ff snel voordat ik te laat ben
Bloem heel plezier in Turkije
Lekker weer naar huis
Geniet samen met Crazymar, Cynthia en Miere
![]()
ff snel voordat ik te laat ben
Bloem heel plezier in Turkije
Lekker weer naar huis
Geniet samen met Crazymar, Cynthia en Miere
![]()
Goeiemorrugge,
Zo, ik ook weer wakker, al gauw wat boodschapjes gedaan, mooie dunne zwarte panty gekocht voor onder mān sexy cocktailjurkje voor het feest van mān zus vanavond, ben er helemaal klaar voor!
Morgen samen met Crazy haar Hub ophalen van Brussels Airport, en eerst nog gezellig bij een vriend langs. En dan maandag de laatstse hand aan de koffers, en dan foetsie. Alleen maar leuke dingen!
**
@Chris, ik ben welens eerder op Zestienhoven geweest, ik weet dat het klein is. Ook weleens leuk.Ik hoop alleen dat je er wel sigaretten kan kopen?
**
@ Leuk idee Viva, lijkt me helemaal geweldig!
**
@Jill, balen dat je nog niks weet, en dat je er zo rustig onder blijft, ik zou gek worden. Het scheelt nogal of je heel erg vroeg weg moet, of pas 's avonds laat, moet je toch rekening mee houden met je planning, lijkt mij.
**
@ Marion, veel plezier bij de voetbal, hard aan moedigen!!
**
Ikke ga vanmiddag nog even wat zakcentjes verdienen, voorlopig voor het laatst, dan heb ik echt vakantie, dusse, tot later!!!
**
XXX
@Miere: Nog steeds aan de rook? :unibrow: Voor jou schiet het nu ook lekker op he? Heerlijk vooruitzicht en ga dār weer van genieten he.
@Marion: Jij ook weer heel veel plezier en de uitslagen krijgen we nog wel te lezen he?
Enneh, wat dacht je van⦠omarm me, omarm meā¦![]()
@ Marion: bedankt ;). Jij ook een fijn weekend. Hoop dat alles goed gaat bij t voetballen!
@ Mierre: ze verkopen vast wel sigaretten. Als ze geld kunnen verdienen aan iets dan doen ze het.
Net zelf aardbeien-yoghurt ijs gemaakt uit het Donald-Duck kookboek dat ik heb gekregen van mijn vriend, hehe. Smaakt nu al heeeeerlijk.
Kga maar alvast aardappels schillen, moet nogal veel maken.
Ik heb een vraagje⦠Als ik aardappels eerst bak en later vanavond nog in de oven doe met groenten en vlees enzoo, dan blijven ze toch nog steeds lekker? Ik maak zeg maar zoān alles samen smurrie met aardappels, peen, ui, vlees, etc. in zoān schaal maar ik wou eerst de aardappels bakkenā¦
zooo koffer gepakt⦠zal mij benieuwen of ie onder de 20 zit! hopelijk wel.
was ff stressen want ik had mn tickets te goed opgeborgen⦠gelukkig weer gevondenā¦
nu wachten wachten wachten en dan vliegenā¦
tis koud, winderig en nat in bodrum (volgens cyn) dus zal mij benieuwen strakkiesā¦
gewoon de zon vanuit Nederland stiekem in je koffer doen
hihi⦠dan red ik het niet met 20 kiloā¦
moest de honden van mijn ouders er ookal uit geschoptā¦hhiii
HEEEE je bent er nog Askim⦠Ik al zwaaien toen we schiphollie voorbij redenā¦
Nou goed Bloem Fijne tijd daarā¦
Oke zie ik dus nu pas. deel 26 al weerā¦jullie gaan echt te snel. Volgende week kan ik het nog bijhouden denk ik, maar daarna, als Cyn en Bloem weer terug zijnā¦
Ik ga ook niet meer bijlezen gewoonā¦nu verder
Zo weer terug van de zwarte marktā¦hubbie moest toner hebben voor in de printer, scheelt daar gewoon 35 euro⦠dan wil ik wel op en neer rijden. Meteen weer andere dingen mee genomen⦠en weer klaar
Hubbie vanacht werken, dus gaat zo naar bed, dan kan ik lekker klooien hierā¦
Tot straksā¦
@ Bloem: dan moet je zelf maar het zonnetje in huis zijn
Bloem, geen idee of je dit nog ziet, maar een hele goeie reis toegewenst en tot donderdag in Marmaris!!
Zul je je netjes gedragen in Gümbet? hahaā¦nee hoor, zet de boel maar eens flink op stelten daar, ze zullen toch moeten weten dat Bloem is geweest toch?!
chris, volgens mij moet het lukken met die aardappels, als je ze goed aanbakt worden ze knapperig, het enige nadeel is als je ze dan in de oven doet samen met vlees en groente worden ze een beetje soppig, maar je kunt ze natuurlijk ook apart in een schaal doen, en ze dan in de oven laten bakken met olijfolie en zeezout, dan worden ze heel krokant.
Het is maar net wat je lekker vind nietwaar.
kom op Beps is niets voor jou om niet even terug te lezenā¦(vandaag gemakdiennedemensdag voor jou??)
@Viva: Preciesā¦ff rustig aan, word al druk genoeg voor mij de komende weekā¦
Bloemmie is ondertussen in de auto onderweg. Volgens Cyn is het dus minder weer daarā¦ach die 2 gaan zich afgrijzelijk vermaken denk ikā¦:biggrin:
En hier word het ietsje rustigerā¦of gaan we de dames een poeppie laten ruiken en openen we deel 27 nog voor ze terug zijn?
Jill gewoon bellen, als je kan boeken dan kunnen ze ook kijken hoe en wat, je maakt mij niet wijs dat ze niet kunnen zien wanneer je vertrekt, gewoon even stampij maken, ik wil ook wel voor je bellen, is denk ik iets goedkoper, jij moet helemaal naar nederland bellen, ik heb internetplusbellen hier in den haag dus bellen kost mij nietsā¦maar dan heb ik wel je boekingsnummer nodigā¦en je gegevensā¦als je dit wil stuur me dan maar een pbtje
nou Beps moet toch lukken binnen een week nietwaar. We zullen zeker zorgen dat deel 28 er isā¦we laten zien, dat we ook zonder hun kunnen kwebbelen, en ook om Hans wat werk te bezorgen, die wordt volgens mij niet goed van het sluiten van al die delenā¦hahahaha
Houdt hem bezig ![]()
Het is hier heerlijk weer, lekker zonnetje maar weer die koude oostenwind, en ik woon langs een sloot met allemaal rietpluimen erin gevolg, mijn hele huis ligt onder de witte pluizenā¦gek word je ervan maar ik wil ook niet alles potdicht doen, is zo heerlijk fris die lekkere buitenlucht naar binnen vooral om dat iedereen hier in huis rookt gaat het luchtluchtje lekker naar buiten, toen we hier kwamen wonen hebben we het 2 jaar volgehouden om niet binnen te roken, maar gezellig is andersā¦dus toch maar weer opgegevenā¦met het gevolg dat het voor ons weer eens wit tijd wordt., en daar heb ik zoān godvergeten hekel aan.