TTT deel 29...!!

@jill…jeetje wat k*t alweer…!! dat het snel weer wat beter mag gaan…hopen dat die 3 weken alanya doorgaan…zou super zijn!!

@beps…bbqze…

@viva…druk weekend dus…veel plezier

@roanna…hopen idd dat je collega’s snel weer daar zijn…zou mooi zijn als je alles alleen moet gaan doen!!

hier is het nu al weer uur aant onweren…vind ik ook niet leuk…mar even wat afkoeling is wel lekker!!

@Filiz: Nou, hier is qua weer nog helemaal niets aan de hand. Nog stralend zonnig, maar wel benauwd weer.

Op het werk zal ik nooit iets alleen moeten/hoeven doen. Er is altijd een leidinggevende aanwezig, maar voor die anderen komen dan uitzendkrachten en daar ben je dan ook weer druk mee, om die alles eerst uit te leggen. Dus schiet vaak ook niet op, want tegen de tijd dat ze alles weten, gaan ze alweer weg.

nou maak je borst dan maar nat…
hier breekt de pleuris dus echt los…!! komt eraan

Zou je denken Bloem? :storm: Goeie foto trouwens weer. Ga weer ff zoeken.

ja vink moeilijk als ik er zelf nix van weet… maar ja, alleen maar foto’s van turkije kan natuurlijk ook niet he?

hier is het pikzwart en flink onweer

Nee, loopt zo in de gaten he? :paranoid:

Was net ff buiten, echt nog geen wolkje aan de lucht. Maarja, wa nie is kan nog komen.

Hier vandaag heerlijk zonning weer erg warm,nu wordt het wat bewolkter maar nog geen regen.

Bloem,op het lampjes stadion zit geen dak alleen boven de tribunes,dus als je veld kaarten heb neem de plu dan maar mee.

Jill,balen dat je je hier niet zo lekker voelt,maar heerlijk dat je weer terug gaat naar Alanya,geen idee om daar een huisje te kopen?

@Bloem: Je krijgt gelijk denk ik. Net was op het RTL4 nieuws, dat er een weer alarm is afgegeven, doordat er zeer zware buien en onweers/hagelbuien over het zuiden van ons land trekken en zullen zich naar het noorden verspreiden. Er zijn al veel bliksem inslagen gemeld.

Nou, ik wacht het wel ff af. Ga nu eerst ff eten.

Laterssssssssss :wink:

idd de ene schademelding na de andere alweer

@ turkije lover, ja idd veld kaarten… shit… hoor je dat beps??

Hier is het nog steeds droog en warm, alleen niet meer zo zonnig. Volgens de voorspellingen gaat het :storm: noord-west waards, dus niet hier! :biggrin:

@Jill: Ik heb even voor je gekeken en heb bv: Retour Eindhoven-Antalya met vertrek op 29 augustus tot en met 19 september voor €396 per twee personen incl.tax en dergelijke. Je vliegt dan met Pegasus Airlines. Dat was tot nu toe het goedkoopste wat ik kon vinden, maar miss weet Bloem nog goedkopere tickets.

heb jill al ge-pm-t heb ook dit nog gevonden:

corendon, eindhoven-antalya
28-08 t/m 18-09 2 pers. voor € 273 incl

Nog even snel een goede avond voordat hier het noodweer losbarst. Rommelt al een poosje in de verte, waait hard en begint al donker te kijken.
Bezoek aan schoonzus vanmiddag was goed verlopen, gaat iedere dag een stukje beter met haar en krijgt telkens meer vrijheden. Ze mag nu 15 minuten zonder begeleiding naar buiten. Ben zelf ook geruster nu ik haar gezien heb. Zijn zo’n 1.5 uur bij haar geweest, buiten in de zon koffie gedronken en gewandeld. Samen gekeken waar we donderdag met J. moeten zijn. Was zo toevallig, de ingang van zijn poli grenst aan het terras van haar afdeling. Kan J. toch lekker naar haar zwaaien volgende week donderdag want hij mag niet op bezoek.
En nu snel afsluiten want barst ook hier los nu, tot straks.

@ marion, wat een opluchting, hopelijk komt het allemaal snel goed en zet ze de stijgende lijn voort

@Marion2: Oh, dat zijn gelukkig al wat betere berichten. Hopenlijk blijft ze vooruit gaan.

Nou, de satelietzenders liggen er hier al uit, dus zal het hier ook wel snel gaan :storm: , alhoewel het er nog niet naar uit ziet.

@Bloem ik denk dat jetfly de voordeligste is en ook nog vanaf luik
Hoop dat ik snel iets van het hotel hoor dan kan ik boeken.
Bedankt meid!!!

Hier nog steeds erg benauwd, tot nu toe geen regen of onweer gehad

pffffff hier is het tekeer gegegaan ik ben blij dat het wat is afgekoeld maar het is net of het weer opnieuw begint.
Brrrrrrrrrr wat eng.

Zo eten op, en ook hier betrekt het, begint het te waaien enzo…

@Bloem had ik al over nagedacht dus… Maar goed… komt allemaal wel in orde

@Marion: Gelukkig maar… En nu op naar de volgende stappen die ze nemen kan.

Ikke weet het al niet meer…
Tot Straks of morgen…

nou gaat het hier tekeer. brrrr

Alles goed Besmile… en de verkleuringen ook al minder??