Mijn moeder nam het pakketje van casem. met bellen en internetten, hij vond het maar onzin, maar nu wil hij het nooit meer kwijt.
Mijn schoonzoon had een site over begraafplaatsen, dus ik naar hem toe gezonden kun je foto’s opvragen van graven die daar liggen, Het graf van mijn opa en oma stond er ook op dus ik de foto opgevraagd… kost niets hoor…ze vonden het geweldig…www.graftombe.nl
Maar paps zit ook in dingen in de pc die hij niet zou moeten doen en dan bij hoog en laag beweren dat hij niets heeft gedaan, heeft hij weer ergens zitten wroeten,…moet hij een wachtwoord ingeven…kunnen wij weer op komen draven om de boel weer in orde te krijgen, ook zit hij nu weer op skype…hoe ie het vind is mij een raadsel maar goed…maakt niet uit…hij vermaakt zich…in plaats van dat hij achter de geraniums zit
O, ik ben helemaal van de leg,:tear: echt waar normaal doe ik op vrijdag mijn boeltje helemaal, (heb gisteren nog wel wat gedaan) maar ik heb het idee dat overal stof ligt ect…ga straks met hubbie nog ff een uurtje hoppen en soppen…zit ik toch wat relaxter op de bank, hoor:biggrin:…ik weet niet wat dat is met mijn, ik wordt daar altijd zo onrustig van…gewoon het idee dat de stofzuiger niet door de toko is geweest, en dan ook nog al die riet pluisjes die door de ramen waaien…hebben jullie dat nou ook of is het een afwijking van mij:retard:
Precies…Mijn moeder en vader ook. Eerst de kookwekker zetten omdat ze dan om de beurt op de compie mochten. Nou verleden jaar dan maar een 2de erbij gekocht, en meteen een appelflap/leptep omdat ze dan op de camping ook spelletjes konden doen :retard: en ook behoorlijk oud, paps 77 en mams bijna 72. Maar nog bijna elke dag werken, doen koerierswerk…door half europa, lachen. Rijden meer dan 70 000 km per jaar…
Nou ik sla het nog weleens een dagje over maar helemaal niks doen, kan ik ook niet.
Trouwens wel grappig van die graftombes. Ik heb nog gekeken of ik familie van me vader zag, maar ik denk dat die allemaal gecremeerd zijn, want er stond geen bekende op. :redface:
Oh nu ga ik echt Doei.
@Viva: Is een afwijking van jou :biggrin: … Ik kan in alle rust in een chaos gaan zitten. Het huis is er voor mij en niet andersom. Tuurlijk stofzuig ik (bijna) elke dag met 4 katten… maar ik ga echt niet, als ik gister de toko gekeerd heb, vandaag weer in het rond. Maandag-dinsdag als het echt nodig is, maar anders gewoon weer vrijdag…
Ook tof nog voor die mensen. Nou, ik heb ook welens tegen mijn teamleider gezegd, zoals het nu is bij ons en ik blijf gezond (ahum) dan wil ik ook wel tot mijn 76e daar blijven werken. Als grapje gezegd, maar ik meende het wel.:biggrin:
Echt nu echt…
Jeeetje Beps dat meeeeen je niet wat gaaf
Eetse en heeeeeeel veeeel plezier…doei
Ja echt. Hij ging met de VUT…maar kon niet wennen aan het thuis zitten. Heeft op een advertentie gereageerd waar ze ouderen ed vroegen om verloren koffers weer thuis te brengen,…van het een kwam het ander. Nu rijden ze 3 dagen per week(in de winter soms meer) en derest op de camping. Heerlijk. En…een extra centje zodat ze lekkere dingen kunnen doen, zoals op vakantie gaan(volgende week 4 weken Kusadasi) Mn moeder gaat wel wat minder…zij beweegt zich minder gebruikt een hoge rollator of rolstoel. Maar ze genieten heeeeerlijk
Hij kocht ooit een auto, en die man keek eens naar hem, en dacht het in te kunnen schatten. En zei toen: Die verslijt u nooit!! Keek wel een btje raar toen hij 3 weken later voor de 10 000 km beurt kwam…haha
Ja dat dacht ik al Beps, dat van die afwijking, mijn dochter heeft ook een bijnaam voor mij POETSDOEK:biggrin: ik kan er echt niets aan doen, ik heb dinsdag de hele toko van de zolder tot aan de voordeur helemaal gladgetrokken, vervolgens heb ik donderdag nog wat gedaan, gisteren voordat ik naar de sauna ging, nog gezogen en de toiletten gepoetst en de was weggewerkt, maar nu heb ik alleen nog maar de koelkast schoongemaakt voordat de boodschappen erin werden gezet, en voor de rest niets,en dan zit dat me niet lekker…dus ga straks nog wel even aan de zwier…ff een uurtje in het rond…Ik heb door de week ook niet altijd zin en de tijd om wat te doen, dus vind ik altijd dat ik het weekend moet gebruiken om het huis wat te redderen:p
Ik heb dus door de week ook geen zin, en in het weekend ook niet :biggrin: hihihi
O wat geweldig voor je ouders Beps…maar lijkt me ook wel dat je je soms zorgen over hun maakt als ze zulke lange afstanden moeten afleggen, als ik naar utrecht ga met de auto,krijg ik af en toe al een rolberoerte van de mede weggebruikers, daar zitten van die achtelijke tussen dat je je hart vasthoud, en dat als ik niet had gereageerd ik me te barsten had gereden.
O het huishouden opzich vind ik niet vervelend hoor maar boodschappen doen en strijken daar heb ik dus echt een broertje aan dood. Maar als je allemaal rookt in huis moet je het wel onderhouden hoor, alles slaat aan met nicotine, gordijnen en ramen en ook nog de schilderijen en de deuren die doe ik toch echt regelmatig anders vind ik het dus echt goor, ook heb ik nog een kleine lut die in de rondte loopt op 4 kleine pootjes…en meneertje laat ook zijn handtekeningen na op het laminaat.
Tuurlijk maar als ze om de hoek de straat oversteken kan dat ook… Nee laat ze alsjeblieft genieten en geen oude zeikerts worden… En als zij genieten vallen ze ons niet lastig(hihi, nee hoor doen ze nooit!)
Nou goed, meis. Ik ga wat doen. Moet idd nog stofzwiepen, en de kattebakken keren(heb makkelijke bakken, om de 3 weken verschonen niet stinken. Niet goedkoop, wel heeeel vriendelijk voor mij!)
Tot vanaaf…
Nou hier bij mij is het wel anders, ik ben enig kind, en moet eigenlijk altijd alles voor ze opknappen, …dat doe ik met liefde hoor, maar dan verwachten ze ook nog dat ik toch zeker 1x per week ff op de koffie kom…nou dus niet he…daar heb ik a. geen tijd voor en b geen zin in…
Is goed Beps tot straks…
oke heb gewerkt en ik kom terug pagina 26 van ttt deel 26!!! WOWIE!!!
echte kletskousen hebben we hier.
GRoetjes jac
ja goed he jac