Jeeeeetje, weer een nieuwe deel, hoe doen jullie dat toch? ![]()
Groet,
Xander de Grote ![]()
Jeeeeetje, weer een nieuwe deel, hoe doen jullie dat toch? ![]()
Groet,
Xander de Grote ![]()
Goedemorgen meiden, ben ik weer, ben helemaal brak, nou de toppers wel gaaf hoor maar het geluid is niet optimaal, ik ben voor het eerst geweest naar de toppers, maar op de dvd’s die ik heb van vorige keren vind ik die van verleden jaar het beste, het is een feestje dat wel, maar wat is het een gekkenhuis om weer weg te komen daar zeg…en duuuuuuur ongelofelijk, iedereen heeft het over de woekerprijzen van de turkse luchthavens nou bij de arena weten ze er ook wat van.
Bij een stalletje buiten nam een man een patatje oorlog 7 euro dat is 16 gulden voor een bakkie patat, je zou het bakje en het vorkje erbij opeten. hahahah, maar goed het is wel leuk, had een mooie plek, maar je kijkt toch op de schermen want anders zie je nog niet veel.
En dan nog het drama om weer weg te komen, in de file, een aanrijding gebeurd, sleepwagen moet erbij alles naar 1 baan, vervolgens op de A4 wederom alles naar 1 baan, en toen bij leiderdorp 2 banen afgekruist, over de vluchtstrook nou wij dachten daar is iets heel ergs gebeurt, nou nee hoor Alcoholcontrole…belachelijk.
Alcoholcontrole prima, maar niet een hele snelweg afzetten… dus toen we thuis waren was het kwart over 2, nu aan de sop, ben beneden al klaar, vandaag maar even met de franse slag…
Heb niet bijgelezen, geen tijd voor…dus nu maar even een egotje nietwaar, zijn jullie weer op de hoogte
Xander…gewoon door l*llen
Viva,de Arena heeft altijd van die prijzen en dan nog betalen met een arenakaart.Wij waren rond 1 uur thuis waren wat eerder weg gegaan om de drukte voor te zijn.
@miere
Leuk toch zo’n uitje en wat maakt het uit dat het dichtbij is, als het maar gezellig is. Ik hoop dat de lucht thuis ook snel weer wat klaart.
@marion
Goede berichten over je schoonzus, zal niet snel gaan, als er maar een stijgende lijn inzit.
Nw keuken, moeten wij ook nog, mooie keuken op het plaatje, dit is ook zo ongeveer onze smaak!
@beps
Super weer een ronde verder, nu weer druk aan het leren, wanneer staat de volgende toets gepland?
@filiz
Heerlijk je diploma op zak en een gezellig avondje toe.
@toos
Ik vind die appeltaart uit AD erg lekker, doe die maar voor mij ![]()
Balen dat het niets is geworden met het huis. Nu weer nieuwe bezichtigingen, ik hoop dat dit wel wat wordt.
Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest, werd alleen niet helemaal vrolijk van de weegschaal. Al dat extra vocht dat in meezeul, kwam daar uiteraard tot uiting ![]()
Ook goed nieuws, het kindje is al gedeeltelijk ingedaald en mijn bloeddruk is nog steeds prima (onderdruk 65).
@ff een updaatje van m’n dochter
@ MK116, ik las dat je bijna uitgerekend bent, spanned!! Fijn dat het goed gaat, dat vocht gaat wel weer weg. Dat het maar een lief en gezond kind mag worden. Die van mij is in ieder gelukt, al denkt ze nu wel vaak dat ze grappig is :lol::lol::lol: (zie foto)
@Xander: Mooi meisje hoor, heb je goed gedaan:slywink:
@MK: Niet naar de weegschaal kijken, wat vocht gaat vanzelf weer weg. Belangrijkste is dat het goed gaat met jullie.
@Viva: ben heel benieuwd, gaan vanavond naar de toppers. Zitten zo ongeveer op het dak
Toos zorg dat je er op tijd bent, file van hier tot tokio, en je moet bij de ingang je kaart in een automaat doen en dan door een molentje lopen. Je mag geen drinken meenemen de arena in, mensen die buiten een fles spa hadden gekocht konden hem zo in de kliko gooien.
mk: lekker boeiend die kilo’s alles wat vocht is ben je een uur na de bevalling kwijt…
xanderr: mooi meisje … kun je trots op zijn.
