ach Roanna dat valt me nu van je tegen zo appartement voor een appel en een ei, en jij zegt dat je het niet kan betalen, met zo’n wereldbaan kun je er wel 4 kopen hahahha
Nee is maar een geintje, is toch niet normaal zulke prijzen
@Viva: Ja vast wel. :biggrin: Voor dat geld heb je hier nog geen 1 kamer krotwoning. :unibrow: Nee echt, het ziet er heel mooi uit Zo te zien dicht bij alles, maar wel 500 m van het cleopatrastrand. Voor ons miss niet zo ver, maar voor Jill?
saray mah. ligt dus links achter de citadel…
Ja, ik las bij een of andere zweedse reisagent dat het zelfs 700 meter van het strand ligt…Das is voor Jill niet te doen, maar misschien hebben ze op het strand wel een restaurantje of zo waar je dan naar het toilet kan, en dan is het voor Jill wel te doen…
Zo, Jill heeft straks genoeg te bekijken hier op het internet, dus die kan hier weer even verder ermee. Weet nu ongeveer hoe, wat, waar ze terecht komt. ![]()
Graag gedaan hoor Jill. Ja, ik weet het je bent nu even weg, maar straks lees je het wel.:unibrow:
Als ik het kaartje zo bekijk lijkt het wel of het appartement in de buurt moet liggen van de buurt waar ze een hele grote supermarkt hebben en ook een grote winkel met wasmachines maar het is moeilijk in te schatten, en ik ben al 2 jaar niet meer in Alanya geweest
Roanna, ben je al in de mood voor
Blof
Meiden ff duidelijk…
Saray Mahadesi is de “wijk” dan is de elite residence de ‘straat/locatie’ het kan erg meevallen, dan. Als het net achter de Ata Turk ligt, achter hotel Euro ed… dan kan ze gewoon bij Green Beach naar het toillet(als ze naar het strand gaan…) Het ligt dus ongeveer waar de kleine macdonalds zit…waar de Ata Turk(hoofdstraat) van het strand afbuigt(daar hield 20 jaar geleden Alanya ook op!!!)
Maar het ziet er mooi uit…absoluut…
Jammer dat Cyn er niet is, had die ffies in de Toeristiek kunnen kijken…
@Jill: als je er nu bent koop dan een plattegrond van Alanya. Als je dan iets boeken wilt, kun je opzoeken waar het ligt…
@Viva: Ja eg wel.
Was net nog even met mijn zoon aan de telefoon (want zijn internet ligt het weer eens voor de zoveelste keer uit, Tl2 :finger:) over hoelaat we gaan enzo.
Ja je hebt gelijk Beps, maar via het kaartje wordt het ook niet echt duidelijk, maar volgens mij ligt het niet achter ata Turk. Maar ze zal het dinsdag wel zien.
@Roanna: Kan het me helemaal voorstellen dus… Voor mij nog 3 weken…
@Bep: Ik weet waar je bedoelt. Voor mij heel duidelijk nu.
Ach Roanna, ja internetproviders, ze moeten ze opsluiten…en je mag blij zijn als je er een hebt die wel geeft wat hij beloofd. maar dat even terzijde.
Ik wens je voor vanavond onzettend veel lol en geniet er van, je kunt van de week weer hard genoeg lopen bij je werk
@Viva: Kijk dan goed…(hoofdstraat…iets daarvoor staat Ata Turk…) ik kan na 20 jaar die stad dromen… heb er met de auto tig keer in het rond gereden…had alleen het idee dat het in de buurt bij het damlatas zou liggen… daar achter(achter de damlatas-straat…vanaf het strand omhoog naar de moskee in het centrum, tussen 8-9 die straat) worden nog steeds app en hotels bijgebouwd, nadat daar veel plat gegaan is…
Dat zal ik zeker doen.
Nou ik heb al een tijd xs4*** en heb nooit problemen. (Afkloppen) Toch Bep? Jij toch ook nie?
@Roanna: Nooit… en daarom wil ik er ook niet weg. Ze zijn iets duurder, maar ALTIJD op het web…
Cleopatra Beach-Damlataş Cave, Sport Complex
(Tenis, Basketball, Volleyball, Football fields) 500m.
Aquapark (Cinema, Burger King, pastry shops, Market, Turkish Bath, Bowling) 400m.
Tourism İnformation, Culture centre, Museum 450m.
Hospital 150m, Local bus station 10 m.
Misschien is dit iets duidelijker.
Beps je hebt helemaal gelijk
@Bep: Inderdaad Bep. Ik had hiervoor UP* en lag er ook om de haverklap uit en kostte me toendertijd nog meer. Nee, ik ben hier ook zeer tevreden mee.