@Toos: Moet je dus weer die kant op? Nou, hopenlijk is het nu wel een keer wat, want daar word je ook niet vrolijk van, van dat iedere keer op en neer rijden. Ik begrijp je spanning.
Nee we gaan die kant niet op. Mn broer is er vorige week geweest en alles was nog netjes. De buren hebben de ramen opgezet vandaag
@Toos: Je wilt niet weten wat ik nog tegen dat meisje van de OA* zei. Ik wil er wel dezelfde prijs voor betalen als voor mijn huidige reis en de eventuele omboekingdkosten, maar helaas waren er geen kamers meer zei ze. Ja, ja, maar hij staat er nog steeds op voor € 299. Ik vind dat geen stijl. :finger:
Heb afgesproken met de makelaar dat als er nog post ligt dat hij het naar mij doorstuurd. Dus scheelt weer een rit
Viva,nog niet gelukt met de foto??Jammer had je wel in actie willen zien ![]()
Ik denk dat we gewoon gaan proberen om daar een paar dagen bij te boeken bij de hostess,het is hier nu zo kort dat ervoor.En mocht het niet lukken dan hebben we gewoon pech.
Cris,nog gelukt met retourneren?
@Roanna: Nee dat vind ik eigenlijk ook niet. Dan moeten ze het ook van de site halen. Vind het eigenlijk niks voor O*D
Wij hadden vorig jaar ook zo iets. Ik had bij OD geboekt en zag dezelfde reis voor €600,- (!!!) goedkoper bij BX. Kon wel omboeken, kostte bijna niks maar dan moeten we het ene annuleren en de andere was op aanvraag dus ze konden niks garanderen. Heb het toen maar zo gelaten, maar had er wel pijn in mn buik van
Zo ben ik weer Toos de mail is verstuurd met de foto.
mijn internet klapte eruit, vandaar dat het even duurde, ik zat buiten en daar is het internet altijd wat traag maar nu had ik dus geen verbinding meer…
Toos als het lukt met de foto, ik sta er op mijn voordeligst op hoor, door mijn knieen gezakt, met mijn kont naar achter…leuk hoor met maatje 46
hahahaha
Bleek later dat ze maar 2 kamers voor die prijs hadden
ik heb hem, ga het proberen. Heb wel de primeur van jou actie. Hahaha
@Turkije-lover: Ik denk ook dat je dat het best zo kunt proberen via de hostess dus.
@ Toos: Oh gelukkig dan maar. Scheelt je weer een hoop tijd en geld.
Nee, ik begrijp er niks van dat ze’m nog zolang er op laten staan. Ik denk dat zij denken, daar trappen ze wel in. Nou, wie weet sommigen wel, maar deze Toos dus niet. ( ik word op mijn werk ook altijd Toos genoemd, Toos van de ketering…catering dus!)
eigenlijk best wel lullig hoor Be. en Oa. zijn zusjes van elkaar. Bij Be. krijg je de tickets ruim 3 weken van te voren althans wij vorig jaar, en gelijk de vluchttijden, wij boekten in april op een foldertje wat in de bus kwam, we zaten voor de helft van het geld in Bodrum club forever met Bex, oke, we hadden geen zeezicht nou voor de helft (het scheelde 700 euro voor een week) hoef ik geen zeezicht hoor…we vertrokken 25 augustus (op mijn verjaardag dus). Maar eigenlijk zou het niet mogen toch…1 bedrijf met 2 maten meten
Hij is leuk, dit willen jullie niet missen
nee zal best hahahahah:redface:
Maak ons gek Toos! Laat zien! ![]()
Roanna, jij bent veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig…:delete:
Toos hoe krijg je het voor elkaar…mij lukte het dus echt niet
even op de foto klikken dan heb je breedbeeld ,is niet vervelend bedoeld hoor
Dank je Toos je bent een schat:wub: