kan ook ben er niet zo in thuis nederlands talige muziek, ken ze wel maar weet soms echt niet wie wat zingt.
nee van dikhout
dat liedje zit in mn hoofd sinds turkije
sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad…
je hoeft niet te proberen, de waarheid spreekt wel uit ons oogcontact
al die gezichten…lalalallaa
zo stil… in mij, ik heb nergens woorden voor
tis zo stil in mij en de wereld draait maar door
het is zo stil in mij lalalal… enz enz
@ viva, helaas… de foto is geraden! je zat nog steeds in het verkeerde werelddeel!
@Bloem: Heerlijk liedje zit het nu de hele tijd te neurien… Stil in mijhij zooo stiiiiillll innn mijhij!
ja he?
krijg het ook niet uit mn koppie… heb er ook bepaalde andere ideeen bij, van iemand die me eraan doet denken, dus is helemaal feest (not)
Ik kan nog niet normaal eten, dus zit nog steeds aan de vloeibaar. Ik kan wel mijn mond al verder open doen. Ik moest ongeveer 6 weken vloeibaar voedsel eten. Na 3 weken mag ik bijv. brood zonder korst etc en daarna mag ik proberen om voorzichtig te gaan kauwen.
Doordat ik mijn mond nog niet ver open kan doen en met elastiekjes op elkaar zitten moet ik alles met een rietje naar binnen zuigen. Beetje voor beetje krijg ik wel weer gevoel in mijn lippen en rondom. Dit kietelt en dat is een raar gevoel. Het gevoel in mijn onderlip kan langer duren, aangezien ik ook een kin operatie heb gehad. De zwellingen zijn al een stuk minder. Het slapen gaat ook een stuk beter.
Wat wel raar aanvoeld is als ik moet gapen, dan ben ik juist bang dat elastiekjes knappen of iets anders en als ik slik dan gaat mijn tanden iets na voren ook al heb ik mijn tong op de juiste plaats (gehemelte). Ik weet niet of dit goed is. Als je namelijk je tong(met rusten en slikken) achter je tanden houdt dan is de kans groot dat je tanden naar voren gaan staan en dan is juist verkeerd
Morgen ga ik weer op controle en dan krijg ik enkelelastiekjes. Dan kan ik hopelijk mijn mond verder open doen. Na morgen weet ik ook als ik weer mijn stage kan hervatten.
hopelijk is alles goed besmile…en kan je weer langzaam aan een beetje gewoon eten, alleen maar vloeibaar is ook niet was, alles smaakt dan zo’n beetje hetzelfde.
ach Bloem ik zocht het paard en zat er bovenop hoor, ben wel 20x over die watervallen heen geskipt om de doodeenvoudige reden dat ik dacht dat dat nou juist te voor de hand lag
nou ja volgende keer beter
Sterkte Besmile dan…
Zo komt hubbie thuis. Ik denk dat ik het maar ff gezelli ga maken hier:unibrow:
Mss straks nog ff en anders morgen vroeg voor ik weer ga om die toets te maken…
Dat is waar. Gelukkig eet ik niet telkens hetzelfde vloeibaar voedsel. De ene keer eet ik: soep, mangodrank, yogurt, optimel drank of zelfgemaakte aardbeien, bananen, meloen, ananas smoothies en dergelijke.
@ besmile, lang leve de blender!!
@ viva, daarom had ik hem ook genomen, des te sneller is er een andere en kan ikke weer raden
Beppie maar het niet TE gezellig met Hubbie he…en meisje …veel succes morgen he…ik zal voor je duimen.
@ allemaal… ikke heb een nieuw topic geopend: raad de turkije-foto
hubbie belt net, duurt nog minstens 1 uur… dus ikke ben er nog ffies haha
Viva…kom op foto posten
Ik ben ook weer, dus niet allemaal weggaan nu he? :unibrow: Heb ff pauze gehad.
@Besmile: Fijn om te lezen dat het al een stuk beter met je gaat.
Ja leuk liedje van Dik hout zaagt men planken. Heb ik ook een tijdje zooooo erg in me hoofd gehad.
@ roanna… pauze??!
Het regent hier nu behoorlijk hard, waait harder en begint ook te onweren en bij jullie?
Morgen werken van 7-18 eerst balans en dan gewoon winkel op bah erg vroeg op helemaal geen zin in zo’n lange dag