TTT deel 29...!!

hey dames…bedankt voor alle succes wensen…het heeft geholpen denk ik…heb er een goed gevoel over!!

@roanna…das nog eens een meevaller…wat leuk!!

@viva…werkze…let maar op;)ook deze week vliegt weer voorbij

@bloem…haha tja…je hebt werk en luxe paarden

@frijnsijn…doe je wel de groetjes aan kloontje van ons…?

ikke ga dadelijk met oma bij een zus van haar op bezoek…niet veel zin…had eigelijk aangeboden om oma te brengen en te halen…naja van het ee kwam het ander…ach ja ze hebben vlaai :smiley:

fijn Filiz dat je een goed gevoel er over hebt

roanna, dat wordt shoppen…

@Filiz fijn dat het is meegevallen.
Wat lief dat je dat voor je oma doet.

Pfffffffff nergens zin in vandaag!

hoe gaat het nu met je Jill, knap je al wat op

@jill…dat zijn altijd rotte dagen…hoop dat het dadelijk en anders morgen beter gaat (K)
en tja…oma…als ik alles nog terug moest gaan doen wat zij voor mij heeft gedaan en nog steeds doet…kan ik beginnen met een 20 jaar plan te maken :wink:

Roanna,das lekker meegenomen zo’n prijsje.

Mk,lekker hoor hoop voor je dat de laatste loodjes niet al te zwaar wegen.

Waar is Cyn toch mis haar hier

oeps vergeten die is op studiereis

Nee gaat echt niet lekker,ik heb weer zoveel pijn en ik kan er steeds minder tegen.

@Jill: Ik heb met je te doen. Vind het knap dat je toch zo positief blijft. Dikke knuffel

o, o, o, morgen een gesprek met waarnemend manager om de boel duidelijk te krijgen…tjonge…wat een gell allemaal…lekker hoor werkgevers…alles nu 4 weken geleden…vage berichtjes van de directeur…nu een waarnemer en wie is er straks de ll , juist ja IK:(

even egootje hoor:delete:

@Viva: Wat een gedoe allemaal, zou er ook simpel van worden.

ja erg he…en als ik er nu om gevraagd had was het weer wat anders…:crybaby:

ben je lekker vrij Toos, lijkt me heerlijk vrij zijn…heb het hier helemaal gehad

Ja ik ben vrij vandaag, moet morgenochtend weer. Kan me voorstellen dat je het gehad hebt, zou geloof ik die baas aan zn stropdas over zn bureau trekken en vragen wat hij nou eigenlijk wil

Vanmiddag voor mn dochter spannend. Die heeft net voor de pinksteren een examen herkanst en zou het gehaald hebben. Komen ze vorige week van school met een bericht dat er een aantal gezakt zouden zijn omdat ze niet aan de exameneisen hebben voldaan. een leerling had gevraagd wat die eisen dan waren, dat wisten ze niet. Nou vraag ik je??? Vanmiddag tussen 4 en 6 kan ze gebeld worden, een week voor de diploma uitreiking

o bah Toos nou dat wordt nagelbijten, getver, ik vind het altijd zo’n onzin, waarom zo lang wachten, als ze het weten bel dan gewoon maar laat die kinderen niet zo lang in onzekerheid zitten, ik weet nog dat mijn zoon gewoon wegging, lekker skeeleren naar scheveningen, liet hij mij in de rats zitten. hahaha

@ viva… :hihi: dan had hij er veel vertrouwen in!!
@ toos, jeetje he, das schrikken zeg, als ze aangeven dat er niet aan de eisen is voldaan, a) aan wie ligt dat dan en b) wat waren die eisen dan? als de eisen niet duidelijk zijn, kun je er ook niet aan voldoen
@ filiz, misschien, maar je doet haar toch ook gewoon een plezier en de vlaai off course :biggrin:

@ marion, heb je gezien,… foto topic turkije… ook mee raden! je bent er altijd zo goed in!

@Bloem: Zo is het en hoe kunnen ze dan leerlingen laten zakken als ze niet weten waarom. Het ligt aan hunzelf en de leerlingen zijn de dupe. Er waren er die gehoord hadden dat ze geslaagd waren en toen te horen kregen dat ze het niet hadden gehaald. Heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord

Spannend Toos, ik zal voor je duimen!