Dat is wel erg ver dat is minstens 3 uur rijden,ik hoop dat het ooit in Limburg is dan kom ik zeker.
Ik wil jullie wel eens allemaal life zien.
@jill
Er is bij ons geen regen en onweer geweest. Het is nog steeds zonnig en warm.
hierzo droog en lekker temperatuurtje maar geen zon
Jill is het is op zondag misschien voor jou hub en kids een gelegenheid om naar scheveningen te gaan???
@MK jammer eigenlijk het zou je goed doen wat afkoeling.
@Viva,nou de kids die gaan zeker niet mee en om mijn Hub alleen daar te laten is wel zielig,die gaat nergens heen zonder mij.
gaat jou hub bij die van mij zitten, … lekker aan een biertje
Zo meiden ga even shoppen, moet nog een bloemetje halen voor de buuf, die komt morgen terug uit kreta…nog 2 daagjes voor haar katje zorgen…zit mijn taak er weer op…arm beestje hij is zo alleen…en vanavond een bruiloft van vrienden…weer een latertje…ff kijken voor hub voor een nieuwe linnen broek ofzo…hij wordt nog modern op zijn oude dag hahahaha…
meiden toedels…tot straks…
groetjes Viva
@Viva: Jullie ook heel veel plezier dan vandaag met alles. :lol:
Ik zou zeggen, komt allen naar de Veluwe, want hier is het zonnig en erg warm. :biggrin:
@Viva veel plezier!!!
Leuk toch als je Hub zo modern is toch?
@Roanna,boffen jullie ven hier regent het nog steeds en het blijft rommelen.
Ik hoop niet dat het erger wordt ben echt erg bang voor onweer.
Oh echt waar Jill ?Regent het dan daar bij jullie? Het zal. En voor onweer ben ik ook zo bang. Echt wel! :frown:
@Viva
Zit er hier nog eentje die steeds moderner wordt op zijn oude dag, midlife crisis misschien? Veel plezier op de bruiloft vanavond!
@Jill
Voel me ook niet echt op mijn gemak als het onweert.
@MK
Hier ook geen regen, niet constant zonnig maar wel lekker warm.
Het is hier vandaag nog niet droog geweest.
Ben zo even naar de winkel anders niets te eten vanavond.
Tot straks!!!
Ga me ook even nuttig maken. Loop al de hele dag een beetje te lanterfanten.
Moet ik ook nog doen de boodschappen, maar moet ff wachten tot menneke thuis is.
Prettig weekend verder allen. ![]()
Hallo allemaal,
Zal jullie ff in het kort vertellen over gisterenavond, het Stones concert!
Nou nou nou, wat zijn we nat geregend zeg…het kwam rond half 8 met bakken uit de hemel vallen en flitsen en donderen ook nog. H
Ik had wel een regenjasje meegenomen, had het bijna net zo goed niet aan kunnen trekken. Was echt helemaal doorweekt, alsof ik met kleren aan onder de douche had gestaan. Tas ook helemaal doorweekt. Mijn mobiel is uren van slag geweest omdat die vochtig was geworden. Maar…toen de Stones opkwamen was het gelukkig weer droog en het concert was geweldig. Tsa, je moet er wat voor over hebben om je helden te zien hé!
Ik ga nog ff relaxen voordat ik straks weer aan t werk ga. Alles is stram en stijf haha…dagje ouder hé!
Iedereen een fijn weekend en hopenlijk toch nog een beetje lekker weertje.
@Crazy
Wat erg zeg, heb de bui zien hangen, keek zooooo donker richting Nijmegen. Geen wonder dat je nu helemaal stijf bent, je loopt wel de verdere avond in kletsnatte kleren. Maar … je hebt in ieder geval wel je helden gezien!!
@Crazy wat erg,is natuurlijk allemaal veel leuker als het goed weer is he.
Maar ja je leeft er waarschijnlijk maanden naar toe en dan wil je het niet door de regen laten verpesten he.
Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je nog even nagenieten.
Even een vraagje,ik krijg net een mail van de jongen van de receptie en de prijs voor ons zou voor het appartement 20 euro zijn.
Is dat nou per persoon of per kamer?
Als het per persoon is dan kom ik toch nog duur uit.