TTT deel 26!!

lukt het chris met de piepers

Linda: 21 mei - Center Parcs, De KempervennenCrazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)Marcel: 22 mei- KusadasiJill: 22 mei - AlanyaMarMiere011: 22 mei OrtakentFiliz: 25 mei - CP ook kempervennenTurkije lover : - 26 mei kusadasi Cristina: 5 juni - Eindexamenreis SideDiamond: 6 juni - AlanyaCynthia: 7 juni - Spanje+PortugalJacqueline: 10 juni - KusadasiToos: 22 juni - TurgutreisFiliz: 24 juni - Side 8 wekenRoanna: 26 juni - KusadasiCrazymar: 30 juni - MarmarisTurkije-fan - GümbetMK: 12 juli - uitgerekendFransijn: 21 juli - SideSevgilim: 25 juli - Kusadasi Vivaturkije: 3 augustus - AlanyaSumma: 4 augustus - BodrumBeppie: 5 Augustus - KusadasiDyranieldan: 18 augustus - MarmarisLinda: 24 augustus - KretaMiz-Styloow: 25 augustus - SideJacqueline: 29 augustus - AlanyaBloem: 4 september - Op halve wereldreisDiamond: 4 september - KusadasiBesmile: 23 september - KemerCynthia: 23 September - GumbetToos: 25 september - TurgutreisFransijn: 20 oktober-SideTurkije-Fan: november - verlovenNur: 4 juli 2008 – TROUWEN

:turkey: Bloem: 19 mei - Gumbet :turkey:

:turkey: Dettje:
19 mei - Kusadasi :turkey:

Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi

Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

Nog even het lijstje zodat iedereen weer weet wie er weggaat

@ viva: ken het probleem, allebei mijn ouders roken. Het werd altijd zooo lelijk!! maarrrr, de oplossing: onze huiskamer is nu een gele kleur, staat echt heel leuk :smiley:
Het lijstje is niet echt gelukt he, haha.

Ja, ben nu alles aant bakken en alvast in schalen aan het verdelen. Tien mensen, Jeeeezes, tis veel!

@Jill, waar ga je heen in Alanya

Laat het goed uitlekken cris, anders wordt het zo’n natte kleffe boel

Zo, ff de boodschapjes alleen gedaan, een hapje gegeten nu weer even tijd voor mie and WieWie. :stuck_out_tongue:

@Viva: Ik wist niet dat je ook Arabisch kon.:lol: Goed hoor!

@Viva: Jill gaat naar appartement of hotel: Elite Orkide.

Er staat alleen erg weinig info op andere sites, want we waren laatst al aan het zoeken geweest met Jill.

oke…is zeker een nieuw hotel waar jill heengaat,

goed he dat arabisch, probeerde even wat, heel vreemd dat de hele boel gaat schuiven, maar goed 2e keer wel gelukt

Zo deel 26 alweer en heb nog nıet eens alles bıjgelezen.Gefelıcıteerd allemaal.

Het regent hıer als sınds gısteren en de voorspellıngen zıjn ook nıet zo mooı voor de komende dagen.Maar morgen ga ık naar huıs en hoop dan maar dat het vanaf volgende week weer beter wordt.

Crıstına,heb je nıet meegedaan met de actıe van AH,waar je het 2de kaartje van de musıcal de wızz gratıs kreeg,had het maar eerder gezegd ık heb nog van dıe kaarten over dıe ık nıet gebruıkt heb had ık je de nummers wel doorgemaıld.

Roanna,veel plezıer bıj blof

@Viva: Had net nog even op de En**site gekeken en het is een appartement. Ik weet niet of hij nieuw is, maar zo op de plaatjes zien het er wel heel goed uit.

Hey Turkije-lover. Ja bedankt hoor. Gaat lukken en jij ook nog even genieten daar. Jammer van het weer. Veel plezier nog.

PS. Hier is het droog met een lekker zonnetje alleen beetje koude wind. :wink:

Ik heb ook gekeken op de site van het appartement van jill, ziet er prachtig uit, maar google, geeft hem ook bij duitsers en russen…das wat minder

nou hıer geen zon hoor,maar ja kan nıet alles hebben he,ben allang blıj dat ık heb kunnen praten met me vrıend

Heee Turkije lover, wat rot van het weer zeg, echt balen, nou ja je gaat volgende week weer terug misschien dat het dan wat beter is, ik vind trouwens toch dat het weer die kant op niet zo heel goed is…ik ben eerlijk gezegd beter gewent hoor zo rond die tijd. Al hoewel 2 jaar geleden was het ook waardeloos van de 15 dagen die we gingen hadden we maar 5 mooie dagen, en toen zaten we ook nog eens in marmaris…not done…voor mij althans

Turkije lover, is er nu meer duidelijkheid tussen jou en je vriend???

Heyyy Turkije Lover hoe is het met de liefde?
Hopelijk zijn jullie er een beetje uitgekomen.

@Roanna dat jij de naam van ons appartement nog wist,goed van jou.

@Viva bedankt voor het aanbod meid dat is keilief dat je dat wilt doen maar ik wacht wel af tot maandag.
Ik ben niet zo snel in paniek,ik zorg gewoon dat ik op tijd klaar ben dinsdag.
Is dat zo dat je het wel bij de duitsers en de russen hebt gezien?Dat kan dan gezellig worden ,haha.

Ik heb eens naar de weersvoorspellingen gekeken voor Alanya maar die zien er niet slecht uit.