nou…allemaal truste!!
@Jill: Heb je zo’n honger dat je niet meer weet dat we deel 25 hebben volgekletst
Dan nogmaals:** EEN HEERLIJKE VAKANTIE EN VOORAL HEEL GOED WEER!!!**
Een hele fijne vakantie!!!
Haha stom he.
Slaap lekker Bloem,sweet dreams!!!
En ineens zitten we al haast weer aan 50
Nog even doorgaan, zitten we zo aan deel 27
bloeeeeem, vermaaaaak je daaaaroooo!
@Jill: heb het misschien gemist,maar is alles nu geregeld met je boeking??
Een goede avond kletskousen!!!
Niet bij te houden zeg, heb het voornaamste eruit gepikt en verder vind ik het wel goed ![]()
@Roanna
Veel plezier bij Blof morgen!
@Bloem
Is het beste, vroeg het bed in, des te eerder is het morgen en mag je naar Turkije. Veel plezier!
Liggen je tickets klaar op het vliegveld??
Nou dat heb ik inderdaad snel kunnen doen.
Bloem weltrusten alvast. ![]()
@Toos: Mijn zoon heeft ook de MTRO gedaan. Leuke opleiding vind ik zelf. Als ik nog zo jong was, zou ik dat ook wel willen gaan doen, maarja ik heb mijn carriere zowiezo helemaal mis gelopen en er is niets meer aan te doen. ![]()
@roanna: Als ik 20 jaar jonger was geweest had ik ook wat anders gedaan dan wat ik nu doe. Denk ook iets in de reiswereld.
Trouwens vind het zooooooo jammer dat het niet gelukt is
Kan ook niks anders hoor:crybaby:
Ja Toos alles rond!!!
Gelukkig voor je, zat nog aan je te denken
Alleen de tickets hebben we nog niet,ik weer niet eens hoe laat we vliegen.
Oh dames. Net op terugweg hadden we een cd opstaan in de auto van Blof en ik zat er net aan te denken, dat ik morgen om deze tijd sta te genieten van Blof met een heerlijke glas wijn in mijn handje. Mmmmmm en toen ineens was er dat liedje met, schenk de glazen nog eens vol. Nou, toeval of niet? :unibrow: (toeval bestaat niet?)
Nou Bloem toen ik de vorige keer bij Blof was (zo’n anderhalf jaar geleden) was er ook zo’n ruk voorprogamma en dan lijkt daar geen eind aan te komen.
@Toos: Ja erg hoor Toos. Ik kan mezelf nog steeds wel voor de kop meppen, dat ik niet eerder gebeld had. :crybaby: Hij staat er trouwens nog steeds op. :finger: Maar is niet meer te boeken.
Ik wou net zeggen, waar is Viva toch? :unibrow: Joehoe… ben je er ook?
@Roanna: Ik zag het dat het er nog opstaat. We hoorden in juni dat het soms maar om 2 kamers gaat.