TTT deel 26!!

Hey Viva: Hoe was je schoolreisje

@Toos: Van mij is nu alweer 8 jaar geleden. Maar wordt er op de een of andere manier nog iedere dag aan herinnnerd. Maargoed, dat zal iedereen wel hebben die iets ernstigs heeft meegemaakt.

Ja zeker, ik ben er ook nodig aan toe, terwijl ik nog niet eens zo veel en hard als jullie allemaal moet werken, maar het is gewoon al een ritme, zeg maar. Moet ff naar een andere omgeving!

Nou, ik zag dat Viva ook weer boven water is. :unibrow:

@Cris: Ja ooit. Hartinfarct, hartstilstand, dotteren weer hartinfarct, weer dotteren en dan herstellen.

Maar nu gaan we het weer over leuke dingen hebben. Oke? Jij bent al alleen thuis, dus moet je je juist ontspannen. :biggrin:

Viva vertel of ben je uitgeteld? :lol:

Dat is bij mij ook zo, zou zo weg willen. Zit volgens mij tussen je oren. Hoe dichterbij het komt hoe meer tegenzin om te gaan werken

Joehoe Viva, beetje leuke dag gehad

Hallo meiden, ik ben net binnen…jawel…schoolreisje is geweest…

eerst met de bus naar Hoek van Holland, daar gevliegerd op het strand, of beachvolleybal, of zandsculpturen bouwen, nou ik heb gevliegerd, jezus wat hebben we gelachen, van die grote vliegers van 2 meter breed he zo soort parachute een buiklanding gemaakt samen met mijn baas. en 20 meter over het strand gesleurd met zijn tweetjes, ik had denk ik een kilo zand in mijn bh zitten. ongelofelijk, toen met de bus naar Delft een boottripje door de grachten en vervolgens een museumtoch (dat is dus niet aan mij besteed) vervolgens in een restaurant heerlijk gegeten, was om kwart voor 10 thuis…het viel al met al voor 70 % mee. meiden…

hoezoo monddiaree??? zo erg stink ik toch niet uit mijn straatje???

even mijn ego berichtje

mk laat er even naar kijken ja …je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, en als ik jou was zou ik het even insmeren met betadine of jodium of zoiets, even ontsmetten, Dat kan geen kwaad voor jou baby, maar haal je misschien wel infectie weg

Bloem leuk meid dat je het zo naar je zin hebt

cris…goed zo mooie cijfers hoor ga zo door

Beps zie je nu wel, jij red het heus wel…goed gedaan joh

Hallo,

zo ik ook weer aanwezig heb vanaaf afdelingsetentje gehad was errug lekker.

Bloem,fijn dat je het naar je zin heb geniet er lekker van.

Viva,gelukkig dat het allemaal meegevallen is en je genoten heb.

MK,gewoon dokter bellen,stond hier ook laatst een stuk in de krant dus laat er snel naar kijken.

@Viva: Toch meegevallen je schoolreisje, beter toch. Ik weet niet of je uit je straatje stinkt, monddiarree of te wel last van spraakwater

@Roanna
Is zeker niet niks als je het aan je hart hebt. Van de mensen die ik gesproken heb vonden de meesten het, na een hartstilstand of hartinfarct, heel moeilijk weer vertrouwen in hun eigen lichaam te krijgen. Gingen soms jaren overheen voordat ze de angst dat het terug kwam kwijt waren.
Hebben trouwens een teak tuinset gekocht.

Nee mijn man zegt daar niets van hoor, ik ben eigenlijk niet zo’n waterval hoor alleen maar hier op het forum…ik ben eigenlijk van huis uit best wel stil en rustig…maar hier maken jullie de beer in mij los:D

Ja eerlijk is eerlijk vanochtend toen we in de bus zaten en hoorden wat we gingen doen had ik zoiets van ik ga naar huis, maar dat vliegeren ik wist niet eens dat ze dat met die dingen deden, ik dacht nog aan de tijd dat ik kind was zo’n vlieger driehoek met staartje nou dat is dus waar ik aan dacht.

Dit is iets heel anders, echt geweldig om te doen, met 2 man gewoon aan de vlieger hangen met je volle gewicht…en dat van mij is niet weinig…en dan gewoon over het strand gesleurd worden, mensen je bent bekaf, helemaal buiten adem en ook nog een paar loden armen, zo veel gewicht komt er op te staan.

die vlieger die wij hadden in 2e instantie kan een gewicht van meer dan 300 kilo omhoog trekken, nu wij met zijn 2tjes wegen dat nu ook weer niet, dus er liep een instructeur achter dat als we echt de lucht in zouden gaan hij er ook nog bij kon gaan hangen om weer naar beneden te komen.

@Viva: Hier mag je los he? Nou… gooi het er uit! :lol: Leuk toch ff lachuh woar?

@ Marion: Oh mooi zeg Zie je veel tegenwoordig veel he? Met leuke kussens erin of op. Leuk hoor!

@Viva
Gelukkig hebben jullie een leuke dag gehad. Zo zie je maar … soms hebben sufmutsen toch nog leuke ideetjes :smiley: .

HET LIJSTJE MAAR WEER EENS …

:NETHERLAN** Feliz: 25 mei, CP, Kempervennen**

Turkije lover : - 26 mei kusadasi

Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris

Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi

Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis

Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

@Marion: Mooi zo’n teakhouten tuinset

@Viva: Nou dan was ik allang nu de hemel geweest, met mijn gewicht en niet te vergeten mijn conditie. :unibrow: hahahahaha.

ja we hebben sufmuts ook bedankt hoor 3 zoenen op haar wang, en natuurlijk ook de directeur bedankt, heeft niet weinig gekost hoor dit dagje uit.

sufmuts glunderde helemaal van de complimentjes:redface:

@Toos
Over een maandje zit je al weer in AD!!!