@Viva: Is meestal bij concerten dat je geen eten of drinken mee mag nemen. Willen inderdaad op tijd van huis weggaan, dochter om 18 uur in rotterdam ophalen, vlak bij amsterdam even mac pakken. Konden jullie je auto kwijt bij Arena??
@ xander… gewoon lullen en lullen tot je erbij neervalt… wat een schattepatatje die dochter zeg! super! goed gelukt idd
@ mk, ach vocht… vocht gaat weer weg! maar je moet het idd allemaal maar meezeulen, vandaag 30 graden pppfff heb met je te doen
ben blij dat ik in de airco zit, 30 graden, hobbel de bobbel een uur in de bus, juk! maar goed, nu tot vanaaf werken, ga strrax op het station lekker een felssie wijn halen, vanavond deuren wagenwijd open (beetje opruimen thuis) en dan heerlijk genieten van mijn WEEKEND!!
(maar eerst werken… helaas…)
@xander…hele mooi dochter heb jij…!!
@viva…was wel gezellig dus…gelukkig…idd een belachelijke prijs voor een papatje…!!
@mk…gelukkig dat alles goed is ![]()
Xander,mooi meisje hoor.
Toos,wij hadden de auto op 10 minuten lopen staan,weet niet van welke kant je af komt,maar als je dat kant van Utrecht afkomt kun je beter AMC aanhouden,rechtdoor stond gister een behoorlijke file en richting AMC konden we zo doorrijden.Parkeren moesten wij €8,- betalen.Alvast veel plezier vanavond.
Mk,gelukkig dat alles goed is en dat vocht raak je wel weer kwijt.
@XandeR
Leuke foto van een leuk meissie!
Wij hebben ook een dochter van haar leeftijd en toevallig heeft ze ook zo’n t-shirtje ![]()
@bloem
Nog even volhouden, je hebt een mooi weekend voor de boeg!!!
Hier helaas geen airco. ![]()
Hehe … ben weer bijgelezen.
Vanmorgen een half uur gewandeld met buuf. Geen ideale tijd 's morgens dus gaan voortaan 's avonds na het eten.
En nu de douche in, optutten en op naar schoonzus.
@Toos
Dat is balen dat de verkoop weer niet doorgaat.
Veel plezier vanavond bij de Toppers!!!
@Filiz
Nog even en dan ECHT vakantie!!!
@Bloem
Is me wat met die dromen. Vraag me ook soms af waar ik al die onzin 's nachts vandaan haal. Nu ik er over nadenk … kan me van de laatste tijd helemaal geen droom herinneren.
Verhaal keuken willen we zo snel mogelijk natuurlijk. Hebben al wat zitten puzzelen hoe of wat het mooiste zou zijn qua opstelling. Moeilijk omdat er 4 deuren en een grote raam in de ruimte zitten en dan ben je heel beperkt. Maken we van de raam terrasdeuren of niet, want het raam moet toch vervangen worden. Een heel project dus … maar dan blijven in ieder geval bezig. Volgende week maar eens wat rond gaan snuffelen.
@Viva
Had het pas ook al gehoord bij shownieuws geloof ik, dat het geluid niet zo goed was. Jeetje wat een prijzen zeg voor een paar piepers, niet normaal.
@MK
Ook al dezelfde smaak?
Wordt ook niet altijd vrolijk van de weegschaal alleen jij hebt nu een goed excuus. Vervelend natuurlijk dat vocht maar verdwijnt vanzelf na de bevallling. Wel een hele geruststelling dat de bloeddruk wel goed was.
@Xander
Kunnen wij ff rebbelen he?
Blijft een schatje dat dochtertje van je!
@ marion, tja… dromen… hoop maar dat die van vannacht nix te beteken heeft, want tis wel errug weird!!
enneuh mbt de keuken, als je het doet, moet je het goed doen!! :biggrin: openslaande terrasdeuren in de keuken is natuurlijk wel errug gaaf he?
succes met de schoonzussie vanmiddag
wij stonde op parkeerterrein p3 5 minuten lopen vanaf de arena ook voor 8 euro maar bij vertrek wel in de file
first in… last out!!