nou schiet mij maar lek, ik krijg die foto er niet op. …jammer:crybaby:
@ Viva: gelukkig ben jij er… Het is echt abnormaal rustig afgelopen paar dagen. Ik heb ook altijd moeite met die fotoo’s… Blijven proberen, ben heel erg benieuwd;)
@ Viva: fotoo, fotoo, fotoo!!!
ikke doe mijn best, als ik hem plaats in het venster waarin je de tekst zet, dan zie ik hem, zet ik dan het bericht op ww… is de foto gevlogen???
ikke snappe niets meer van… ik kreeg jou jurkjes er toch ook op…
Blijven proberen Viva
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Henk%20en%20Anja/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/vliegeren.jpg
@Jac:Wow, nog een keer ADR. Je raakt er aan verslaafd he
@Viva: Ja, het is echt komkommertijd hier he? :unibrow: Gelukkig zijn wij er nog! ![]()
Nou je het zegt Viva, dat E 111 formulier moet ik ook nog aanvragen. Die zorgpas heb ik al via het net aangevraagd en zou inderdaad binnen 8 dagen bezorgd worden. Goed dat je het nog even een keer herhaald hebt.
Ja, waar blijft die foto, want dat willen wij wel zien natuurlijk.
?
@Cris: Ja, volgens mij kun je het kosteloos omruilen hoor. Als het goed is heb je er ook zo’n formulier bijgekregen, waarop staat hoe te handelen bij retour en omruil. Kijk maar eens even.
Zo, de buurman heeft mijn printer geinstalleerd, dus ik kan nu weer printen, scannen en kopie’s maken Tof! ![]()
nog een keer proberen. We willen je FOTO zien
Toos: Ja, jij weet dat goed, hoe dat moet. Help Viva ff op weg! :unibrow:
Ik moet dat formulier ook nog aanvragen, nog niet gedaan.
Vandaag een telefoontje van de makelaar gehad en weer 2 bezichtigingen. Ben weer heel benieuwd, voel meteen de spanning weer die ik ook had toen ons eigen huis te koop stond.
@MK: Heb je goed gezien ik ben ik ADR jarig. Lekker hoor iedereen mag mee eten, hele dag doordrinken en ik heb geen rommel
ja vast, ben gister ook bezig geweest. Maar wil het wel proberen hoor.
toos ga je weer verhuizen?
help Toos het lukt echt niet… wat ik ook doe…stom iets…hij vraagt aldoor een url…nou die heb ik dus niet bij een jpeg grrrrr:mad:
Nee hoor, moet er niet aan denken. Nee het huis van mijn vader staat te koop
@Toos: Dat had ik ook allang gezien dat jij daar jarig zou zijn en wou eerst ook nog komen, maarja helaas. :crybaby:
mail hem naar mij, ik wil het wel proberen. stuur je een pb
is goed Toos hij staat nu wel ff in mijn handtekening
@Roanna: Je wil gewoon niet op mn feestje komen:crybaby:
@Besmile: zie je tegen de operatie op??
ook niet dus grrrrrrr