TTT deel 29...!!

maar boek dan al wel je ticket!!

@ beps, hiero hetzelfde… was toch een kort nachtje!

Zo, het kleurtje zit erin. Wel een beetje te donker uitgevallen, maagoed een weekje hier weer in de zon, moet het weer oplichten, zeggen we maar. :drugged:

Oh Bloem, ik ben wel een beetje, nouja… best heel erg …nieuwsgierig naar foto’s van Blof. Hopenlijk kan ik er een paar terug vinden op je log?

Ja Bep, ze zeggen nie voor niks: “brabantse nachten zijn lang” :biggrin: Bep, hoor jij nog weleens wat van je ouders uit Kusa? Hoe hebben hun het tot nu toe?

@Jill: Ik zit weleens op de webcam van Alanya te kijken en daar viel me ook al op, dat het er best rustig is, dan toen wij er ook waren omstreeks dezelfde tijd 3 jaar terug.

@ roanna, heb er een stuk of 100 nadat ik er al een stuk of 150 weggemietert heb, maar doorsturen naar beps duurde al 1,5 uur dusse… ga ff oploaden en ben bezig met een filmpje

enneuhm we werden vanochtend om half 10 wakker gesmst door de ouders in kuda… cok guzel!

@Roanna: paps en mams hebben het heerlijk. Weer af en toe wat matig, maar vermaken zich zalig. Kreeg van de week zelfs een smsje dat ze pas diep in de nacht op de kamer waren…heb ze meteen huisarrest gegeven :evil:

@Bep: Oh is dat zo? Nou, dan hebben ze het vast gezellig gehad als ze zo laat pas op de kamer waren. :biggrin:

@Bloem: Ik heb net even je verhaal gelezen en de foto’s gezien op je weblog. Heel leuk zeg! Kon alleen niet het filmpje zien. Deed het niet!

Ik zie trouwens ineens bij Beps motors, kruisjes in een vierkantje staan. Ben je toeren Bep? :ninja:

Oh sorry, ze zijn er weer. Ja, dat heb je met de motor he! Kom je overal tussendoor en ben je snel op de plaats. :biggrin:

@ roanna, nee klopt, ze staan al wel op you tube, maar je kunt ze nog niet zien vanwege de verwerkingstijd… allicht dat ze morgen te zien zijn.

verhaal is nu pas klaar, dus check nog maals!

@Bloem: We gaan het in de gaten houden. En er is niets te horen van meezingende WWgekken??

uhm… nou…? tja… hoe zal ik het zeggen…
op filmpje 1 niet, volgens mij
maar ja, kon het niet laten om lief en holiday in spain er ook op te zetten…
dus het is nog ff afwachten :biggrin:

@Bloem: Ben er net klaar mee en heb ff een berichtje achter gelaten. Ben zeer benieuwd naar de filmpjes. :nod:

ehj!! het zonneke breekt hier door!!

het 1e filmpje doet het!!

Hier ook een flauw zonnetje en ik ga kijken!!

Ohh ik hoor allemaal bekende stemmen zingen…maar niet de mijne :biggrin:

echt…?
hoe zeg jij dat altijd… 3 stemmig… hard vals en…??

Kep ze gezien en gehoord :unibrow: Alleen die laatste nog niet, waar Bep op mee zou zingen dus… ik wacht in spanning af!

pppfff ben toch wel behoorlijk teleurgesteld dat de qualiteit zoooo slecht is, maar ja, gaat om een sfeer beeld he?
zou goed kunnen dat ik het er strax allemaal vanaf moet halen, omdat het niet mag, copywrite enzo… i dont know
enjoy while you can!

Nou ikke nog eens goed geluisterd…volgens mij zijn het die dooskes naast ons…cker weten;)

ja he? :unibrow:

Hallo meiden…

Bloem en Beps…de bloemetjes buiten gezet…leuk en lekker dus…
Jill fijn meis weer naar Alanya, jij zat toch ook in een appartement, wat was jij kwijt voor een maaltijd in een restaurant in Alanya…laat het me even weten
Toos, het schiet al op voor jou heerlijk op vakantie.
Jac…fijne vakantie maar dat zal wel niet lezen.
Toos lekker in de file gestaan dus…balen is dat he.

Nou ikke hartstikken brak, van 3 nachten achter elkaar niet voor 3 uur erin en vroeg eral weer uit, vanochtend met dochter, haar vriend en mijn hub met 4 auto’s naar het tuincentrum geweest, voor een aanbieding tuinmeubels om 11 uur stonden we er al, 4 auto’s vol 2 ligbedden, tafel 4 stoelen parasol en 4 kussens…kind rekend af 735 euro…nu ligt het hier boven in de logeer kamer, ze krijgen pas volgend jaar hun huis, en gaan ze samenwonen, maar zo gaaf, met bennet*n kussens, ja van luxe houden ze wel.