TTT deel 29...!!

@Jill: Dat is in ieder geval een prettig idee, dat als ze moeilijk doen je nog ergens anders heen kan. Heb je nog naar de luchtmaatschappij gebeld vanwege je rolstoel??

nou ik zit binnen op kantoor, de lucht buiten is grauw en grijs…en hier binnen een sauna…

@MK en dan echt nog een beetje tijd voor jezelf nemen voor de kleine er is!

Hier nog geen zon, het voelt benauwd aan.
@Bloem: Zou kunnen dat het potentiele kopers zijn. Het zijn mensen die nu huren en een huis willen kopen in onze prijsklasse. Er staan er voor die prijs niet veel, dus wie weet

@Toos ik heb een vragenlijst gekregen en moeten invullen,dus het zal wel o.k zijn.

Het zijn nu echt de laatste loodjes he MK

@ toos… duim duim
@ mk, aftellen!!! whiheee… ikke hoef nog maar 12 weken te werken :hihi:

Ben ook aan het aftellen, nog 4 dagen werken

@ toos ja heee… das voor een vakantietje!! hahahahaa, nee hoor, we tellen allemaal af voor iets leuks, je moet iets in het vooruitzicht houden he? :biggrin:

@Bloem: Ja precies. Vind wel dat als je vakantie dichterbij komt je met steeds meer tegenzin gaat werken. Zit gewoon tussen de oren

Ga zo naar de garage. Zaterdag knalde mn uitlaat er onder vandaan. Had ineens een sportuitvoering:D

@Viva: Heb je al op youtube gekeken? Staan opgenomen stukjes van de toppers

:paranoid: ooooeeeeppppssss…

mk. wat heerlijk dus nu echt aftellen…de vlag kan uit

Wat is het alweer gezellig druk op de thee hier! :lol:

Nou, hier is het ook heerlijk zonnig en volgens mij ook lekker (pffff) warm. Het heeft inderdaad hier vannacht ook flink geregend en een paar (gelukkig) klappen onweer. .Dus alles met alles, is het hier nog wel meegevallen.

Oh, ik hoor net dat er het ziekenhuis hier een etage in de brand staat. U wordt op de hoogte gehouden, zeggen ze. Nou, hopenlijk valt het mee!

Ik moet nog 7 werkdagen werken en ook ik heb dit jaar voor het eerst ook het gevoel van, oh heerlijk, niet naar mijn werk hoeven waar ik me momenteel niet op mijn plaats voel. :angry: Had ik anders nooit!

Fijne dag nog allen :slight_smile:

MK116: Ja, wat een heerlijk vooruitzicht ook voor jou en je gezin. Lekker even rust en tijd voor mekaar. Dan je voorbereiden voor de bevalling.

Ga genieten van al de mooie momenten. :slight_smile:

oei roanna, dat wordt dan nog wat als je weer terug aan het werk moet…
zucht… voor mij nog 12 weken en dan stop ik gewoon voor 8 mnd met werken ! hahahahaa, sabbatical, early pensioen!! hahahaah

maar nu dus nog niet… ikke ga naar mn werk!!
zwaai zwaai
tot strakkies

Nog even 12 weken doorbijten Bloem

jaaaaa Bloem ik heb het gezien…toppertje