Haha dat zal t wezen, hier monddiaree en thuis rustig. Je moet toch ergens je energie kwijt
ja maar hier praat ik met mijn vingers…toch nog ergens goed voor geweest he dat typediploma 10 vingers blind.
maar meiden, ik ga nokken, lekker douchen en mijn billen insmeren met vaseline denk ik…dat zand he dat raak je niet kwijt, dus mijn billetjes zijn voor mijn gevoel helemaal schraal, en mijn tweeling zit in een bedje met zand is ook niet goed voor ze…arme tweeling:tongue:
, helemaal gezandstraald op het strand…
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond, en lekker slapen.
Ik moet morgen weer naar cursus maar gelukkig maar van 9 tot half 11 en daarna heerlijk vrij…
@Marion: Je heerlijk, kijk er echt naar uit.
@Viva: welterusten en succes op cursus morgen
Ze zal vast in de gaten hebben gehad dat jullie er niet echt vertrouwen in hadden dat het een leuk uitstapje zou worden :biggrin: .
@Viva: Nou, je hebt weer aardig wat beleefd vandaag. Jij kunt er weer even tegen. :unibrow:
Meisjes, ik ga ook kappe. Ik ga er ook maar eens op tijd :paranoid: in.
Voor zo allemaal weltrusten en tot morgen weer. ![]()
PS. Marion2, je kunt weer foto’s raden hoor! ![]()
@Roanna: Welterusten. Morgen werken of ben je lekker vrij??
@Toos: nee, niet vrij. Gewoon weer een paar uurtjes werken morgen.
Volgende week heb ik na pinksteren wel 2 dagen vrij, want dan komen ze hier bij ons nieuwe kozijnen en een nieuwe voorgevel van kunsstof plaatsen.
Truste nu.
Jullie ook werkse of leerze.
@ Roanna: is niet niets, problemen met je hart. Gelukkig gaat het nu een stuk beter ![]()
@ Viva: gelukkig naar je zin gehad, we vroegen ons allemaal al af hoe het was geweest!
Zozo, het is al 12 uur!!! Tijd vliegt. Enge film half gekeken, is nu afgelopen. Ik ga er ook maar mee stoppen!
Weltruste allemaal!
Heb al weer gegokt :retard:
@Cris
Truste … geen enge dromen na Scream he!
Morgen allemaal,
Marion,dat is mooi een teakhouten tuinset,nu nog duimen dat het warmer wordt en je er ook op kan gaan zitten.
Cris,dus de examens gaan wel goed,mooie punten.Hoeveel heb je er nog te gaan?
Goedenmorgen allen
Voor mij vandaag een rustig dagje, vanmorgen met de echte werkers meelopen en luisteren. Vanmiddag beginnen met het “echte” leren(zelfstandig aan de compie E-learning)
@Bloemmie: Groetjes aan Mierre en Cyn en morgen aan Mar!!! Geniet he meis…maar dat vertel ik je steeds :biggrin:
@Marion: Ja lekker zitten in de tuin op je nieuwe set heeeeerlijk…
@Roanna: ik hoorde gister dat ik dinsdag en woensdag ook vrij ben…volgende week dan…heeeeeerlijk ff bijtanken…
@Cris: En vandaag wat gaat er gebeuren??
@Mk: Als die ring vandaag niet weg is echt ff bellen hoor…want die naarlingen kunnen je levenslang schaden…
En ik weet het niet meer…Tot vanaaf
Hoi allemaal,
Allemaal lekker geslapen?
Vandaag beloofd het weer een mooie dag te worden. Kunnen velen van ons wel even gebruiken, geloof ik. Included me.
Er zijn van die dagen…
Fijne dag voor iedereen en sterkte met alle moeilijke dingen.
Nog maar 59:wub::wub::wub: I miss him so much.
@marion
Laat het mooie weer maar komen, dan kunnen jullie lekker in de tuin zitten op de nw set.
Mijn hub heeft ook zo’n zwembroek met pijpjes, die vind ik wel mooi en zo’n grote broek is bij hem ook geen gezicht.
@toos
Je bent ook nog jarig in AD zie ik ![]()
@cris
Super zo’n hoog cijfer. Ik heb die 25 operaties ook gezien, echt bizar af en toe.
@bloem
Lekker genieten dus, groetjes voor iedereen en geniet lekker verder.
De rode vlek is gelukkig minder geworden en morgenochtend eerst naar de verloskundige en morgen zit de eigen huisarts ook weer, ik ga iig even bellen.
Goedemorgen allemaal!
Vandaag een dagje vrij hof op de farm want hub moet naar de studieclub (spreek uit als kletsen met de andere boerkes).
@Turkijelover
De zon schijnt hier al volop dus dat gaat goed komen vandaag.
@Fransijn
Jij ook goed kunnen slapen?
@MK
Vandaag ff bellen he!
@Beps
Lekker 2 dagen vrij volgende week, kan je een beetje bijkomen.
Goedemorgen allen.
Ik ben net uit me nest gebelt of ik eerder kon beginnen bij de andere lokatie dus moet zo gaan. Ze hebben daar veel zieken.
Jullie ook allemaal weer een fijne werkdag of whatever en zie jullie waarschijnlijk laat in de middag of anders vanavond weer.
Groetjes ![]()
Fijn, beter voor niets bellen dan later klachten krijgen.