@Jill: Maar ik neem aan, dat je wel daarover gebeld hebt. Ze hadden toch genoeg tijd om je even de tickets toe te sturen? Nouja, misschien komen ze nog en anders moet je nu toch wel weten, waar jullie aan toe zijn. Je moet toch weten waar nu de tickets zijn?
Lekker vooruitzicht, morgen naar Blof. Ik ga wel werken hoor
@Roanna,veel plezier morgen!!!
Niet kwaad zij he maar ik ken Blof niet,welk genre spelen ze?
Jill: zou toch ook wel willen weten hoe laat je de lucht in gaat. Zou even bellen.
We hebben vaker gehad dat de tickets niet op tijd waren en we ze moesten ophalen op het vliegveld maar is misschien raar maar ik heb dan altijd schrik dat het mis loopt en dat we niet mee kunnen.
Ja anders morgen maar even bekken inderdaad.
Inderdaad ik heb Viva ook al gemist.Niets voor haar om niet even binnen te springen.
@Jill:Het is een zeeuws Nederlandstalige popgroep met, vind ik dan hele mooie muziek. Alle stijlen, van ballades tot levenslied en nog veel meer, zeg maar.
Neem anders even een kijkje op de site van www.blof.nl
@Toos: Ja, van die lekkermakertjes en als je dan zou willen boeken zite het vol maar we hebben nog wel, bla, bla, bla. Nou, daar trap ik niet meer in. Maar het blijft jammer voor ons. :tssk:
@Marion: Ja bedanktt he. Gaat vast lukken daat bij Blof. ![]()
Oja, ik was dus vanavond bij familie van mij en wij gaan ook nog een keer met de hele meute naar Tarzan terwijl de meesten van ons al een keer geweest zijn. Maar ook zoooo mooi he! ![]()
@Roanna: Ja vind het echt jammer. Had op de site gekeken en gezien dat ze behoorlijk hoge prijzen hadden. Tarzan lijkt me ook mooi, zou er ook wel naar toe willen,maar vind het nogal duur.
Ik wil ook nog steeds naar een musical, maar alle leuken zijn te prijzig voor arme scholieren!
Ga er mee stoppen dames. Er staat een glas Samos voor me klaar. Zal solidair met je zijn Jill, zal de chips laten staan
@Toos: Ja dat klopt. Ik vind het ook geen leuke prijzen, als je eens met je gezin naar die musical zou willen. Is niet normaal eigenlijk maarja, ik verwen me eigen nog wel eens graag dus… Ik denk dat we, of de goedkoopste €29 of anders de middelste prijs nemen.
Zelfs voor kinderen betaal je de volle prijs. Eigenlijk schandalig, maarja je ziet het maar, de zaal zit bijna altijd vol.
Weltrusten dan he!!! :paranoid: Ik ben toch niet meer alleen he?![]()
@Roanna: Heel veel plezier bij Blof
@Cristina: leer ze morgen en overmorgen en succes over overmorgen
@Jill: Het was gezellig
Truste…!!!
Hallo meiden, jezus, jullie hebben aardig de polonaise weer gelopen, ik ga een dagje naar de sauna en deel 25 is al weer geweest.
BLOEM EEN FIJNE VAKANTIE HE EN GENIET ERVAN
DETTJE JIJ OOK EEN FIJNE VAKANTIE
TURKIJE LOVER FIJN VOOR JE DAT JE EEN BEETJE HEBT BIJGEPRAAT.
IEDEREEN NOG EEN FIJNE AVOND
SPRING IK BINNEN IS ER NIEMAND MEER, HEB DE HELE DAG MET HUBBIE IN DE SAUNA GEDOBBERD, ben helemaal uitgeweekt, en rozig…
ego bericht
maar heb nu wel alle bijgelezen…
jeetje Jill niet normaal voor die jongen `14 uur werken zonder betaald te krijgen wat een schande
ik mis MK …is alles wel goed met je>>???
Toos morgen weer werken??
Ik zag net dat ik nog niet eens alles had bijgelezen, want dat van Turkije-lover wist ik niet, dat ze hier langs was geweest. Nu dus net ff gedaan.![]()
@Linda: Hoe is het met jou? Jij hebt ook al bijna vakantie he? Morgen zeker nog werken?
Nou, de rest dan ook nog een fijne avond verder en voor zo weltrusten.
@ viva: we vroegen ons al af waar je bleef ![]()
@ Toos: bedankt en geniet van de Samos!!
@ Roanna: haha, ik benner ook nog maar ga zo richting bed. Moet er vannacht om 4 uur uit.
@Roanna…heel veel plezier bij Blof…is leuk…
christina, kijk uit he morgen ochtend en 4 uur is geen tijd he om op te staan maar is voor een goed doel moet je maar denken, lekker het ruim alleen voor 3 weken…