TTT deel 26!!

Zijn ook leuke foto’s, maar de eerste is de beste

wat een held ben jij Toos, dat had ik nu niet achter je gezocht…:unibrow:

Nee he. Ik had de lucht ingegaan met mn maatje 36

@Viva: Nou je mag er wezen hoor. Ziet er goed uit! Echt!

Maar vond ook die ene foto de mooiste. Moet je opsturen naar prijsvragen van de leukste foto ofzo. :biggrin:

Is het ook gefilmd??:biggrin:

Hint hint: De leukste thuis

@ toos tot nu toe zit ik er nog niet tegen op, maar zal wel komen als ik de narcose prik krijg en dan men mij opkomt halen en naar de ok gaan brengen. tja zo 4.5 uur gaat het duren.

Nou nee laat maar zitten, ik ben echt niet fotogeniek, en al helemaal niet van de achterkant, ook zijn de foto’s genomen met een telefoon, dus laat maar zitten, maar goed, nu weten jullie een beetje hoe ik eruit zie…en ach die kont ja, die heb ik al jaren, maar voor de rest ben ik kern gezond…en ja dat maatje meer, ik ben ooit 35 kilo afgevallen, maar was alleen maar ziek, zwak en misselijk…en ja ik ben 27 jaar getrouwd, en weeg nu minder als toen ik trouwde met mijn 18 jaar, Nee ik zit er niet (meer) mee…en kan best tegen een grapje hoor over mijn dikke …, maar nu staan die foto’s in het album en ik krijg ze er dus niet meer uit, op mijn andere pc op mijn werk, heb ik nog wel leukere foto’s van me zelf hoor…

Toos help me hoe krijg ik die foto’s er nu weer vanaf…

@Toos: En dan opsturen naar de leukste thuis?

Moet je doen Viva, misschien kun je er een gratis reisje naar Turkije mee winnen. :biggrin:

Ga even van de klepkast naar mn klepdoos. Kan ik lekker op de bank gaan zitten

hahaha nou ik betaal liever het dubbele als op de tv komen, neeeeee gelukkig is het niet gefilmd…

@Viva: Laat toch staan meid! Je bent zoals je bent, dus so what? Ik vind me eigen ook totaal niet fotogeniek. Het is maar heel zelden, dat ik me eigen leuk op een foto vind staan.

Maargoed, het was toch even leuk zo lachen met z’n allen? Atte maor leut het! :wink:

althans dat hoop ik toch echt niet

joehoeee is er nog iemand

Als je ze weg wilt halen zie je onder foto onder url en zo het klein, bewerk foto. aanklikken dan zie je vanzelf verwijderen

Ja zekers wel Viva, maar ik was even aan het gokken voor raad de foto hier boven aan.

Viva: Je hoeft je niet te schamen hoor. Wat maakt het uit als je maar gelukkig bent

Toos, jij ook nog even een gokje wagen of weet je waar het is?

Ik zal eens even kijken of ik het weet.
@viva: hij is er bij mij af

bij mij ook pffffff…gewoon weer bijna annoniem toch