heb je even wat te lezen…
Suc6 Jac
@Viva ,Beppie en Roanna jullie zijn super lieve schatten,jeetje wat een info dat ik nu heb ik snap er helemaal niets van dat ik maar zo weinig kon vinden.
Mijn hub en ik hebben met plezier de foto´s bekeken en inderdaad het ziet er super uit!!!
Wat wel tegenvalt is de afstand naar het strand maar ja inderdaad we vinden er wel iets op.
Op de site van enka stond dat ze zelf een hamam hebben maar volgens mij is dat niet zo en is die ook op 400 meter.
Maar goed de rest is super denk ik.
Meiden jullie zijn schatten een dikke knuffel!!!
@Roanna,veel plezier vanavond!!!
@Jill: Heb je de links naar die sites al gezien…zal ze nog ff opzetten voor je
http://www.secondhomesupport.com/shs...n/Elite-Alanya
http://www.nwphomes.com/en/alanya_ho...TE-RESIDENCE-1
En anders hebben we ons het lebbieklebbie bedacht waar het ong zou moeten zitten…
APTS. ELITE ORKIDE
Saray Mah. Elite Residence No: 12, 07400 Alanya
Tlf.: +90 513 3423 (gevonden door Viva)
Dus ong bij 1…
Nou ja samen gevat waar wij gewoon 3 pagina’s voor nodig hebben hihi
En ineens zie ik deze link van Roanna, nou nu is het helemaal duidlijk… Het ligt achter Kale supermarkt…en dan dus nog een 500 m omhoog…heeel ver van het strand…
Inderdaad Beps is echt heel ver,is toch schandalig dat ze op de site van het reisbureau iets heel anders zetten.
Ik heb nu alle info waar ik al een hele tijd naar op zoek was.
Als ik die had voor ik geboekt had dan was het waarschijnlijk toch iets anders geworden.
Lieverds ik ben even onder de zonnebank,tot straks!!!
En dan op die site ff op galery drukken.
Jaja, ik zit er klaar voor. Nog ff een kopje Sen*** voor ik weg ga. :biggrin:
@Roanna: GENIET!!!
MK: Gaat alles goed?? Je bent zo stilletjes??
Pfffffffff eindelijk bijgelezen!
Jahoor beps het gaat goed met me, er wordt hier zoveel gekletst dat ik al mijn tijd nodig heb om bij te lezen. Maar ik ben weer bij!
Lekker al mijn 3e dagje vrij en morgen nog 1, heerlijk van die weekenden.
@roanna
Ik ben te laat, maar ik hoop dat je een hele leuke avond hebt.
Het weerbericht op vakantiereiswijzer geeft voor Gumbet helemaal geen regen, niet echt betrouwbaar dus. Ben wel genieuwd hoor naar de verhalen van de meiden straks.
Wij zijn 1x naar Alanya geweest, dus ik ben er nog helemaal niet bekend. We zaten toen iets van 2 km van het centrum af aan het ooststrand.
@MK: Ik heb niet eens meer bijgelezen vandaag, zal volgende week nog erger zijn als ik de hele dag werk… 's Avonds nog leren…pfff zie er een btje tegenop om eerlijk te zijn. Dit 4 weken lang :retard: En elke week een toets en als ik die niet voor 80%+ correct heb kan ik gaan…PFFFFF
ach Beps troost je ik zit in het zelfde schuitje, gedeelde smart is halve smart moet je maar denken, ik moet 36 uur werken per week, ook leren en ook nog een huishouden…pfff…
Maar ben toch nog even geprikt door een werkbij, samen met met hub toch nog even de boel gedaan, zelfs ramen gezeemd en vitrage gewassen, de kast in de boenwas en van boven naar beneden alles gestoft en gezogen…was in 1 1/2 uurtje gepiept.
Beps…jij de kattenbakken al gedaan…???
Jill het komt heus wel goed, misschien hebben we wel een heerlijk zwembad, ga je s ochtends naar het strand en als je dan in de voormiddag weer terug gaat naar het appartement kun je naar het toilet zoals het een lieve lust is…trouwens een plasje in zee, doen er ook genoeg…als de nood het hoogst is is altijd de redding nabij
mk…je was lang stil…moe???
Beps wat voor een werk ga je eigenlijk doen, misschien heb je het hier al verteld, maar is het mijn ontgaan of ontschoten.???:redface:
@beps
Ik kan me voorstellen dat je tegen de komende 4 weken opziet. Je moet echt presteren dus, de druk is groot. Goed je best doen en meer kun je niet doen, als je er veel voor doet en het gaat echt niet… dan is het jammer toch.
Het is iig niet rustig beginnen zo, meteen volle bak er tegenaan.
Beps nog een hint als je het niet snapt (zoals ik) gewoon vragen, vinden ze niet erg, het is erger als je zegt dat je het begrijpt, en er dan niets van bakt…kan je je zelf wel voor je kop slaan hoor
Jill al gebruint onder de zonnebank???
Oke ff antwoorden…kijken of ik het nog weet…
@MK: Als ik er alles aan gedaan heb en het lukt niet, jammer dan en verder gaan. Maak ik me dan ook niet druk om, maar ik ga er 300% tegenaan…
@Viva: Ga bij het U*V leren over alles wat met de ziektewet te maken heeft, zodat ik weet of weet te vinden waar het over gaat als werkgevers bellen met vragen daarover. Ziektewet in de breedste zin van de wet(hihi. dus alles WIA, Wajong enz…) Ben benieuwd…
Ja de kattenbakken al gedaan, is 3 min werk hihi Ff omrollen, drollen vallen vanzelf in het laadje en laadje legen in de prullenbak. Dit 2 keer…
Meiden Bloemmie is geland. Veel wind, en warm… meer info volgt later…
jij hebt zeker een sms van bloemmie