@Filiz: Nou, hier is qua weer nog helemaal niets aan de hand. Nog stralend zonnig, maar wel benauwd weer.
Op het werk zal ik nooit iets alleen moeten/hoeven doen. Er is altijd een leidinggevende aanwezig, maar voor die anderen komen dan uitzendkrachten en daar ben je dan ook weer druk mee, om die alles eerst uit te leggen. Dus schiet vaak ook niet op, want tegen de tijd dat ze alles weten, gaan ze alweer weg.
@Bloem: Je krijgt gelijk denk ik. Net was op het RTL4 nieuws, dat er een weer alarm is afgegeven, doordat er zeer zware buien en onweers/hagelbuien over het zuiden van ons land trekken en zullen zich naar het noorden verspreiden. Er zijn al veel bliksem inslagen gemeld.
Hier is het nog steeds droog en warm, alleen niet meer zo zonnig. Volgens de voorspellingen gaat het :storm: noord-west waards, dus niet hier! :biggrin:
@Jill: Ik heb even voor je gekeken en heb bv: Retour Eindhoven-Antalya met vertrek op 29 augustus tot en met 19 september voor €396 per twee personen incl.tax en dergelijke. Je vliegt dan met Pegasus Airlines. Dat was tot nu toe het goedkoopste wat ik kon vinden, maar miss weet Bloem nog goedkopere tickets.
Nog even snel een goede avond voordat hier het noodweer losbarst. Rommelt al een poosje in de verte, waait hard en begint al donker te kijken.
Bezoek aan schoonzus vanmiddag was goed verlopen, gaat iedere dag een stukje beter met haar en krijgt telkens meer vrijheden. Ze mag nu 15 minuten zonder begeleiding naar buiten. Ben zelf ook geruster nu ik haar gezien heb. Zijn zo’n 1.5 uur bij haar geweest, buiten in de zon koffie gedronken en gewandeld. Samen gekeken waar we donderdag met J. moeten zijn. Was zo toevallig, de ingang van zijn poli grenst aan het terras van haar afdeling. Kan J. toch lekker naar haar zwaaien volgende week donderdag want hij mag niet op bezoek.
En nu snel afsluiten want barst ook hier los nu, tot straks.