TTT deel 26!!

@Roanna
Werk ze en tot straks!

:wink: Groetjes :wink:

hoihoi,
Ben net naarhet reisburo geweest en er was nog een kamertje vrij voor mij en 1 vliegtuigstoel!!
Dus ik heb die ik vertrek op 31 augustus richting turkije!!! Ik vlieg om 18:55
Een mindere tijd maar goed we kunnen niet alles hebben he. Maar daarin tegen ik vertrek ook weer laat om 23:55.
Nou ik heb er weer zin in!!!

Groetjes jac

heej mijn handtekening is niet veranderd nog maar eens proberen

nou ja zeg nog niet straks weer proberen nu eerst eventjes andere dingen doen

Komt ie dan speciaal voor jou Jac :teeth:

:NETHERLAN** Feliz: 25 mei, CP, Kempervennen**

Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

@jac
Heerlijk joh dat het nu geregeld is, ga je weer een week?

@ Marion: vandaag lekker in het zonnetje van je nieuwe tuinmeubelen genieten :smiley:

@ Turkije-lover: heb er nog 3 te gaan. Wel de moeilijkste. Natuurkunde, scheikunde en biologie.

@ Beppie: heb net inde tuin gelegen, volgende examen is pas dinsdag, dus heb nog even.

@ MK: is het niet een tekenbeet? Ik had een gigantische rode vlek maar geen teek en geen beet. Toch een anti-teken kuur gekregen en het heeft geholpen.

Gazometeen mijn jurk ophalen, kijken ofie mooi zit. Sorryals mijn spaties het afen toe niet doen, deze computer is vervelend en het toetsenbord ishalf kapot.

@MArion: bedankt hoor en mijn handtekening is nu ook weer veranderd.
Ja ik ga weer 8 dagen en mijn ouders en broer+ schoonzus gaan 2 weken.
Dus als ik weg ga dan blijven hun nog een weekje.
Maar dat maakt niets dan kan ik eventjes bijkomen.
Ik heb er veel zin in!!

Groetjes

hetis weer rustig, iedereen is natuurlijk aan het werk of eventjes aan het uitrusten van alles.
Ik moet morgen weer werken en dan mag ik 7 dagen.
Maar goedstraks nog naar een diplomering van mijn collega en ze weet niet dat wij komen.
En dat vind ik altijd leuk.
Die gezichten enz. Nou ik ga weer eventjes verder en misschien kom ik vanavond nog eventjes aan.

GRoetjes jac

@Cris
Ben lekker aan het genieten, is zalig buiten. Net mijn moeder, schoonzus en kleine neefje op bezoek gehad. Zie die kleine niet zo vaak dus weer even bij geknuffeld nu. Daarna gezellig met z’n allen buiten gegeten.
Ben benieuwd of de jurk je mooit staat.

@Jac
Veel plezier bij je collega. Mooie verrassing!

Jac,leuke verrassing voor je collega,zal ze vast leuk vinden.

Marion,en zit je nieuwe tuinstel goed,je kan er nu lekker van genieten.

Nog 4 daagjes en dan mag ik weer vertrekken,wil er misschien een paar dagen aan vastplakken weet iemand of het mogelijk is om dat ter plekke te doen?

@Turkijelover
Zit prima maar moet helaas tussendoor ook nog in de tuin gewerkt worden.

Geen flauw idee of dat ter plekke mogelijk is. Een stoel in het vliegtuig zal het moeilijkste zijn vermoed ik, zou ik dan zo snel mogelijk voor informeren.

En dan af en toe omkijken hoe mooi de nieuwe tuinset staat op het terras.

Ben weer thuis. Vandaag een rustig dagje, maar morgen het volgende echte onderwerp en vrijdag dus de toets daarover…(en dus ook weer een mogelijk exitmoment…)

Ga zo ff met hubbie toeren(saampjes op zijn motor…) dus ben zo ook weer weg
Lekker ego-berichtje

Het was rustig hier vandaag. Zeker vakantietijd? :unibrow:

@ Bep: Oh, lekker nog ff toeren. Kijk uit voor overstekend wild he? :wink: Geniet ervan.

@Marion: En al fijn gebruik kunnen maken van je nieuwe tuinset he? Precies op tijd gekocht.

Verder alles goed met de anderen?

Groetjes :wink:

@MK
Heb je mooi goed :biggrin:, af en toe een keertje kijken, ben er zoooooooo blij mee.
Had je nog naar de dokter gebeld vandaag?

@Beps
Komt geen exit voor jou hoor! Veel plezier op de motor.

@ Jac: veel plezier!!

@ Marion: mijn jurk staat wel mooi alleen… Ik heb normaal maat 38, heb nu maat 36 besteld en hij is eigenlijk nog iets te groot… Vind zelf datie wat losjes zit bij mijn buik. Nu ga ik dus uitzoeken hoe het zit met retourneren… Kijken hoeveel t kost om een maatje kleiner hier te krijgen.

Hallo meiden, jeeeetje wat is het rustig geweest vandaag zeg…

cris…volgens mij kost het niets om terug te sturen en een andere maat weer te laten komen…service

tukije lover…zou eerst hier proberen om te verlengen als dat niet lukt kun je het misschien nog in turkije proberen bij de hostess, meestal als er plek is, is dat geen probleem, soms kun je dan voor 50 euro of zo een week bijboeken…alleen de vlucht is volgens mij het meeste probleem.

Meiden, ik heb de ziektekostenverzekering gebeld…ECHT ALLEMAAL EEN E 111 FORMULIER AANVRAGEN VOOR TUKIJE, EN GELIJK EEN INTERNATIONALE ZORGVERZEKERINGSPAS AANGEVRAAGD. Duurt dus 8 werkdagen voor dat je het binnen hebt, en er zowaar geen kosten aan verbonden…jonge…dat is voor het eerst.:nod:

iK HEB ZOOOOO VERSCHRIKKELIJKE SPIERPIJN VRESELIJK GEWOON MIJN ARMEN EN KUITEN VOELEN AAN ALSOF IK ONDER EEN VRACHTWAGEN HEB GELEGEN… (ja kom maar op :finger:hoor ik het een conditie als een bejaarde echt, 1 dagje vliegeren en lopen en dan de volgende dag helemaal brak:unibrow:

https://mailcentral.hhs.nl/Session/1320280-j1A4U3DjqtqebzMAIUDs/MessagePart/INBOX/17446-04-B/22052007001.jpg

Hierbij een actiefoto, ik op mijn voordeligst achter mijn baas, de vlieger zie je niet maar we hangen echt met ons volle gewicht (dat van mij telt dubbel) aan de vlieger

shit lukt weer niet ff. wat anders proberen…

https://mailcentral.hhs.nl/Session/1320280-j1A4U3DjqtqebzMAIUDs/MessagePart/INBOX/17446