TTT deel 29...!!

Roanna,ik woon ook op/bij de Veluwe dus we zullen wel bijelkaar in de buurt zitten.Vandaag af en toe fikse regenbuien en dan weer droog.

@Turkije-lover: Nou, ik heb nog geen bui gezien. Het werd net wel even wat donker, maar nu schijnt de zon weer. Heb net buiten even de krantjes zitten lezen. Woon je waarschijnlijk toch aan de andere kant van de Veluwe. :lol:

@Jill: Volgens mij is dat meestal per appartement, dus niet p.p.

@Roanna ik denk het ook maar ik heb toch even een mail gestuurd om het zeker te weten,ik wil niet voor verassingen komen te staan.

Nee Jill. Dat begrijp ik. Denk je goedkoop uit te zijn en dan blijkt het p.p. te zijn. :biggrin:
Laat je goed informeren.

Ben weer terug van m’n werk en ben gelijk naar AL** geweest. Met een zwaar beladen fiets 8 km. naar huis gefietst. Nu even snel hier. Ga zo nog even tennissen.
Er zijn veel mensen naar leuke concerten geweest van o.a. de Stones en de Toppers. Echt gaaf hoor.Vroeger deed ik ook vaak dat soort dingen, maar dat is voor mij niet meer haalbaar. Moet alle zeilen bijzetten voor Turkije. Maar ja dat zijn keuzes die je maakt in het leven.

Raar weer vandaag. Hele dag somber en dreigend, maar hier nog geen regen gevallen vandaag.
Gisterenavond trilden de ruiten in de sponning, best eng hoor.

Ga me nu even omkleden en begeef me naar de baan.

Later!!!

Nog 42 dagen(Waarom krijg ik er geen smiles bij?)

Zo zit weer lekker buiten. De regenbuitje heeft ook niks afgekoeld. Zo even naar de stad geweest en wat was het weer druk in Arnhem pfff. Ik ben blij dat ik weer thuis ben. Het is voor het eerst dat ik zolang op de been was. Dat was wel even weer wennen.

Goedemiddag allemaal,

Zo ben ook weer terug uit het centrum,wat een drukte zeg en dat met dit wisselvallige weer,maar ja er was ook vanalles te doen.Heb nog ff een linnenbroek gekocht bij de st*ng en een hempje.Verder nog wat boodschappen gedaan.Nu ff de was opbergen en dan lekker bank hangen vanavond.

Besmile,dan woon jij ook niet ver van mij vandaan denk.
Roanna,dat zou best kunnen dat jij aan de andere kant van de Veluwe woont :smile:

@ turkije lover. Ik woon 4 km buiten Arnhem. Tja ook Midden Nederland.

Nu, van mij is toch algemeen bekend hier, dat ik bij de Apenheul woon. :lol: Mag iedereen weten.

Ik ga nu even de boodschappen doen.

Tot latersssssss

Dan woon je inderdaad aan de andere kant van de Veluwe voor mij :smile:.
Leuke stad hoor ga er wel een shoppen.

Zekers een leuke stad om te shoppen en te wonen. :unibrow:

@Jill: Heb je al wat terug gehoord of het p.p. was of per appartement? Of ben ik nu te snel? :biggrin:

@Roanna,nee hoor je bent niet te snel,ik zou vanavond nog een mail krijgen maar dat zal laat zijn omdat die jongen nachtdienst heeft.
Maar het zal wel voor de kamer zijn.
Het scheelt een hoop als dat zo is met de pakketreis.

Dat denk ik dan ook Jill. Als het wel zo is, zou ik als ik jou was niet te lang wachten met vastzetten i.v.m. de prijs van de vliegtarieven en stoelplaatsen. Zou niet gek zijn he? :wink:

Nee het zou helemaal te gek zijn,spannend!!!

Waar zit iedereen?

Kwas ff met manneke buiten koffie drinken. Ha, ha.

Dan ben je met de reis mee, net € 800 kwijt voor 3 weken. Oke, je moet dan nog wel naar je appartement, maar je zei dat jullie toch altijd daar een auto huren. Mooie prijs toch?

Was ff bij me broer geweest.

€800,- voor 3 weken met 2 personen dat is niet duur zeg.Snel boeken Jill als dat werkelijk zo is.

Ik wil ook nog een keer,maar zoek echt een goedkoop reisje zal dan wel een last minute worden augustus ofzo.Eind oktober willen we samen vakantie vieren als het seizoen afgelopen is.

@Jill: Zou niet gek zijn zo’n prijs voor 3 weken.
@Marion: Fijn dat het beter gaat met je schoonzus. Bezoek aan het Radbout schiet ook al op, hoop dat jullie daarmee verder komen.
@Bloem&Beps: Hoe was Blof??

Gisteren 3.5 uur over gedaan om van Rotterdam naar Amsterdam te komen. Alleen maar file, even flink onweer gehad, maar gelukkig weinig regen. Terug niks geen file, waren zo Amsterdam uit, waren ook net voor het einde van het concert weggegaan vanwege de drukte. Vond de Toppers leuk, sfeer zat er goed in, was jammer dat we boven in zaten.

@Toos: Ik weet niet of je terug gelezen hebt, maar ik wou best wel op je verjaardag komen hoor. :crybaby:

En was bij jullie gisteravond het geluid wel een beetje goed? Je hoort zoveel verhalen erover.
Ik denk trouwens dat Blof nog niet afgelopen is.