Ik heb chappati wel in huis, moet het van de week dus maar eens maken dan. Hubbie eet met de collega’s, werk loopt giga uit, en ikke heb een vega dag
Zo maar eens een cappucinotje nemen en dan klaar voor de week maken
Ik heb chappati wel in huis, moet het van de week dus maar eens maken dan. Hubbie eet met de collega’s, werk loopt giga uit, en ikke heb een vega dag
Zo maar eens een cappucinotje nemen en dan klaar voor de week maken
Ikke gedaan??? Nou niet veel, koffie gedronken,met kind mee naar de *ntrat**n tuinset gehaald, koffie gedronken sauzijebroodje getracht te eten met mosterd, geprobeerd door te snijden…nou niet dus, broodje op mijn broek een mega vlek van de mosterd op mijn been, broodje in gruzzelementen op de grond… terug naar huis met 4 auto’s dozen naar boven sjouwen (opslag van dochterlief) vervolgens geinternet…gelezen…weblog Bloem gekeken, filmpjes geluisterd, gezellige boel daar trouwens…soep gemaakt, gegeten, eten gemaakt gegeten…naar de buuf haar huis boel netjes gedaan, lampjes aan, bloemetje op tafel, poes eten gegeven…moet nog eigenlijk aan de was, maar ben helemaal afgestoffeerd…mijn dag…
wat is chappati, ben blond hoor uit een doosje maar weet dus echt niet wat dat is???:wacko:
hihihi… sorry hoor :biggrin: :biggrin::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :hihi:
chappati is een indian maaltijd
nu via de KN*RR wereldgerechten heel makkelijk zelf te maken
laatst gedaan en nog een keer, en niemand kende het… nu iedereen aan de chappati!! hehehehe
Zit daar kerrie in, want anders hoef ik het niet klaar te maken, hubs griezeld van kerrie
Wat ik vandaag gedaan heb.Ben maar een keer met me ouders mee geweest naar Gouda,daar woont me oma en daar was ik al heeeel lang niet geweest,ze is bijn 95 en nog aardig kwiek,kwamen ook nog 2 tantes van me binnen dus dat was ff aardig kwekkerdekwek.Daarna weer naar huis gereden en met me ouders uit eten geweest bij een eetcafeetje hier.
Bloem,mooie foto’s hoor
Ik zag de chappati ook staan maar wist niet wat het was,maar is dus wel een aanrader??
!! ja chappati is lekker!!
en nee geen kerrie, ff op het pakje in de winkel kijken wat er wel inzit, maar zelf kip en sperzieboontjes en sla toevoegen en jam jam jammie der jam jam!!
ga morgen gelijk kijken, dank je voor de tip Bloem…2 pakjes voor 3 personen is dat voldoende…en zit er rijst ofzo bij of moet je er aardappeltjes bij doen???
nee: chappati!!
en tis voor 3 a 4 personen, 1 pak
Lekker hoor… Ben zo benieuwd. Mss makkelijk voor 2 dagen
dat is lekker. Whoeooe morgen waarschijnelijk de laatse uitziek dag. Ik hoop het zo.
Vertel Besmile… Gaat het zo goed dan?
@ besmile, ik hoop het ook voor je! kun je alweer gewoon vast eten of zit je nog steeds aan de vloeibaar… hoe voelt het verder allemaal? operatie geslaagd??
En toen was het ineens stil op WW
iedereen is druk met lezen, ik google me suf over de foto van Bloem in het andere topic…
Ik mis er ook een heleboel vanavond, misschien een leuke film op de tv.
Beppie hoeveel testen krijg je nog bij *wv??
ja…
zo STILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL… in mijhijhij…
Blof…nog in de mood Bloem
Is van dikhout toch???