TTT deel 29...!!

Wat je zegd Bloem. Het geluid is niet optimaal, maar de sfeer was er… en dat is duidelijk te zien en te horen. Of het mag?

Ik weet wel, dat toen wij de hal binnen gingen laatst hier, het wel nadrukkelijk gezegd werd, dat het verboden was te filmen en dergelijke. Maarja, de mensen zeiden ook van hoe kunnen/ willen ze dat tegen gaan? Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel een mobieltje waar je foto’s en filmpjes (ik niet dus) mee kunt maken. Of je ze in het openbaar mag/kan plaatsen…? Hmm …ik denk het niet. Maargoed, daar kom je dan wel achter, denk ik.

Ik heb er in ieder geval tot nu toe van genoten. :wink:

Het laatste filmpje duurt wel een bietje lang he voordat het verschijnt? :unibrow:

Ikke ben ook aan het wachten. Ben zo benieuwd wie de buuf is die meezingt…

als het goed is moet ie het doen, ben al druk bezig om toch mn turkije-filmpje er ook op te zetten!

Ik weet niet welke je nog bedoelt Bloem. Kom net terug van je weblog en heb ze alle 3 geluisterd en op 2 meende ik toch echt buuf Bep te horen. :lol: Of was je dat zelf?

dat was niet beps hoor…
da was de buuf :wink: je kunt trouwens na afloop van het filmpje nog verder, er staan een aantal gerelateerde filmpjes, waaronder volledige uitvoering of videoclip, zonder meeblerrende buren…

Die had ik reeds gezien Bloem. :wink: Ook toffe beelden en muziek.

ja! heb net ook ff de filmpjes van de bruiloft in turkije erop gezet, handig zonder buurvrouw, duurt alleen ff voor ze weer zichtbaar zijn, maar ze staan erop!

Daar was ik ook al wezen kijken, maar zag helaas nog niks. Zo nog maar eens een keer proberen.

geduld he? das zoiets moois!

Heb ik …:crybaby: Ga nu weer ff kijken.

is nog nie!!
zeg toch geduld!!??

maareuhm… wat hebben jullie vandaag gedaan? tis wel duidelijk wat ikke heb gedaan, maar jullie allemaal??

Oh, ik dacht omdat het laden op die site ook nogal traag gaat, dat je dat bedoelde met …geduld. Weet ik toch niet! :tear: Maar ga later op de avond nog wel een keer kijken. :slight_smile:

nou, het laden zelf gaat redelijk snel, maar voordat de site hem dan weergeeft, dat duurt dus ff, maar dan kun je je filmpje al wel ergens neerzetten, krijg je alleen de mededeling dat ie nog niet zover is, maar ik zet ze vast neer, met een uurtje ofzo of morgen staan ze er vast wel op…

Ikke heb geslapen :redface:. Net ff lekker met de honden van en de vriendin zelf door het bos gelopen. Nu wachten tot hubbie weer thuis is. Is echt aan het uitlopen dus

Ga nu ff op Bloems site kijken…was ik nog niet vandaag :lol:

:biggrin: ikke heb ook nog ff geslapen!! hahahaa

Goede avond!
Zijn vanmiddag even naar de braderie geweest, en warempel de zon ging nog lekker schijnen ook. Nog lekker buiten kunnen eten net, de chappati was idd lekker Bloem :wink:

@Beps
Succes met de toets morgen!

@Jill
Lekker zeg, net terug en al meteen weer in het lijstje.

@Bloem
Ikke is nieuwsgierig geworden … ff je log checken :biggrin:

@ marion!! jajajaaajjaaaa een mede-chappati-fan!! ik zag ze laatst voor het eerst als reclame op tv. dan is een familie op zoek naar een verloren neef, komt die neef, geven ze hem geen aandacht, want ze zijn alleen maar blij dat het gezin nu groter is en ze allemaal kunnen eten! hahaha, anders was het te veel voor hun 3-en

Wat heb ik gedaan vandaag? Nou, niet veel bijzonders. :lol:

Haren in de verf gezet, ondertussen hier kijken, de badkamer gesopt. Weer geinternet, ehhhh gedoucht en de haren uit de verf gehaald, poosje buiten de kranten gelezen, geinternet, ondertussen een broodje voor mezelf gemaakt, weer geinternet.

Toen kwam menneke thuis van de boer, dus samen wat gedronken, weer geinternet, toen ff naar de chinees geweest om wat te eten te halen, gegeten, afgewassen en toen weer achter de pc. Dus al met al, heeeel druk geweest. :lol:

:biggrin:

mmm chinees… ikke zou ook nog wel wat lusten, maar ja, heb geen zin om mn cocoonetje te verlaten, hahahaa… moet ik ook echt nog wat gaan doen ook! neee… da kan morgen wel weer!