@Bep: zou me ook niet echt happy voelen
joehoe Viva, waar blijf je nou???
Toos: Nee, ook nog niet. Schande he? :lol: Ga ik wel een maand voor mijn APK keuring doen volgend jaar.
@Bep: Oh zo Bep. Ja, dat lijkt me ook een beetje eng.
Sinds wanneer is die weegschaal voor de reputatiekracht weer verdwenen? Vond Toos zo zielig met 2 blokjes, dacht die krik ik even omhoog, niet meer dus!!
@Marion::crybaby:. Lief bedoeld hoor:thumbsup:
Ik denk dat Viva alle ketak met de wereld weer verloren is. Joehoe, are you on-line?
@ Roanna: tevreden met je printertje?
Jeetje… isset heel de tijd rustig, oepens kletsen jullie meer dan tien pagina’s in twee uur…
Isset viva nog gelukt mte de fotoo? Ik heb namelijk nog niets gelezen, ben titanic aant kijken
@Roanna: Tijd genoeg om eelt te kweken op die plaats
@ Marion: hee, mijn reputatiekracht is maar 1 blokje ![]()
@Cris: Het was gelukt, hij is er weer af. Had je maar niet weg moeten gaan hoor
Ikke maar wachten tot Viva me de foto stuurt, is ze er gewoon niet…
Ik ga nu te bedde…Tot morgen(we missen Jill wel hoor, dat die de deur dicht doet 's nachts… hoe zou ze het hebben…JALOERSSSS)
Zit ik me daar suf te kletsen, krijg ik geen blokje erbij. Had er volgens mij ook 3
@Cris
Gaat helaas niet meer anders had jij er ook wel een paar bij gekregen hoor. Zit maar 1 ding op nu … VEEL POSTEN!
Krijgen we vandaag in ieder geval dit deel nog vol.
@Toos: Zou je haast wel krijgen van al dat achter de PC zitten he? :unibrow:
@Cristina: Nou, heb 'm eigenliijk alleen nog maar uitgeprobeert na het installeren, maar ik denk dat hij het wel goed doet.
@Viva:Gewoon de stekker weer in het stopkontakt doen, dan doe ie het weer. ![]()
Truste Beps!!! Ga er ook vroeg in vandaag, morgen weer naar kantoor.
Bep: Welterusten en succes weer morgen. Enne wij doen de deur wel dicht, doe jij hem weer open morgen??
@Toos: Ach maar Toos, je hebt al een spectaculair oura about of zoiets. :lol:
@ Marion: wat is precies een A-lijn?
Ik wil fotooooo’s zieeeen =(
Viva weg, Beps ook al weer weg. Toos en Roanna, moeten jullie deel 27 maar openen ![]()