hoe is het er allemaal mee?
hier lekker rustig hoor. seizoen begint een beetje op gang te komen en mıjn vrienden zijn allemaal alweer druk aan het werk heb al verschillende aanbiedingen gehad voor volgend jaar… dus wie weet.
verder erg wisselvallig weer waardoor je denkt dat het nog wel ff kan, ikke ben dan ook hardstikke verbrand en echt alles doet zeer!!
met cyn is ook alles goed, die is helemaal happy met dr askım en ook behoorlijk verbrand.
mierre is ook net aangekomen en die zie ik morgen met haar mannie in bodrum.
ikke ben gisteren met de dölmus naar turgutreis geweest en heb daar aan het water met zonsondergang gegeten. voor de rest weinig ondernomen. beetje slapen, beetje zonnen, weer een beetje slapen, beetje tutten, wat eten, rondje langs alle vrienden en dan beetje dansen enzo…
ikke vermaak me dus wel!
allemaal de groetjes uit Turkije!!
owh ja, las ff heeeeeeel snel
@ besmile, heel veel succes, sterkte en beterschap de komende tijd!!
@Bloem: Owwww heerlijk zeg. Nou, geniet er nog maar even van. Doe je ze allemaal ff de groeten? :biggrin:
Hier is het ook wisselvallig, maar wel lekker warm. Maarja, dat is niet hetzelfde als daar bij jou. Die sfeer he!!! Oh, eten bij zonsondergang! :wub: Met wie of alleen? Mmmmmmmm… maak me gek!!! Ach nog maar 5 weken!
@Marion: Ja natuurlijk en dan gaan wij niet en jij lekker wel! :biggrin: Maar ik ga in het najaar, bij leven en welzijn, ook nog een keer op vakantie hoor! Miss kom ik je dan wel tegen!
@Roanna
Zoals het er nu voor staat gaan we in de herfstvakantie, moeten dan 20 of 21 oktober vertrekken. In de zomervakantie wss nog wel even een weekend er tussenuit als we de kans krijgen.
@Bloem: Nog heel veel plezier daar @Besmile: Had dezelfde handtekening als jij, die van jou nog niet gezien. Heb t maar weer weggehaald @Marion: Jij hebt dan nog iets om naar uit te kijken. By the way, met mij gaat het goed hoor. @Roanna: Nog 4.5 week
@ Marion: Ik ga ook nog, maar zou er liever nu al zitten
Ik heb mijn examen gedeeltelijk nagekeken (alleen meerkeuzevragen) en ik heb een 9,6. Er zijn ook niet-meerkeuzevragen, dus mijn cijfer kan nog omlaag gaan, maar waarschijnlijk niet zo heel erg
Ik heb net naar die reportage van Patricia Paay zitten kijken over haar hartproblemen van toen en het was alsof ik mezelf hoorde praten. :crybaby: Dat was voor mij bizar. Maargoed, doorgaan!!!
@Cris: Nou, dat zouden goede cijfers zijn dan als het klopt met jou antwoorden. Goed van je hoor!
@Toos: Ja, voor jullie nog iets korter he? Je zal er ook wel nodig aan toe zijn he?
@Marion: Wat voor tuinset heb je gekocht? Van hout?