@Roanna::crybaby: Vind het echt jammer dat het niet gelukt is. September dan??? Geluid bij de Toppers was wel goed, af en toe galm. Als ze wat zeiden was het wel slecht te verstaan
Yes ik mag opnieuw in de lijst!!!
We vertrekken 29 augustus en terug 19 september.
O ik ben blij,joepie!!!
@Jill: Gefeliciteerd, geweldig dat het gelukt is
@Roanna: Jammer ook dat Kusa te ver is, anders konden we nog steeds meeten. Wanneer vlieg jij terug?
Ach Toos ik ben zo blij,heb ik weeriets om naar uit te kijken en dat voor die prijs 875 euro,3weken.
Ik moet alleen maandag even bellen i.v.m de vlucht,ik moest natuurlijk vermelden dat ik de rolstoel heb maar je kon alleen kiezen voor
ik kan lopen en trappen doen
ik kan lopen en geen trappen doen
ik kan niet lopen en geen trappen doen
Ik nam de tweede maar toen kreeg ik de melding dat er geen plaats voor was.
Ik heb toen maar gekozen voor de eerste en toen kon ik wel boeken.
@Jill: Joepieeeeeeeee. Ook al geboekt enzo? Vertel, vertel.
@Toos: Wij vliegen op 3 Juli terug. En voor het najaar heb ik nog niks maar ik weet nu al wel, dat ik mooi een lastminute boek.
Kan me voorstellen dat je blij bent, zeker als je je daar zo goed voelt.
@Jill: Met wie, wat vlieg je dan?
@Roanna: Je hebt groot gelijk om te wachten. Wij hebben al wel geboekt voor september omdat ADR gewoon een populair hotel is
Yep alles geregeld hotel was idd de prijs voor de kamer
vanuit Luik ideaal is een half uurtje rijden.
Geboekt by jetfly
Hele fijne tijden vertrek hier 15.35 en terug om 11.30
@Toos: Ja dat zal! Ik las net nog op een ander forum dat een Nederlandse reisorganisatie die ook ADR aanbied, de reizen niet waar kon maken. Als je dan daar komt, is het z.g overboekt, maar later bleek dat ADR helemaal geen zaken meer met hun doen. Is ook wat he? Nee, niet Be* hoor. Een andere.
Owwwwwwwwww Jill, ik ben zoooooooo blij voor je he! Echt waar! ![]()
Thanks Roanna!!!
Jeetje is ook wat als je dan reserveerd en je kiest bewust voor dat hotel en dan zetten ze je gewoon ergens anders.
Zo spraken we met mensen die ook ons hotel geboekt hadden maar die waren er eerder als wij en het hotel was nog niet open.
Zetten ze die mensen gewoon in een ander hotel,heel oud enz.
Ja dat is zeker wat, zou dat zwaar je weet wel vinden. Zal waarschijnlijk niet 1 van de grote reisorganisaties zijn.
Ja of nieuwe hotels die nog niet af zijn. Lekker vakantie vieren in de bouwput
Toos voor jou schiet het ook al aardig op he.
Hebben wij ook ooit gehad in Lloret de Mar. Was het appartement ook nog niet af. Konden er wel in, maar inderdaad net een bouwput en het zwembad leek net een vijvertje. Kregen we gratis daar 3 excursies aangeboden enzo. Maar omdat we met zo’n grote groep waren, hebben we er zelf maar wat van gemaakt en toen was het toch nog wel een leuke vakantie.
Ja Jill, schiet zeker op, nog 12 dagen. Kijk er echt naar uit. Kan me daarom zo goed voorstellen dat je zo blij bent. Had ik ook toen ik voor september boekte.
Ja je kunt er beter het beste van maken want als je daardoor je vakantie laat vergallen heb je helemaal niks.