Beppie neem maar een goeie slok en spoelen maar.
Nee daar zit de annulering in he
Beppie neem maar een goeie slok en spoelen maar.
Nee daar zit de annulering in he
Weet je bloem ik wil ook wel een faire prijs,misschien had het voor 15 ook gekund maar ja het moet voor hun ook leuk blijven he.
owh ok, maaaar € 20 x 21 dagen + de tickets, dan ben je idd onder de 900 euries over en weer enzo,… kun je nog heel veel centjes uitgeven aan eten, drinken en auto enzo… goeie deal dus!!
heb je het al vast gelegd???
Ja tickets al betaald,en hotel geboekt.
super!! lang leve het internet… das nog maaaar 12 weken weg ( en ik kan het weten!! hahaha) eindelijk 11,5 week dan, vooruit!
Ik had ook niet langer moeten wachten er staat nu bij dat het de laatste stoelen waren aan die prijs.
hiero is de wijn al op…:unibrow:
Dan hebben jullie goed je best gedaan,zuipschuiten!
Zo meiden, Bloemmie onder de douche, ikke al weer fris… wijntje idd errug lekker…ga er zo mee verder
Was zooo gaaf… Zo vet kei ongelovelijk heerlijk enzoo(op een paar irri’s na, maar ja brabanders he, zo vriendelijk :retard: )
Nou goed, ze zal zo wel terug komen, wilde toch ook zelluf ff posten hihi
Beppie wat ruik je weer lekker!!!
Fijn dat jullie zo een topavond hadden.
Ik ben het niet gewend van jou nog zo laat hier,geniet nog maar lekker na met je wijntje.
ben ook wel een btje moe, maar door die lekkere douche weer helemaal onder de mensen dus…
Bloemmie ook weer fris… nou het volgende flesje maar denk ik:biggrin:
Laat jullie maar eens goed gaan,morgen zondag dus lekker uitslapen en Beppie doen he en niet te vroeg op he.
Nee daar had Bloem het ook al over hihi…uitslapen…ik hoop dat het gaat lukken, en anders ik weet nu hoe de laptop werkt en de koffie ach dan komt het weer goed dus
Dat dacht ik al Beppie uitslapen?No way jij doet de deur hier haast elke dag open.
Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt
Dus Bloem krijgt morgen ontbijt op bed?
ontbijt op bed… lijkt me lekker… brabantse worstenbroodjes, croissantjes… zal beps ff wijzen waar de koffie staat, hoeft ze me morgen niet om half 6 wakker te maken…
maareuhm dames… licht gaat hiero uit
wel te rusten, snaveltjes toe… enz enz…
tot morruguh!!
:idea: van bloem
:idea: van beps
@ marion, ikke sta 3e!! whahahhaa :biggrin:
okey, nu gaat de klapdoos dicht en de oogies ook… al zit blof nog wel keihard in mn hoofd… beetje herrie hiero, maar slapen zal wel gaan lukken.
truste
Slaap lekker meiden!!!
Sweet dreams!
Ik doe het licht uit,slaap lekker iedereen en een hele fijne zondag!