ja ik las ook iets over een operatie, wat gaat er precies gebeuren, dat heb ik even gemist geloof ik…
3 jaar geleden, naar mahmutlar club svs met dt.travel 15 dagen all inn voor 699 euro met zijn tweetjes, incl. verzekeringen .
was een koopje, maar een hotel vol met russen met vertrek in mei…3 weken voor vertrekdatum geboekt
@Marion: De mensen die morgen komen zijn serieus, hebben hun eigen huis al verkocht en zoeken iets in die wijk. Ze hadden wel gevraagd of mn vader thuis was overleden, als dat zo was, wilden ze niet komen kijken. Kan me er wel iets bij voorstellen had het zelf ook een akelig idee gevonden.
nog 57 te gaan meiden, gaan we ervoor!!!:biggrin:
@Roanna
Heb je mooi goed, en net als ik het wachten beu ben en hem ff smeer gaat het feest hier beginnen ![]()
@Toos
Ben benieuwd dan, hoop voor jullie dat het huis snel verkocht is.
Ja, Dat Is Altijd Hoor, Als Je Verstek Laat Gaan, Gebeuren Er Altijd Van Dat Soort Dingen…heb Ik Ook Altijd
ADR is een populair hotel dus gauw volgeboekt, dus ja neem liever het zekere voor het onzekere met het risico dat ik meer betaal
@Marion: Ja dat hopen wij ook. Mn broer en ik hebben besloten om niet te wachten tot september om de as uit te strooien in noorwegen maar in juli. Als het huis dan ook verkocht is kunnen we het voor ons zelf afsluiten
@Viva: sturen maar… ik vind het niet snel voor schut hoor…had je mij vandaag moeten zien stuntelen. Gelukkig had niemand een camera… Ikke in mn leren motorpak, op de motor van hubbie stappen…en er NIET opkomen… Moest over de koffers heen, geen opstapje en het wilde niet lukken. Links om, rechts om, links om en ineens zat ik. Bij mn ouders vandaag dus idd met een krukje op gestapt :biggrin:
Tuurlijk!!! Moeten deel 30 nog halen voor Bloem terug komt.
Dat is waar Toos. Als ik met de hele familie op vakantie ga boek ik ook altijd een eind van te voren om zeker te zijn dat we bij elkaar zitten.
Sorry Bep, zag je bericht over het toertochtje later pas. Dus je was toch nog even wegggweest. Heerlijk zo he?
@Roanna: Uiteindelijk was het heerlijk, vertel het je wel een keertje. Veels te blij dat ik weer op een gewonen stoel zit hihi. Maar volgende week gaan we nog een keertje
@Marion: Waaaaaaaaaatttt deel 30? Nou, dan mogen we nog wel even. ![]()
Nog 47 te gaan
deel 30 gaan we niet halen, dan mogen we wel dag en nacht doorgaan
@Bep: Uiteindelijk dus? Oke, ik hoor het nog wel. Toch niet hetzelfde als ik, toen na dat fietsen he?
GEINTJE!!! Gaan we echt niet redden, of er moeten meer aktiefoto’s komen ![]()
@Roanna: nee, was gewoon een btje bang. Hoge motor veel wind, nieuw en een te strak pak voor deze motor… Maar op de terugweg ging het al beter…
Al op de hometrainer gezeten Roanna??