TTT deel 26!!

Jilll, dat is wel balen zeg dat de poetsvrouw gelijk ziek is:smirk:
Maar ja als ze echt ziek is is ze ziek daar doe je dan ook niets aan.

Jill wanneer ga jij weg dinsdag???

Godsamme,wat gaan jullie snel met TT…

Heb het vorige net gesloten,

Go on dames,

Groetjes,

Hans.

Leuk he Hans,ik denk dat dit wel het meeste geklets wordt.
Wordt je niet een beetje gek van ons?:crybaby:

@ Viva: nee klopt, duik nu ook maar mijn bedje in.
Lekker hoor sauna, kan ik ook zoooo van genieten :D. Alsje eruit komt voel je je tien kiloo lichter en zoooo lekker.

Weltruste allemaal.

@ Roanna: nogmaals, heeeeeel veel plezier bij Blof morgen!

Ha ha even een egoberichtje…
Mijn hub wordt in juli 50 dat zien jullie in mijn onderschrift. he…nou we (de kinderen) hebben wat leuks bedacht. Mijn hub wil nooit gebak op een verjaardag (heeft hij vroeger te veel gehad, met een kruidenierszaak die zijn ouders hadden, dus op zaterdag als er gebak overbleef moesten ze dat opeten) maar goed als hij dus op verjaarsdagen zit en ze vragen of hij gebak wil…zegt hij standaard nee geef mij maar een Maria kaakje, dat is een bisciet van Verkade…nu is hier een theater met iedere keer een ander thema…28 juli gaan we daar naar toe, wordt hij helemaal in de belangstelling gezet met een briefje wat wij moeten maken…een beetje onderuit gehaald zeg maar…mogen jullie raden hoe het thema heet… hoe toepasselijk.

JODENKOEKEN EN MARIAKAAKJES

ik ben zo benieuwd hoe hij het vind

Toos laat het smaken en voor straks slaap lekker!!!

Viva,ja wij gaan dinsdag weet alleen nog geen tijden en heb nog geen tickets.

Ja, Hans je hebt je handen vol aan TTT nietwaar, iedere 4 tot 5 dagen moet je weer aan de bak, maar het zijn hier wel meerendeel dezelfde hoor die de trein laten lopen…en maar kakelen, het heet TTT maar had net zo goed het kippenhok kunnen heten nietwaar.

Ik zal je wel een slag voor zijn:p

@Christina slaap lekker!!!
@Viva voel je je nu niet loom na zo een lekker dagje?Jullie hebben genoten zeker?

O Bah Jill, vervelend kan je morgen niet even bellen

Ja Jill helemaal doorgeweekt zeg maar, met ook nog een massage, je bent wel een godsvermogen kwijt maar het ooooo zoooo heerlijk, we doen het een keer of 3 per jaar, en dan ook nog lekker daar gegeten, niet te veel hoor want dat is niet goed voor je, als je de hele tijd in die sauna zit, en bubbelbad en kruidenbad, enzovoort, als je dan teveel gegeten hebt dan wordt je misselijk

O Viva wat orgineel!!!leuk idee is eens helemaal iets anders.
Trouwens die koekjes ken ik ook en die zijn zo lekker om in je koffie te soppen,mmmmmmmmmmm

bij wie heb je geboekt dan Jill??

Jij ook bedankt hoor Cristina en jij voor zo lekker slapen en succes met leren. ;):wink:

Ooo dat klinkt goed,is ook helemaal ook, ding je knapt er helemaal van op he.
Daaeom ik ga om de andere dag naar de hamam,helaas houd mijn hub er helemaal niet van

He roanna je bent er ook nog, ik was een beetje laat vandaag, maar ben nu even aan het inhalen… moet je morgen weer werken???

E.k. reizen is de eerste keer trouwens,normaal gaan we met S.n.n.
Maar het zal wel in orde komen,heb er wel vertrouwen in.

Ach… dat is jammer Jill dat jou hub er niet van houd, nou die van mij wel, terwijl hij de eerste keer er vreselijk tegenop zag om naar de sauna te gaan, (opvoeding he, ze zagen daar elkaar nog niet in hun onderbroek) en nu moest hij in zijn blote k…t lopen, dat vond hij eerst helemaal niets, maar na 2x heeft hij er geen moeite meer mee.

@Roanna waar gaan jullie naar toe met het bedrijfsuitje?

O die zitten hier in Den Haag op de Laan van Meerdervoort, ik weet ze wel te vinden, nou die zijn er op zaterdag wel hoor, kun je gewoon bellen, weet je tenminste hoe en wat…ik zou daar dus helemaal nerveus van worden he…geen tickets en geen tijden…en dan over 4 dagen vertrekken nee is niets voor mij:paranoid::D:unibrow:

100 ste al weer