TTT deel 29...!!

@viva
Sterkte voor je gesprek!

@Viva: Is hier ook zo, dochter zit op haar werk en moeders mag de telefoon aannemen als ze bellen. Trouwens kan me herinneren dat ik hetzelfde deed, ging ook zelf op stap.

Is trouwens het meest vervelende aan dit verhaal. De meeste leerlingen hebben werk gevonden, als ze zakken kunnen ze dat opzeggen en terug naar school

goh, wat balen zeg, maar als ze zijn gezakt op die punten zullen ze toch met de billen bloot moeten…niet aan de exameneisen wat een bull

dank je mk…nou ik ga het allemaal wel aanhoren…

Hoop ook niet dat ze bellen, want wat je zegt ze kunnen echt met de billen bloot wat dit voor bullsh** is.

ik hoop dat je iedereen hebt gewaarschuwd Toos, dat ze niet tussen die tijd jou moeten bellen voor een praatje pot, anders heb je een hartverzakking als de telefoon gaat.:evil::beef:

ZO net terug uit het ziekenhuis en alles is goed. De elastieken mogen er ook uit. ALs ik wil hoef de elastieken alleen nog met slapen in. Whoeoeoeo

en volgens mij kaakchirug komt de gevoel van mijn lippen en kin ook eerder terug.

Ja iedereen weet het. Dat had mn dochter toen ze MAVO examen had gedaan, ging zelf de hort op in de tijd dat ze konden bellen. Belt mn schoonzus, die dacht dat de tijd dat ze konden bellen al om was

vandaag laatste uitziekdag. whoooehiie

@Besmile: Zal wel een opluchting zijn, die elastieken eruit.

jajajaj. Kan dan weer wat anders eten. Helaas mag nooit niet kauwen. Morgen weer met stage beginnen de laatste 3 maanden en dan klaar.

fijn besmile voor je…alles valt achteraf toch een beetje mee

@ besmile, het zit er bijna op

@ toos en viva en eindexamens enzo: ik weet nog dat ik alleen thuis was, ouders op vakantie, was toch wel een beetje zenuwachtig, wist wel dat ik geslaagd was, maar ja… je weet maar nooit
en er is altijd nog de eindexamen klachten lijn he!?

hehe … ben bij gelezen.

@Roanna
Dat is nooit weg natuurlijk zo’n prijsje … proficiat!!!

@MK
Het aftellen kan beginnen, en dan … nog even rust voordat de baby komt.

@Toos
Klinkt goed allemaal. Nu maar hopen dat het DE KOPERS zijn. Zou mooi zijn.
O das echt erg ja als je uitlaat eronder uit ligt. Een enorme herrie vooral als je dan ook nog de gas wat dieper in drukt.

@Roanna
O wat erg! Normaal gesproken al maar helemaal in een ziekenhuis, hopen nu maar dat de patiënten die op de etage liggen een beetje mobiel waren.

@Filiz
Fijn dat de toets goed gegaan is. En voor zo meteen … geniet van de vlaai :wink:

@Jill
Vind het zo erg voor je … dikke knuffel.
Hoe was de uitslag trouwens van dat laatste onderzoek wat je gehad hebt?

@Viva
Hopen maar dat je morgen echt meer duidelijkheid krijgt en het gesprek goed voor je uit pakt.

@Toos
Duimen dan maar dat ze geslaagd is!

@Bloem
Had de topic al gezien en als ik de kans krijg kom ik raden. Heb momenteel al moeite genoeg om jullie gebabbel bij te houden en te reageren :crybaby:

@Besmile
Dat is eens goed nieuws!!!

@ marion, das jammer, altijd leuk he? fotootje raden!

Nu hopen dat de laatste 3 maanden van stage ook snel gaan.

@Toos wat een toestand zeg,pfffffff ik hoop echt dat het doodstil blijft vandaag.En dat ze niet kunnen zeggen wat die examenvoorwaarden inhouden be’lachelijk.
Als zei het al niet weten hoe willen de leerlingen het dan weten.

@Viva,erg dat ze je zo aan het lijntje houden,sterkte !!!

@Besmile,gelukkig dat je herstel goed verloopt,wanneer halen ze die elastieken eruit?of zijn ze er al uit?

uhhhhmmm ik weet het niet meer,sorry

Jill hoe voel je je, knapt het al wat op???

Ja nou ik wacht alles maar af Jill, ik hoor het wel, ik moet maar zien wat er van alle beloftes nog wat over blijft, kijk ik wordt niet op straat gegooid ofzo…ik werk hier al 10 jaar in vaste dienst, dus dat is het niet maar de manier waarop ze hier met mensen omgaan die klopt van geen kanten, maar ik hou jullie op de h oogte morgen weten we meer. hoop ik…

fijn voor je dat je weer lekker naar alanya gaat. … ben jij nog buiten de deur wezen eten, en zo ja wat koste het ongeveer???