TTT deel 26!!

@Roanna: Kan ook alle kanten op. Er zit daar ook een hospital…groot woord voor een ehbo-post… Maar als het daar is waar ik het verwachte, dan kan het ook kloppen.
Ik blijf denken aan het meest verre(helaas Jill. Maar bij Green Beach zijn de toiletten heeeel schoon, als wij er waren iig…hihi)
En wij hadden hiervoor ook UPshit en daarna Wanadon’t… en nu dus altijd online…

Nou ik ga aan het eten voorbereiden… Tot laterzz

Ik heb sinds maart internetplusbellen van PN…eindelijk heb ik 7 maanden opmoeten wachten, 7 klachten ingediend, en 3x opnieuw aangevraagd, nu 400 euro schadevergoeding gekregen, en een half jaar gratis internetplusbellen, en daarna nog 2 maanden gratis bellen…zucht…maar ik ben nooit uit de lucht, hiervoor had ik csema wat waardeloos via de kabel…traag niet vooruit te branden…

Oke Bep. Nouja, ik had die info van die makelaar van die appartementen gekopieerd en ff hier op gezet. Dussss… verder weet ik het ook niet.

Maar wat je zegd, je kan altijd wel even ergens naar het toilet toch?

Nou Jill je ziet we hebben aardig wat zitten kakelen over je vakantieadres je kunt je hart ophalen…

Beps…wat eten we vandaag???

Goulash… had een pakket van K***r… met rijst ed… errug aangenaam. Maar voor 4-5 personen… dus vandaag nog een dagje. Moest ff de rauwkost voorbereiden…word turkse tomatensla met kaas jammmmmiiieeeeee

Ja Viva, dat internetbellen van KN schijnt ook hopeloos te zijn. Ik heb gewoon voor de vaste telefoon belbudged van KP en internet dan van xs4***.

mmmmmmmmmmmmmm…klinkt lekker mag ik ook komen eten…ik heb mosterdsoep gegeten…zo’n zak…smaakt wel goed hoor daar niet van…maar mist iets…Makkelijk altijd die pakketten maar ik vind ze altijd iets te zoet…maar een beetje jamjam erbij en dan is het heel goed te doen.

Nou eerlijk is eerlijk roanna, voor dat je het hebt …ach het duurt even en geeft vreselijk veel frustratie, maar nu ik het heb, echt hij doet het altijd.

ook wel makkelijk dat het modem ervan draadloos is en ook kun je draadloos internetten, wel makkelijk hoor met mijn appelflap

Nou, mijn manneke inmidels thuis, staat de sla klaar te maken en gaat zo aardappeltjes bakken, dus ik denk dat ik nu ook maar even handje ga uitsteken. :lol:

Eet smakelijk en tot morgen weer. :wink:

Ohhh Bloemmie zit al in het vliegtuig…

Voorheen had ik een vaste pc maar die stond op zolder, zodat je helemaal afgezonderd zat, nu heb ik met een telefoonabbonement een laptop gekozen, die ook nog veel moderner is met meer mogelijkheden voor 130 euro was ik klaar, en heb gewoon die oude bak aan mijn vader gegeven die had nog een pentium 2, ik had een pentium 3 (van mijn werk gekregen), nou mijn vader vind het geweldig, mijn moeder heeft internet aangevraagd voor hem hij is 77 jaar en zit gewoon op marktplaats ect…hij snapt er de ballen niet van maar hij heeft altzheimer, en dit is zo goed voor hem, dat denken hij kan maillen, hij heeft via marktpl… een digitale camera gekocht voor 50 euri en gaat met zijn scootmobiel op pad met de camera en maakt dan foto’s die hij dan naar mij toe stuurd en mag zeggen waar hij die foto heeft genomen, het heeft even wat voeten in aarde gehad voordat hij die foto kon verzenden maar gaat nu heel goed.
Dat internet, hij vind het geweldig, hij noemt de pc dan ook zijn goocheldoos

Is ze al vertrokken dan, ff kijken op schiphol

@Viva: Nou een appelflap heb ik nog niet en voorlopig ook niet nodig, wat manneke weet nog niet eens hoe je deze aan en uit moet zetten en hij wil het ook niet leren. Hem intresseerd het niks. Als hij wat wil weten, dan is het altijd wel van, kun je dan even voor me opzoeken enzo.

Ohhhhhhhhhhh bloem lekkerrrrrrrrr :dope:

Yeppy

bloemetje is gevlogen

16:30 HV 0943 Bodrum Departed 16:28 Details

Nee nog niet weg,…maar krijg ook geen antwoord op mn smsjes… dus ze zal wel in de lieftuis zitten hihi

Ah leuk toch zo voor je ouders en vooal je vader. Skattig hoor! :wink:

Hahahaha mijn mannetje wil alleen maar boekenworm spelen bij zylom…staat in de favorieten, anders kan hij hem niet vinden, voor de rest is hij atechnisch achter de pc hij vind het helemaal niets:wacko:

JAaaa idd ze is weg…