TTT deel 26!!

Het zit er trouwens dik in dat jullie al aan deel 30 zitten als ik terugkom,pfffffff geen beginnen aan om bij te lezen.

@ Jill: Ja goed van mij he? :unibrow: Nou weet je, hier bij de PC liggen allemaal kladjes van dit en van dat en deze lag er ook nog bij, toen we naar jou appartement aan het zoeken waren geweest op het internet. Zodoende wist ik het nog en anders had je even heel ver terug moeten lezen. Daar stond het ook, maar weet niet waar. :unibrow:

Ik hoop alleen dat die 300 meter ligging van het strand een beetje klopt,anders is het voor mij niet te doen om van het strand even tussendoor naar het appartement te gaan,voor wc of zo.
En mijn rolstoel zelf besturen zal ik maar zeggen is zwaar dat kunnen mijn armen niet aan.
Natuurlijk staat mijn hub direct voor me klaar maar ik ben ook weleens graag effe een half uurtje alleen.

Jill hoelang ga je???

Zo te zien op de foto’s van het hotel zit je ongeveer dicht bij de citadel althans zo lijkt het, maar ja foto’s kan je overal maken he.

2weken Viva

waar staat die info Viva?

Meiden ik moet zo even weg,de zoon bij de kapper afzetten ik zie jullie straks.

Ik had zojuist ook een hele mooie site in het engels waar jou appartement op stond met heel veel foto’s erbij. Daar heet het Elite Residence 1. Maar ik dacht dat je dat wel wist. Zal nog ff zoeken, waar ik dat gelezen had, want ik had net mijn PC even opgeschoond.

@ Jill dit heb ik gevonden op google, hou wel je woordenboek paraat

Elite Orkide kan anbefales til alle, som ønsker at bo centralt på et meget flot kompleks. Her findes et lækkert poolområde med separat børnepool og liggestole til fri afbenyttelse samt pool-/snackbar.
Desuden findes her restaurant, bar, tv-stue, spillerum og minimarked. I receptionen er der mulighed for internet- og faxadgang (mod gebyr).
By- og trafikstøj må påregnes.
Beliggenhed
Stedet er beliggende 700 m fra den populære Kleopatra strand med liggestole og parasoller (mod gebyr).
Der er kort afstand til den godt besøgte 25-meter gade, hvor der er rig mulighed for at handle. Til centrum af Alanya er der ca. 1 km, her finder du et enormt udvalg af butikker, barer og restauranter.
Aktiviteter
Bordtennis, billard og tyrkisk bad (enkelte mod gebyr). Der arrangeres ligeledes ugentlige shows. Det lokale marked ligger ikke langt fra hotellet.
Lejlighederne
Nye, flotte og lyse 2- og 3-værelses lejligheder af høj kvalitet, kombineret stue/køkken samt bad/toilet. Alle lejligheder har balkon/terrasse, køleskab, aircondition, telefon, tv og safeboks. Enkelte mod gebyr.

Je kunt even kijken op: www.elitealanya.com

Sla de intro over en toets dan residence 1 in… en voila, jullie accomodatie.

Voorzover ik het kan ontcijferen is het 700 meter van het kleopatrastrand en 1 kilometer van het centrum…maar mijn scandinavisch houd hiermee wel op

Ben ik ff aan het googlen met die naam, kom ik hierop terecht…

Zijn ook koopapp tussen dus… Gaaf hoor…
En dus niet zover als Viva haar scandinavisch doet denken…

Jij bent dus ook op zoek Roanna…:wink:

Ja mooi he Bep. Zou ik ook wel willen zitten. :wink:

APTS. ELITE ORKIDE
Saray Mah. Elite Residence No: 12, 07400 Alanya
Tlf.: +90 513 3423

Nu nog even de stratengids van Alanya erbij en je kunt precies zien waar hij ligt

Ik kom haaaaaast in de verleiding…als ik niet moest werken dus… Ohhh ikheb toch zoooo een zin… Anders gingen we over 41/2 weken al

Ja ziet er heel vervelend uit het Bep

http://www.nwphomes.com/en/alanya_homes/real_estate_property/53/-Apartments.NWP-ELITE-RESIDENCE-1

Nog een link engelse pagina

Zal eens ff kijken, ik denk dat ik weet waar het ligt, saray straat… momentje zo terug

Ohhhh Bep, hou maar op. :unibrow: Heb je die prijs gezien als je zoiets wilt kopen ? Geen geld!