TTT deel 26!!

Dag Jilll tot morgen, was weer gezellig, dank je wel

toedels

Jij ook weer bedankt!!!
Sweet dreams byeeeeeeeeee

He, he ik ben weer bij, ga je een avondje stappen met je vriendin…Kan je meteen een hele topic bijlezen, nou ja bijna dan.
Wij vliegen om 15.20 dinsdag, en terug om 11.40 de week erna. Nou ja niks an te doen, we gaan!!!De eerste vliegtijd was 11.00 's morgens, maar dat is omgezet. Vlogen eerst met O**, nu met Tr*****. En vanaf Rottjeknor, is weer eens wat anders, vliegen altijd vanaf Schiphol, is voor ons ook handiger. Maar er was geen terugvlucht meer beschikbaar op de 29e, dus dan maar eens wat anders, hè?*
We zien wel, als we maar in het goeie hotel terechtkomen, anders grrrrrrrrrrrr!!!
Ik heb het hartstikke druk daar, moet naar de kapper, hamam, woensdag met bloem naar Bodrum, donderdag met bloem naar Crazy in Marmaris, mag wel een weekje vrij nemen om uit rusten als ik terug kom, haha.
Maar het wordt vast SUPERRRRRRRRRRR.
Jill, morgen echt bellen, hoor, je moet toch weten hoe laat je gaat vliegen? Ik zou gek worden als ik dat nu nog niet wist!

goedemorgen mensen, het is stil hierzo…ligt iedereen nog op een oortje, nou mijn hub nog wel, ga zo boodschappen doen, daar wordt je toch ook soms niet goed van…hierzo wel een lekker weertje, het zonnetje schijnt,en het is ook nog lekker warm…
Bloem, Dettje heeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier.

Mierre, ik wist niet dat er vanaf rotterdam trans**** naar Turkije vloog, ik dacht dat alleen o*** hier landde, maar misschien is dat alleen op dinsdag, wij vertrekken op vrijdag en dan heb je alleen maar *nur

Ook goedemorgen.:biggrin:

Ja toch viva. Trans*** vliegt al jaren vanaf Rotterdam en in de zomermaanden ook regelmatig vanaf de regionale vliegvelden.

Ik ga zo ook even de kranten lezen, hier thuis nog wat doen ( manneke werken bij de boer) en dan me eigen opmaken voor…BLOF.

@Jill: Wel even bellen hoor vandaag en laat het ons dan ook nog even weten.

@ Marion: Jij nog naar de sport vandaag met J?

Ben wel vaker vanaf rotterdam vertrokken, maar nooit met trans****, wel met skyair…en corend*n

Roanna, hoe laat moet je naar Blof dan??? is dat al zo vroeg???

Nee dat niet Viva. Het begint om een uur of 7, maar voordat Blof zelf gaat entertainen zal het al wel 21.30 uur zijn, want er komt eerst zo’n ruk voorprogamma. Maarja je moet wel zorgen dat je er een beetje op tijd bent voor een leuk plaatsje. En ach in die hal is ook genoeg te doen. Fff een drankje drinken enzo. :wink:

De dag is anders zo om. Dus doe alles een beetje op schema zeg maar. :tongue:

@Bloem: Mocht je het nog lezen, goede reis en geef je bloemetjes flink water daar in Turkije he. :stuck_out_tongue: Veel plezier en geniet ervan. :wub: Ook als je die andere meiden gaat meeten.

Good morning!!!

Roanna,al klaar voor vanavond?
Alvast heel veel plezier!!!

Goemorgen Jill, Cristina, Marion enz.enz. :lol:

Zo Cristina, je ouders op het vliegtuig gezet? Heerlijk hoor naar GC. Zijn er een week voor kerst nog geweest en toen was het ook zo zalig. :biggrin:

@Jill: Even bellen he…

@ Viva: wat een leuk en origineel kadoo!!

@ Mierre: niet schrikken hoor, Zestienhoven is qua grootte ongeveer twee bij twee :wink:

@ Jill: goodmorning to you too :D.

Ik heb mijn paps en moeps naar Schiphol gebracht, was om 6 uur terug, schoongemaakt, gestofzuigd, geslapen, ga nu boodschappen doen. Vanavond komen 10 vrienden eten, ik ga koken. Als een examen-tussendoortje.

Toedels!

@ Roanna: ben zelf ook twee keer meegeweest, was idd super! Eerste keer was met kerst en oud en nieuw, helemaaaal ideaaal :D.

Al zin in vanavond;)??

Ze nemen niet op bij E.k.,nu zie ik dat ze alleen van maandag tot vrijdag open zijn,dus maandag even bellen.

@Jill: Ik heb ook even op de site gekeken. Nou mooi dan. Je mag ze vandaag wel bellen om te boeken, maar je moet ze niet lastig vallen met vragen. Daar hebben ze de servicedesk voor en die is op zaterdag niet open.

Sorry hoor, maar wat een K*t bedrijf dan. Ik zou toch gewoon proberen dat algemene nummer te bellen Jill. En anders …ja, dan zit er niets anders op dat tot maandag te wachten.

@Cristina: Jazekers…:wink: Heel veel.

@Roanna ja dat klopt boeken kun je wel maar zeuren niet.
Ik blijf er rustig onder geen probleem dan wachten we tot maandag.

@Jill: Ik vind jou vraag anders helemaal geen gezeur. Als je a.s. dinsdag al weg gaat, had je toch al wel mogen weten hoelaat enzo. Nouja, inderdaad gewoon maar even afwachten en miss komen de tickets vandaag nog wel met de post.

Ik ga even verder met mijn werk hier thuis en zie je straks nog wel even weer. Doe kalm aan verrder he! :wink:

@Roanna,bij ons is er geen post op zaterdag.
Nou meiden ik heb nog veel te doen ik zie jullie straks!!!

ROANNA VEEL PLEZIER VANAVOND!!!

Goede morgen op deze mooie, zonnige dag!
Even snel bijlezen en dan de boodschappen.

@Bloem
Als je dit nog leest. Voor de laatste keer veel plezier. Zet de bloemetjes maar flink buiten in Gumbet.

@Roanna
Vandaag weer naar het voetballen. Weer een toernooitje vandaag. Wordt spannend want hij moet dit keer ook tegen zijn neefje. Gaat hard tegen hard dan want dan willen ze natuurlijk helemaal winnen. De verliezer moet het namelijk nog een poosje horen. Hopen bij die wedstrijd dus maar op gelijk spel.
Nogmaals veel plezier vanavond bij Blof … daar aan de kust, de zeeuwse kust … (voorproefje)

@Viva
Een super idee!!! Weer een hub helemaal onder de indruk binnenkort.

@Cris
Hey vroege vogel. Hoe voelt het om de baas in huis te zijn? Veel plezier met je vrienden vanavond!

@Jill
Vervelend dat je zo laat pas iets hoort. Wij krijgen trouwens ook altijd de tickets en reispapieren pas een dag of 3 van te voren. Misschien komt er vandaag nog iets mee met de post.

Zo en nu snel de boodschappen want om 13.00 uur moeten we paraat staan. Zijn dan tot 18.00 uur onder de pannen.
TOT STRAKS!!!

@Jill
Jammer geen post dus op zaterdag bij jullie!