TTT deel 26!!

@Viva: Nee, ik hoef nooit op zaterdag te werken gelukkig. Een hele uitzondering na dan, als we b.v een hypotheekdag hebben, maar dat is nu ook al vaak niet meer op zaterdag.

@Jill: hopenlijk komt het goed met die tickets, maar blijf het toch vreemd vinden dat je nog niet eens weet hoe je de tickets krijgt en dat je nu ook niet weet hoe laat je vertrekt. Ik heb zelf nog nooit bij Ek reizen geboekt. Heb ze vorig jaar wel bij Trosradar gezien met die trammelant over dat Asteria park of zoiets. Verder ken ik ze niet!

Nou Ek is wel een behoorlijk reisburo en ook bij alles aangesloten, ze zijn heel klein begonnen, maar zit wel onder turks beheer.

Dat was voorheen ook met Iristr*vel maar dat is nu onder nederlands beheer, wij gaan met hun… en over iedere touroperator is wel wat te vinden hoor, als je zenuwachtig wil worden moet je maar een kijken bij
www.klotenvakantie.nl daar wordt ieder reisbureau over de hekel getrokken, alleen zijn de berichten nogal oud

Haha ik dacht dat Roanna op bedrijfsuitje ging,maar jij gaat Viva,waarheen als ik vragen mag?

waar werk jij dan Roanna?? bij een bank ofzo

@Jill: Ik heb voorlopig nog geen bedrijfsuitje. Jammer genoeg! Dat staat bij Viva.

Ja Jill, Ek is op zaterdag ook te bereiken hoor.

Bedankt Viva,ik zal morgen eens bellen op de factuur staat wel dat je 2 dagen op voorhand via je klantnummer en mailadres je status kan opvragen.
Ik heb het net geprobeerd maar dat lukt nog niet.
Als ze me niet op het vliegtuig laten ga ik gewoon met mijn rolstoel ervoor staan haha maar ze zullen me moeten meenemen.

Ja Roanna ik zag het te laat,sorry!!

Ik ga dinsdag met schoolreisje jawel, voor het eerst in 10 jaar van de hogeschool gaan de medewerkers van dienst waarbij ik werk met zijn allen een hele dag weg, we weten niet precies hoe en wat, maar we moeten om 9 uur verzamelen, dan gaan we met de bus weg, met de hint.
wind in je haar, zand in je schoenen (dus wij denken scheveningen, hebben ze een touringcar gehuurd, ze hadden ons dan beter met de tram of bus kunnen laten gaan met een dagretour was een stuk voordeliger geweest,
gevolgd door hint 2 het raadsel van en dan zie je dus een stuk papier en een kerk, dus nemen we aan dat het een soort van puzzeltocht is door scheveningen.
en dan daarna een diner…en om 9 uur weer terug bij school…
We moeten maar zien wat het wordt, het is georganiseerd, die bij ons bekend staat aan sufmuts zo’n artistiek figuur. Maar we maken er wel wat van, maar volgens ons komen we de stad niet uit…of we moeten er helemaal naast zitten.

@Viva: Ik werk bij Sodex** met als opdrachtgever, even A, doorn bellen.

Ik werk daar al zo’n 20 jaar, maar steeds voor andere werkgevers. Na overnames, ben ik tot nu toe steeds meeverhuisd en nu dus alweer zo’n 4 jaar voor Sodex**. Bevalt me prima.:thumbsup:

Meisjes, ik zag net dat het alweer over 12ven is dus ga nokken. Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van de nacht en zie jullie hopenlijk morgen weer. :wink:

Weltrusten. :slight_smile:

Het is ook allemaal zwaar geheim…we hebben ooit eerder een uitje gehad een halve dag, met eerst een converentie, gelul over wat beter moet en beter kan, vervolgens moesten we allemaal wat meenemen voor de lunch…helemaal geweldig gingen we naar kijkduin, picknicken op een kleedje, met windkracht 5 nou daar kregen we de raarste dingen te eten, vervolgens door naar een workshop keramiek, moesten we tegeltjes verfen, de resutaten daarvan werden gebakken en op een houten plaat geplak. en dan zou het opgehangen worden op de gang…ahum…ze liggen al 3 jaar boven op de kast bij de secretaresse, geen hond wil ze hebben, vervolgens gingen we toen eten in een tapasrestaurant, en als ik dus 1 ding niet lust is het tapas…bleh…vis…en worstjes…en olijven…als ik eraan denk krijg ik nog de griezels

Ja Roanna heb je me wel verteld…sorry was ik alweer vergeten…nou wel te rusten…

O jee ik hoop voor jullie dat die sufmuts er iets leuks van gemaakt heeft.
Meestal willen die enkel van die culturele dingen.
Ik zal aan je denken als ik in het vliegtuis zit.

Mag ik mee???

@Roanna slaap lekker en een fijn weekend!!!

Ik beloof je ik ben heel zoet, zal niet zeuren en nergens om vragen oke.:evil::rolleyes:

Haha dat geloof ik meteen!!!

Zo ik ga er een eind aan breien, lekker slapies doen even de vermoeidheid wegwerken van het badderen…Jij moet zeker weer zo je zoon halen he Jill

Ja die zal zo wel bellen hoop ik maar ja hadden een bruiloft dus dat kan heel laat worden.
Slaap lekker Viva zn geniet nog maar lekker na van een heerlijke dag.
Tot morgen!!!

Jeetje alweer 120 berichten de meiden zullen niet blij zijn morgen.