TTT deel 29...!!

Goede morgen allemaal!!

Wat is het nog donker hier!!! Zal ik de lamp maar aan doen vandaag:idea:.
Slaapt lekker in Brabant, of niet Beps :biggrin: ?
Proficiat Bloem, je hebt me hier ingehaald … nu nog bij de foto’s ;).

goede morgen dames…

sorry niks bijgelezen…hoop dat het goed gaat met iedereen en dat iedereen een fijn weekend heeft…

gister was super gezellig…van 7 's morgens tot 1 's nachst bezig geweest…vanmorgen weer om 7 uur de kerk gaan sieren…dadelijk procesie…daarna kermis…maar moet eerst werken…druk druk druk dus…

tot morgen weer…iedereen een fijne zondag!!

:idea: voor beps (om 8 uur)
:idea: voor bloem (strax een keer misschien)

hier alles goed, beps goed geslapen AB-SO-LUUT niet gesnurkt hoor en zalig geslapen… :biggrin: bakkie koffie, brabant worstenbroodje, sms-je, telefoontje… gaat goed hoor!!

:wink:

Goedemorgen iedereen!!!

Goedemorgen allemaal,

Bloem en Beps,helemaal vooraan gestaan hoe doen jullie dat toch elke keer.Maar jullie hebben ervan genoten,heerlijk hoor.En droog gebleven?

Ik gister me vriend gesproken,alles ok daar alleen is het nog steeds niet druk,hoop dat het nog komt voor hun.

Fijne zondag allemaal

ja helemaal droog gebleven, en we stonden zo vooraan als we konden, was alleen een apart vak nog voor ons waar we niet in mochten, dus was niet helemaal vooraan, maar ja…
enneuhm… vooraan… ellebogen werk!!

Goedemorgen allen. Zo, de lampjes zijn weer aan, zie ik! :idea:

Bloem en Bep ook al wakker en fris na zo’n heerlijke avond.

@Jill: Ook alweer een beetje bij gekomen van alle opwinding van gisteravond? :biggrin:

@Turkije-lover: Jou vriend werkt toch in Kusadasi is het niet? Dus het is er nog rustig. Waar zitten de toeristen dan, als het zoals eerder gezegd werd, het weer beter gaat met de boekingen naar Turkije? Of zou het nog te vroeg in het seizoen zijn nu? Nou, ik ben benieuwd dan!

@Toos: Enneh… was het een wilde nacht geweest? :slight_smile:

Zo, ik ga nu even mijn haartjes weer een keer in de verf zetten. Was weer hoog nodig dus… zie joe all leter.

zo heb alles van gisteren ook weer ff bijgelezen, ben weer op de hoogte

@ jill, meteen kijken voor eind oktober, je weet nu waar je moet zoeken/ boeken
@ fransijn, hoe was de tennis??

@ crazy, nat geregend bij de stones! oei! hopelijk hou je er nix van over, was echt blij dat wij het droog hebben gehouden, op een gegeven moment zelfs blauwe lucht
@ jac… fijne reis! weet niet of je nog leest, al weg bent, maar goed… tis gezegd!

:turkey: Toos: 22 juni - Turgutreis :turkey:

Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

Hoi allemaal,

Alles oke met iedereen?
Slaap al dagen slecht en voel me niet zo echt happy.
Heb op dit moment ook wel last van de maandelijkse ongemakken.
Heb dan ook meer last van heimwee.

Het weer is ook zo somber. BAH!!!

Ga nu maar schoonmaken en dan even naar school.
Vanmiddag lekker naar m’n kids. Hun paps is weekend weg, naar de Ardennen, dus ga ik koken.
Ze zijn aan de SONJA. Allebei enorm aangekomen van het maanden niks kunnen doen en thuiszitten.

Zie jullie later weer.

Wie weet hoe ik de smiles kan activeren? Op school zet ik ze er zo bij.
Of zou m’n computer te oud zijn, hier thuis. Is een oude van school met windows 98.

Nog 41 dagen te gaan.

owh mn lonely planet south east asia on a shoestring is binnen!! lang leve de bol.com! dat wordt mn bijbel op reis! hihi, alvast wat voorpret beleven en vanmiddag lekker bladeren en lezen!!

Roanna,klopt mijn vriend werkt in Kusadasi,misschien dat het straks drukker wordt als de schoolvakanties zijn begonnen,heb ik ook tegen hem gezegd,maar ja dan moeten ze het in 2 maanden verdienen,terwijl het normaal nu al drukker is.

Fransijn,veel plezier met je kids vanmiddag en hoop dat je je snel weer happy voelt.

Bloem,lekker in de stemming komen dus.

@Filiz
Jij ook veel plezier vandaag!

@Turkijelover
Is nog vroeg, dus de drukte zal nog wel komen.

@Toos
Goed geslapen :):wink:

@Bloem
Hebben jullie geen gebruik gemaakt van jullie vrouwelijk charmes om in dat voorste vak te mogen staan :wink: ?

@Roanna
Gelukt met verven?

@Jacueline
Voor het geval je hier nog even binnenwipt …
VEEL PLEZIER IN TURKIJE!!

@Fransijn
Veel plezier vanmiddag met de kids. Leid mss de gedachten even af van Turkije.

@Bloem
Lekker zeg, alvast voorgenieten met de lonely planet.

Zo meiden, ikke is weer thuis.
@Bloemmie bedankt voor de goede zorgen, lekkere bed en heerlijk ontbijt. Zelfs de sponsjes onderweg met taxi waren heeerlijk

Ga nu ff met hubbie zitten die moet zo naar het werk
Tot straks

@ drukte

ik vond het eind mei ook errug rustig in bodrum en gumbet, marmaris leek drukker, maar toch, net zo rustig als vorig jaar en toen was het excuus: komt allemaal na het wk wel, dit jaar geen wk, dus maak me ook zorgen om mn vrienden daaro

@ beps, ja, was wel te doen he? foto’s komen eraan!

@Bloem, zitten ze te kijken, zijn echt gaaf…gevoel meteen terug.

Ben zo brak. Ga zo maar eens(als hubbie te werk is) onder de zonnebank denk ik. En daarna bedje of niet…
Morgen toets…Niet zwaar zeggen ze, maar wel weer zo’n moment(EXIT!!)

Tja de berichten uit Alanya zijn al niet beter,ik was vannacht met een vriend op MSN en die vertelde dat het enorm rustig is.
Terwijl hier in Belgie de laatste tijd Turkije dit jaar de topbestemming zou zijn.
Maar ja zoveel belgen zijn er niet he.
Ik denk dat er wel mensen zijn maar de doodsteek zijn volgens mij de all in hotels.
De meeste komen het hotel niet meer uit.

Beppie,alvast succes voor morgen!!!
Maak je maar geen zorgen,vorige was toch ook heel goed.

O ja Bloem,nu boeken voor oktober gaat nog niet,tenminste niet voor hetzelfde hotel,ze weten nog niet of ze open blijven van de winter.