Heb ook een gokje gewaagd. Ik heb geen idee waar dit is
nee hoor meiden ik schaam mij nergens voor, waarom zou ik, niet iedereen heeft nu eenmaal een perfect figuur…de een heeft dit de ander dat…en schamen alleen maar voor mijn maatje meer, never…iedereen die neemt me maar zoals ik ben, en als dat niet goed genoeg is, nou dan niet. Dat is mijn motto…
trouwens ik ben geen 20 meer, heb een lieve man en 2 geweldige kinderen, 1 lieve schoondochter, en 1 lieve schoonzoon…wat wil je nog meer. Hahah Trouwens toen ik 20 was woog ik 109 kilo…nu nog 89…scheelt wel ff 20 kilootjes…
Je hebt groot gelijk. Als je er zelf geen moeite mee hebt, dat is het belangrijkste
Oh jee. Krijg me net toch een nieuwsbrief van Ar*e. Kun je in Juni met 4 personen naar de Lysische kust met 4 pers. voor € 89. p.p.
Nou, ik weet wel dat ik de volgende keer echt last minute boek! :finger:
Even by the way, nog 75 te gaan
Zo is dat Viva. ![]()
Niet meer openen die nieuwsbrieven.
wat denk je redden we het vanavond nog het nieuwe deeltje
Als onze dochter had gewacht had ze nu 12 dagen kunnen gaan voor hetzelfde als nu voor 8 dagen
Tuurlijk wel openen die nieuwsbrieven, laat je niet foppen, dat zijn echt lokkertjes hebben ze nog plek voor 1 persoon ofzo…ik had vorige week ook zo’n nieuwsbrief moest je zaterdag ochtend om 8 uur reageren…
ja ik heb hem ook moet je morgen precies om 11 uur reageren…
nou meiden gaan we de polonaise lopen…
Avond meiden!!!
De hele dag is het rustig, ben ik even hard aan het werk en mis weer een heleboel :crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:.
@Cris
Hopen maar dat die wel perfect past! Was die jurk trouwens geen a-lijn? Dan zit ie bij de buik altijd wat losser.
@Viva
Helaas … :tssk: … je actiefoto gemist … :unibrow: …!
Ben je niet de enige met spierpijn. Heb een paar dagen in de tuin gewerkt, merk je ook dat je geen 18 meer bent.
@Toos
Hopen maar dat de koper er deze keer bij zit!
Over het algemeen zijn het ook lokkertjes, daarom kijk ik er over het algemeen niet echt naar
Meiden, ben ik ff met Hubbie op zijn motor toeren(bakkkie bij mn ouders gedaan. toch 130 km heen en weer…) foto’s(ikke zie niets!!) kontjes(WAAR???)
Lachen…ikke zie niets, weet niets, kijk niets. Lach dus ook nietssssss!!!:crybaby:
@Marion en Beps: jullie hebben echt wat gemist, was echt een leuke foto. Bedoel dat niet vervelend hoor Viva
Maar soms kun je best wel geluk hebben. Ik had voor 2 jaar terug ook die aanbieding naar Alanya bij GoMudo. Mooi voor nog geen €150 in een apart-hotel met ontbijt. Maarja, het was dan ook helemaal afgehuurd door Coren* dus heb je meer kans om zo goedkoop weg te kunnen.
@Marion: Ja, is wat he? Zit jij hier de hele dag is er niemand en nu zitten we al bijna in het volgende deel. ![]()
@Bep: En Bep, nog lekker wezen toeren?
Heee Beps…lekker ritje gehad, dus, nou de foto was zeeeer elegant he…met met kont naar achteren hangend achter een vent…en dat met maatje 46 dus…afijn, niet voor herhaling vatbaar als je hem echt wilt zien stuur ik hem wel per pb…1x voor schut staan is toch meer dan genoeg, gelukkig was het niet zo druk hier
@besmile: Is niet niks zo lang onder het mes