goedkope vlucht naar Antalya?eind augustus begin september?
Ja hoor we gaan terug en nog wel voor 3 weken jippieeeeeeeeee
Ach Bloem wil zeker niet zielig doen,maar voel me weer als voordien.
Ik heb me daar zo mega goed gevoelt dat ik even moet slikken als ik merk hoe snel ik weer terugval.
De pijn is weer volledig terug.
Weet eigenlijk niet zo goed hoe het komt,maar die warmte hier is heel anders.
Ik was daar ook veel fitter,hie rben ik weer totaal uitgeput,niet normaal.
@jill
Balen Jill, wat valt dat dan weer tegen als het direkt na thuiskomst alweer fout is. Er zit maar 1 ding op dus… EMIGREREN.
Willen jullie in september weer terug naar hetzelfde appartement?
Goedenmiddag
@MK: Gelukkig dat alles volgens planning gaat…en dat vocht…ach als die vliezen gaan… Volgende toets maandag…maar schijnt niet heftig te zijn. Daarna volgende week vrijdag weer
@Bloemmie: Ikke ben al lekker thuis…op naar morgen :biggrin:
Ikke ga zo bbqen met een vriendin en dan lekker niets doen. Denk niet dat ik nog langs kom(mij te warm)
Kusss
Goedenmiddag dames.
Ik heb weer bijgelezen hoor!
Alleen ook niet alles onthouden. Nouja, Bloem jij de foto goed? ![]()
Ben nog niet zolang thuis van mijn werk. Moest dus extra werken weet je wel! Nou, gelijk even alles helder gemaakt, hoe ik er over dacht en hopenlijk doen ze er wat mee. Het rare is nu, veel zijn al met vakantie en de rest werd vandaag bijna allemaal zwak, ziek en misselijk. Waaschijnlijk door de extreme warmte en de werkdruk. Hopenlijk zijn ze volgende week opgeknapt, anders kan ik alsnog weer op komen draven. :finger: Doe’k nie!
@Toos: Ik wilde juist WEL daar op jou verjaardag komen. Had er zelfs € 100 p.p. voor over, maar als het dan alleen maar lokkertjes zijn, kan ik er ook niets aan doen. :unibrow: Veel plezier straks bij de Toppers.
Oh Bloem en Bep, jullie morgen Blof, Blof Blof, Blof… Ik jalo.
@ roanna…? echt? zal zo eens kijken
@ beps, hier is het zwart en voorspellingen dus ook regen en onweer morgen, dus misschien toch niet op t terras, maar verzinnen wel wat (zit er een dak op het philips…??)
@ jill, ja je hebt helemaal gelijk… hier is het zo anders dan daar, vind de warmte hier eigenlijk niet zo geweldig, beetje vies, benauwd enz enz…
zal eens voor je kijken naar een vlucht!
@Bedankt Bloem,liefst vanaf luik of eindhoven ik ben er niet zo een kei in.
Dus alvast bedabkt voor de hulp.
@MK ja we gaan weer naar hetzelfde,daar weet ik wat ik heb en ik was net op msn met de jongen van de receptie en die zou me de prijs mailen als we rechtstreeks boeken.
Ik moete even bekijken wat het goedkoopste is.
@Jill: Ik zal ook weer helpen zoeken voor je hoor! Hopenlijk heb je niet al teveel last van dit weer. Tis wel benauwd he? Anders als in Alanya he?
@MK116: Oh meid, ik heb ook wel met jou doen hoor met dit weer. Lukt het nog een beetje?
@ JILL, Ikke ga kijken
whoehoeee!! ik had de foto goed! kon het niet uitstaan gisteravond dat ik er niet op kon komen, dus ging vanochtend ff googlen en toen had ik iets, ben ik via google earth gaan kijken en zag exact dat plaatje… wist dus dat het wel goed zou moeten zijn, maar ja… je weet het nooit!!
eerst op zoek naar een nieuwe foto
dan op zoek naar een vlucht
owh ja… en werken tussen het onweer door!
@Roanna jullie zijn schatten!!!
Ja die benauwdheid he pfffffffffff het is hier zwart en het onweert maar gelukkig is het nog ver weg,
Tja emigreren ik zie het ooit wel gebeuren hoor,maar dan moeten de kids eerst op hun plaats zijn anders heb ik geen rust
oeps nu zit het hier het onweer ik sluit af tot straks!!!